Zwerte schreef:xSwanHeart schreef:Woow, Sarah, RESPECT!
Ik moest op Rallywood, en ik kon dr werkelijk niks mee beginnen. Geen buiging, niet voorwaarts, niks.
't Is niet echt m'n paardje, zullen we maar zeggen. Was echt vreselijk chagrijnig na de les en ik baalde echt
als een stekker. Ini zei dat ik er volgende week misschien weer op moet. Weet niet of ik daar wel zo blij mee
ben. Ik kán het gewoon écht niet met Rally...
Was je 1e keer op rally? Dan is het niet zo gek namelijk... meneer moet je eerst leren kennen voordat hij mee gaat werkenen tja met de een klikt het en met de ander niet he! Maar geef het met rally niet te snel op hoor!
Naja, de 3e keer. En de vorige keer was ook al niet spetterend. Ik viel dr al bijna af omdat 'ie ging draven toen. Hij was echt megafris, en hij maakte enórme passen! Zoveel lessen heb ik niet meer, dus echt veel tijd om 'm te leren kennen heb ik niet meer. Vrees dat 't niks meer gaat worden met hem. Zeker niet als ik 'm geeneens voorwaarts MAG rijden van Ini. Dat schiet natuurlijk helemaal niet op.
ps. Offtopic: Waarom heb je geen profiel?

en tja met de een klikt het en met de ander niet he! Maar geef het met rally niet te snel op hoor!
Ik bedoel, hij mag best z'n achterhand eronder zetten ipv wat rondsukkelen. Want een paard dat gewoon z'n rondjes hobbelt, dat is nooit goed en netjes te rijden. Dus ik vind dat 'ie toch wel een béeetje voorwaarts mag. Want hij reageerde op geen enkele hulp, behalve die van m'n buitenbeen (die ik geeneens gaf ¬¬ Niet bewust in ieder geval. Ik probeerde m'n buitenbeen echt doodstil te houden).
Niet echt heel slim.