Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Krijg je weer een stukje tussendoor over hoe je een paard moet poetsen. Hmm, waar heb ik dat eerder geleerd? Ohja! In dat ene boekje war ik vroeger lid van was, daar kon je ook altijd verhalen in lezen over hoe een paardengek zomaar een arabische hengst in de achtertuin vond.

Haha nou dat klinkt als iets dat ik echt wil zien
En ze heeft wel 1 beschermertje om d'r been gehad vandaag...
Ze is idd wel sjielugh hoor. Mss dat je haar de volgende keer maar mee moet nemen voor in de achtertuin 

En boeiend dat ze 't vond... 

Mss heeft iemand wel 10 euro meer geboden ofzo via pb?

Daarom biedt ik ook nooit, maar dit dekentje vind ik echt gaaf, en ik heb 'm nog nooit in de winkel gezien... Achja mss vind ik 't achteraf wel leuk en wordt 't een nieuwe hobby... 

Voorlopig mag ze d'r (stro) bed nog delen met d'r allergrootstevriendinnetjevandehelewereld. 

Op m'n paard dan...

Die brult dus errug veel want wanneer ik weg ga loopt Stees altijd los achter me aan...

Ze gaat gewoon mee met me en ze kan ook wel even met die andere staan wanneer d'r allerbestevriendinnetjevandehelewereld weg is, ze maakt d'r geen groot drama van. Wanneer ze een nieuw paardje tegenkom moet ze wel even een gil geven...

Maar dan op een lieve manier 

Jus_dOrange schreef:Kreeg net een pb van Eef, ze is Ned. Kampioen geworden in de senior reining