Ik zie hier een ROZE waarschuwing voor BIRGIT!! Muhaha
Jullie zullen het rustiger krijgen vanavond, want ik ben nog steeds ziek, (van zondag tm dinsdag nou al weer!) en mag niet mee springen van mijn ouders... zooo balen! Oja, Fenna, gefeliciteerd hoor!!
Volgens mij niet echt hoor, maar Maud kan nog niet zo goed lichtrijden en Bruin timmert zijn partner in elkaar, dus dat zou niet echt gaan werken gewoon.
Haha, ik had het allen gehoord dus toen voreg ik ernaar.. Ik zei nog van het maakt mij niks uit of jij nou met Maud of met As rijd.. Dat kan mij echt niks schelen.. En toen wilde ze mijn ketting niet meer lenen want ik moest zelf maar weten wie ik wilde geloven
Phantasia land in het land van de bratwursten.. Ik had me al ingeschreven, dus moest wel mee.. echt zooo drooog.. ook entertainer pakken (die knuffels weet je wel) openritsen
Ik heb trouwens misschien een meisje gevonden die Sis op donderdag wil rijden.. Ze heeft vroeger M2 met een haf gereden. Dat zou zoooo goed voor dr zijn!!!
Ja idd! Echt stom dat de wedstrijd niet door gaat zaterdag! Beer zou buiten mededinging meedoen en ik zou in november gaan, maar nu moeten we nog maar even kijken.