Ik wel, vanuit school
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

we hadden een beetje een overspannen vrouw voor de klas staan die ging uitleggen hoe de capaciteitentesten werkten. Ze wou het blijkbaar doodstil hebben, maar dat lukt niet helemaal in onze klas. Job moet gewoon over even wat over zeggen. Toen beweerde die vrouw dat als we niet stopte ze weg zou lopen. Zegt iemand achter in de klas zo heel droog yes. Mens helemaal boos.
_Svadie_ schreef:goedenmiddag!!!
vandaag was het echt vreselijk grappig op schoolwe hadden een beetje een overspannen vrouw voor de klas staan die ging uitleggen hoe de capaciteitentesten werkten. Ze wou het blijkbaar doodstil hebben, maar dat lukt niet helemaal in onze klas. Job moet gewoon over even wat over zeggen. Toen beweerde die vrouw dat als we niet stopte ze weg zou lopen. Zegt iemand achter in de klas zo heel droog yes. Mens helemaal boos.
Aan het eind van de testen verveelde we ons een beetje en ging iedereen met het potlood op tafel tikken. Werd ze niet echt heel veel vrolijker van en kreeg ze een hele woede-aanval! De hele klas zat daar te proberen de lach in te houden. Ik besloot om maar onder tafel te duiken en mijn etui in mijn tas te doen!
Ik was vreselijk blij dat ze daarna zei dat we weg MOESTEN gaan als we klaar waren. Ik moest zo vreselijk lachen om dat mens!
volgens haar waren wij weinig respectloos
.
jeftah schreef:bij mij heel verschillend maar de andere 2 dames wel.
Maargoed, mooi dat jullie gelachen hebben. _Kiki_ schreef:Ach weetje Lot, sommige dingen kom je wel overheen, dan snap je onze reacties misschien ookMaargoed, mooi dat jullie gelachen hebben.
Ja, hei was echt lekker zondag!
dat werkt niet helemaal...
Welke heb je nu?