Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silviaftmax

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 16:00

Ej allo allemaal,

Hier ben kweer. Leuk dat het nieuwe paardje komt, ik ben benieuwd.

Heb dus ook nog egt zwaar nieuws. Ik moet stage lopen.
Aargh wie zit er op een klein opdondertje van 15 te w88??? Huilen
Weten jullie iets? Ik wil wel in een dierenpraktijk of op een manege ofzo.
Dus als je het weet, meld het dan ff Knipoog
Dankjewel Pling
Owja, moet dan ook nog voor vrijdag 2 stageplekken opgeven waar ik eventueel wou willen. Verdrietig
Net of ik zo snel kan kiezen.

Verder alles helemaal goed met iedereen???
Beetje duf berichtje dit, maar ik heb niet veel meer meegemaakt, dus vandaar Clown
Allemaal de groetjes.
Kusj Go jij! Go jij! OK dan!
Silvia

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 16:37

Nou ik ben weer thuis, lekker buiten getuft met il, ze waren heel braaf op een paar kleine dingetejes na Tong uitsteken Tong uitsteken EN GELUKKIG HEBBEN WE HET DROOG GEHOUDEN!!!!! Haha! Haha!

@silvia, waarom ga je niet op duindigt kijken?, daar heb ik voor school ook stage gelopen, best leuk beetje stallen uitmesten poetsen en dat soort dingen, verder zou ik het eigenlijk niet weten

Pfffffffff................De rest van de week lekker veel werken, pas zondag weer vrij,lang leve de AH!!! Hamer Hamer

Nou verder niet veel te melden is een beetje saai hier hihihi Nagelbijten / Gniffelen

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 16:39

Siliva,idd op Duindigt vragen,daar nemen ze graag stagiares aan! Of je vraagt aan Bas! Geen idee of hij dat doet,maar vragen kan altijd toch!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:46

zo san we hebben heerlijk gereden he! met onze 2 braafste paardjes van stal! ik heb weer bezoek! het is weer xbox avond met jantje.............me kast is leeg gegeten en me tv in genomen! hoor weer alleen maar racegeluiden op de achtergrond wat een gezelligheid haha maar jantje is weer op aarde!

dus ik ga lekker op de computer een beetje rondsnuffelen vanavavond! ben morgenavond weer op stal voor pieta en blan!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 10:15

Goedemorgen allemaal!!!!

Iedereen lekker geslapen? Ik wel Lachen Fijn, fijn!

Wie is er vanavond op stal? Ik ben er in ieder geval... Haha!

Soooowwww dan, gisteren lekker gereden! Ben helemaal happy!
Uurtje in de binnenbak (voor de verandering, haha) gereden. Was helemaal alleen, hele bak voor mezelf.
En... Im liep goed! Kan me altijd veel beter concentreren als ik alleen ben, hoewel ik het met jullie allemaal erbij altijd heel erg gezellig vind... nou ja, in ieder geval:

IM LIEP GOED! Veel figuren gemaakt en veel in laten buigen en ontspannen... Oké het lukt me nog niet echt in stap o.i.d. maar twee weken geleden lukte het me ook niet in stilstand. Gisteren zo goed hé! Echt, ik hoefde nauwelijks wat te vragen en mevrouw deed het gewoon! Ben echt helemaal trots.

We hadden eigenlijk alleen maar vele gestapt, beetje gedraafd, nauwelijks galop en toch was ze bezweet... Ahw... arme Immie... ze moet ook zo goed opletten, maar ik vind d'r een toppertje!!! Haha!

Nou maar hopen dat het droog blijft... kan ik vanavond lekker longeren..

O ja... vanavond is die nieuwe knol van Riepco er! Ben erg benieuwd Haha!
Veel nieuwe paarden opeens op stal zeg!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 13:39

Zeg?! Wat is dit?

Ten Hagen topic is een beetje slaapverwekkend aan het worden Dromen Hebben we niemand meer om over te zeuren??? Haha!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 15:21

Zo net terug uit de stad; heb een 'shopping bitch' gekocht, oftewel: een tas.

Volgens mij was het de bedoeling dat ik Enriqo deze donderdag extra deed, maar heb verder nog niets gehoord, vanavond dus maar bellen?

Anders ben ik lekker vrijdag weer op stal! Haha!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:36

zo ben thuis van stal en duik weer in me badje maar eerst ff bokt checkuh!

heb blan net in de binnenbak laten lopen aan de longe, wel wat stijf nog in het begin maar verder is ie prima! daarna pieta gereden en haar lekker laten rollen! vond ze leuk!

morgen wordt het volgens mij binnen tuffen want windkracht 10 voorspeld?!?!?! wilde met elwin buitenritje maken...........geen slim plan denk ik...................

kees stond er goed bij hoor renaat en san! hopen dat ie snel zn ouwe trouwe boxje weer in kan!!!!!!!!!!!

nou voor de mensen die er morgen middag zijn tot morgen als ik me rijles met de storm heb overleefd haha!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 08:42

Oei oei.. wat een weer! Blij dat ik vandaag niet hoef te rijden Lachen Sorry... Succes allemaal!

Trouwens Tank, was gisteren 1 minuut voor 10 weg, is dat snel of is dat snel? Haha, heb nog nooit zo snel uitgemest!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:14

Hallo!

Jeetje wat een noodweer gisteren zeg! Ik heb het geweten met mijn huis!! Huilen Huilen Huilen Nu weer wachten op de volgende reparaties... Verdrietig

Op stal ging ook het een en ander mis geloof ik,Enrico had vanmorgen een openluchtstal...dak was er deels vanaf,en in de binnenstal was ook iets misgegaan met het dak!
Maar ja wat wil je met die wind van gisteren zeg!

Sannie is nu lekker alvast bij Keesje,ze moet om 1 uur beginnen,dus ze had afgesproken om met Mariette en Kallista een buitenrit te maken,ze hebben wel heerlijk weer,want de zon schijnt! Vanavond zou het weer gaan regenen,als ik ga natuurlijk!! Boos!

Iemand nog wat gezelligs te melden verder?

Keesje vindt zijn nieuwe tijdelijke stal maar niks volgens mij,is veel te druk voor hem...maar ja,in ieder geval droog!! Knipoog

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:33

Ik heb nog aan je gedacht renaat...
Troost je..een vriendin met een bijna nieuw huis heeft op 5 plaatsen lekkages..het was echt extreem gisteren.
Die Enrico.. zo ineens zonder dak..
en Kees ook verhuisd om te schuilen....arme paarden

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 11:36

Hmm... misschien dat er nu eens een lichtje bij Bas gaat branden om het een en ander aan te passen, repareren of te vervangen... Pling

....

Neh...

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:38

He bah, gaat lekker hier allemaal!
Nou.. Zo maar naar dakloze Enriqo ..

Gister was ook voor mij een lekker dagje; ik had kaartjes voor mn vriend zn verjaardag voor Arie & Sylvester (cabaret) overgekocht via Marktplaats.
is de show afgelast, wegens het weer..
MAAR; de oude eigenaren van de kaartjes krijgen dus een brief met de vervangdata en kunnen zelfs hun geld terug krijgen.
Net al met medewerkers van het theater aan de telefoon gezeten en uiteindelijk hebben ze besloten mij ook maar een brief te sturen..
Maar god; wat een gezeik allemaal!

Iemand zo nog naar stal?

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:45

Rebeccatjuh schreef:

Gister was ook voor mij een lekker dagje; ik had kaartjes voor mn vriend zn verjaardag voor Arie & Sylvester (cabaret) overgekocht via Marktplaats.
MAAR; de oude eigenaren van de kaartjes krijgen dus een brief met de vervangdata en kunnen zelfs hun geld terug krijgen.
Net al met medewerkers van het theater aan de telefoon gezeten en uiteindelijk hebben ze besloten mij ook maar een brief te sturen..

Iemand zo nog naar stal?

Oehhhh ik wil je kaartjes hebben!!!!! Haha! Haha! Haha!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:46

Miss_Favre schreef:
Rebeccatjuh schreef:

Iemand zo nog naar stal?

Oehhhh ik wil je kaartjes hebben!!!!! Haha! Haha! Haha!

De kaartjes van 18 januari mag je hebben hoor, zolang ik maar kaartjes krijg voor de vervangende datum Clown Tong uitsteken

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:54

hey ook weer ns n berichtje van mij zit weer op mn werk maar ben vanaaf op stal heb max gister maar gelongeerd xx chan

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 13:33

Altijd leuk; zon vriend die werkt voor een voetbaldagblad.
Vanavond gratis naar ado dus! Tong uitsteken

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 15:09

leuk Rebecca..Veel plezier!
Moeten ze wel winnen he!!

Ben je al bij Enrico geweest? Zoja..Hoe was zijn stalletje eraan toe?
Of staat hij tijdelijk in een andere stal?

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 15:16

LindsyImmie schreef:
Hmm... misschien dat er nu eens een lichtje bij Bas gaat branden om het een en ander aan te passen, repareren of te vervangen... Pling

....

Neh...

Ja vast Linds,
Als hij dan op dreef is gaat ie meteen verder verbouwen,Krijgen we een superdeluxe stal Go jij! Go jij!
Wie weet maakt hij zelfs wel meer verlichting in de buitenbak?

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 15:58

Hahahhahahhahahahhahahahha... ja gek zeg!
Dan moet hij eerst die paal inklimmen Lachen
Ach ja, we hebben het toch allemaal gezellig? Zolang je paard maar niet onder een vergiet staat Haha!

Ik ga zo borrelen met werk... niet echt zin in...

:'( Je wilt het niet weeeeeeeeeeeeeeeeeten... dit blondje is in haar achteruit tegen een andere auto opgebotst... die stond geparkeerd en ik zag hem niet! Krassen op de achterbumper en het achterlicht van de andere auto kapot... echt zó balen!~

Twee maanden terug al een deuk in de voorbumper, kostte toen 700 euro om te repareren, gelukkig toen door verzekering vergoed, maar de no-claim van m'n pa (en m'n ouders zelf) zijn er niet blij mee Boos! Ik wil nooooit meer auto rijden...

Het is dat ik zo met de auto naar die borrel moet, maar hierna... ik wil echt niet meer... ik sloop die hele auto... voel me een beetje een kneus...

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:04

LindsyImmie schreef:
Ach ja, we hebben het toch allemaal gezellig? Zolang je paard maar niet onder een vergiet staat Haha!

:'( Je wilt het niet weeeeeeeeeeeeeeeeeten... dit blondje is in haar achteruit tegen een andere auto opgebotst... die stond geparkeerd en ik zag hem niet! Krassen op de achterbumper en het achterlicht van de andere auto kapot... echt zó balen!~

Twee maanden terug al een deuk in de voorbumper, kostte toen 700 euro om te repareren, gelukkig toen door verzekering vergoed, maar de no-claim van m'n pa (en m'n ouders zelf) zijn er niet blij mee Boos! Ik wil nooooit meer auto rijden...

Het is dat ik zo met de auto naar die borrel moet, maar hierna... ik wil echt niet meer... ik sloop die hele auto... voel me een beetje een kneus...

Nagelbijten / Gniffelen

Verdrietig Verdrietig Knipoog

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:10

Was een grapje hoor Linds,maar dat weet je van me hé?! Knipoog Kusje

Echt klote,dit soort dingen,maar ik wist het natuurlijk al... Verdrietig

Jongens...ik heb geen zin meer..........!!!!!!!!!!!!!!!!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:35

patricia!! schreef:
leuk Rebecca..Veel plezier!
Moeten ze wel winnen he!!

Ben je al bij Enrico geweest? Zoja..Hoe was zijn stalletje eraan toe?
Of staat hij tijdelijk in een andere stal?

Ja kom net bij Enriqo vandaan, er is 1 van de 4 platen losgegaan.
Maar het is niet zo dat hij in de openlucht staat ofzo:P

Hij was heel erg braaf met rijden, liep heel rustig en reageerde goed op mn been.
Hopelijk volgende week weer zulk lekker weer; dan lekker de duinen in!

En winnen .. ach.. ga nu voor de 3e keer mee, en de eerste 2 keer ook verloren Clown
"De ongeluksmascotte" Bloos

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:01

LindsyImmie schreef:

Ja we hebben het zeker heel gezellig....zolang de daken erop blijven liggen idd

Balen zeg van de auto..maar gewoon blijven rijden hoor!Anders eindig je op een scooter net als ik. Haha!

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:13

[quote="Rebeccatjuh
[/quote]
Ja kom net bij Enriqo vandaan, er is 1 van de 4 platen losgegaan.
Maar het is niet zo dat hij in de openlucht staat ofzo:P

Hij was heel erg braaf met rijden, liep heel rustig en reageerde goed op mn been.
Hopelijk volgende week weer zulk lekker weer; dan lekker de duinen in!

En winnen .. ach.. ga nu voor de 3e keer mee, en de eerste 2 keer ook verloren Clown
"De ongeluksmascotte" Bloos
[/quote]

Gelukkig.Dat valt mee dan.
Ik dacht dat ie echt een stuk dak miste Haha!
Heerlijk de duinen in....Mis ik wel...en Odessa ook denk ik.....die 2 keer kwartiertje stappen per dag lijkt me ook maar saai.
Ik ben Maandag nog even wezen kijken en ze was druk strootjes aan het plukken...Had ook geen zin om geaaid te worden...pepermuntje gepakt en toen was het allemaal wel goed Tong uitsteken Gek paard!

Wij gaan ook wel eens naar Ado....Met het team van Dianto (onze zoon)
Is wel gezellig maar ik breng ook niet veel geluk Gestoord
Veel plezier!!