Banjer schreef:welke maat heeft Xena Gaab? ik heb nog wel reservedeken die je mag gebruiken? is maat 195
ohh als ze die zou passen heel graag.. moet ff wachten op me centjes voor
ik een nwe goeie kan kopen
..hoop dat je vanaaf op stal bent ? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Banjer schreef:welke maat heeft Xena Gaab? ik heb nog wel reservedeken die je mag gebruiken? is maat 195
..hoop dat je vanaaf op stal bent ?
(Alleen ff door de mestvlekken bovenop heen kijken, want Banjer heeft 'm alwel gedragen) Liesje89 schreef:Hahahahaha Carla!!
Ik kon d'r ook niks aan doen, hahaha
M'n hoofd is echt een zooitje, ik ben zo ziek als een hond
Banjer schreef:sorry ik ben er niet op stal vanavond.. ben er morgen (zondag) overdag weer... je mag de deken ook wel pakken,... het is de blauwe deken die op Banjer's stro ligt... het is 195, maar hij valt erg ruim... als ie goed past bij Xena mag je 'm wel hebben hoor...(Alleen ff door de mestvlekken bovenop heen kijken, want Banjer heeft 'm alwel gedragen)
Noesie schreef:Zo te zien is liesje bevroren.. er komt nog geen reactie..

Kortom; een kleine ramp. Heb snel m'n camera opgeruimd, want ik vind lenzen wisselen altijd riskant aan het strand (zand, zout etc.) en lekker veilig in m'n tas laten zitten. Dus foto's ontbreken.
)Noesie schreef:Gaab! heb wat voor Xeen zien staan!
Hoef je ook niet te wisselen voor t buitenspelen.. en niet zo extreem duur: [EA-CO] NIEUWE Waterdichte outdoordekens NU 50 euro

Noesie schreef:graag gedaan hoor!
mijn buufje mag geen kou lijden
deze dekens zagen er erg netjes uit!