Weet ik niet... het is volgens mij een programma waar je je voor kon inschrijven als je op zoek was naar een paard. Zij gaat samen met diegene dus een leuke knol uitzoeken
Moow heb net het eerste stukje van Horseandco gekeken. Wat een pennyporgramma zeg! Krijg je weer een stukje tussendoor over hoe je een paard moet poetsen. Hmm, waar heb ik dat eerder geleerd? Ohja! In dat ene boekje war ik vroeger lid van was, daar kon je ook altijd verhalen in lezen over hoe een paardengek zomaar een arabische hengst in de achtertuin vond.
Sjongejonge, en dat mens die een paard zocht dan! Die rijd volgens mij pas 2 maanden aan haar houding te zien. Nee, hier blijf ik niet voor thuis
Ben trouwens net terug van Stees, ze was sielugh want ze bleef weer achter 't hek staan a la "verlaat me niet", m'n zusje heeft bevestigd dat ze is gegroeid... En ze heeft wel 1 beschermertje om d'r been gehad vandaag...
Hahaha oow jij bent ook al zo iemand! Ik ben daar ook altijd als de dood voor, dat anderen bieden via pb. Maar dan zou de TS het in het topic moeten zetten.
Of ze kan ook in je kamer? Lekker aan je voeteneind slapen!
Haha dat zei ik toch al, ik kan heel slecht tegen bieden... Daarom biedt ik ook nooit, maar dit dekentje vind ik echt gaaf, en ik heb 'm nog nooit in de winkel gezien... Achja mss vind ik 't achteraf wel leuk en wordt 't een nieuwe hobby...
Hmm, ik denk niet dat ik nog lekker in m'n bed kan liggen wanneer Stees op m'n voeteneind ligt, dat voeteneind wordt dan namelijk m'n hele bed...
Hahaha, ik zie het al voor me! Stees lekker in bed en jij ernaast
Nou, ik kan je vertellen. De laatste keer dat ik heb geboden is dat hoofdstelletje maar voortaan ga ik wel naar de winkel. Hoe leuk het ook is, maarja, tot ik iets tegenkom wat zo leuk is dat ik toch weer ga bieden
Heb net trouwens op internet een lichroze pad gezien. Schattig joh! Maar wel €155, best duur...
D'r allergrootstevriendinnetjevandehelewereld is trouwens wel ontzettend paranoïde, wanneer ze ook maar 't idee krijgt dat Stees éven het weiland uit gaat begint ze te brullen... Wanneer Stees hinnikt gilt ze heel hoog, maar die brult gewoon... Die brult dus errug veel want wanneer ik weg ga loopt Stees altijd los achter me aan...
Oh dat lijkt me zo irritant als ze zo plakken aan mekaar. Bij sommige gaat het zo ver dat je niets meer kan doen met je paard zonder dat de ander er ook bij is. Lijkt me wel eng dat brullen
Maar gelukkig is Stees lekker nuchter dus die zal zich er niet veel van aantrekken neem ik aan.
Haha Stees heeft meestal door dat die andere weg was wanneer die weer terug komt... Ze gaat gewoon mee met me en ze kan ook wel even met die andere staan wanneer d'r allerbestevriendinnetjevandehelewereld weg is, ze maakt d'r geen groot drama van. Wanneer ze een nieuw paardje tegenkom moet ze wel even een gil geven...
Kreeg net een pb van Eef, ze is Ned. Kampioen geworden in de senior reining
Whoeeew Gefeliciteerd!!!!
Aha, dus Cowboy is toch geschoren. Ik reed donderdag op haar en toen had ze al een behoorlijk wintervachtje. Lijkt me wel een gaaf kleurtje dat ze nu heeft
Zaterdag was Cowboy helemaal kaal, en Ramona was half kaal.
Denk dat als ik Stees zou scheren dat ik dan een zwart paard heb, met d'r getoverbal, zwart kan d'r ook nog wel bij dan hebben we bijna alle kleuren gehad...
Ramona was idd al gedaan, leuk patroontje vond ik het wel
Hahaha zou wel grappig zijn als er ineens een zwart paard onder vandaan kwam. Maar het grootste voordeel van scheren (vind ik) is dat je lekker veel dekens kan kopen, da's wel errug gaaf
Ja idd foto's zijn altijd leuk om te zien. Eigenlijk best stom, wij zouden ook nog heen gaan maar ik ben het eigenlijk helemaal vergeten! Volgend jaar als ik mijn rijbewijs heb gaan wij er saampjes erheen als Eef-Fans, ok?
Ik zou denk ik met de modetrends meegaan, ieder jaar een nieuw deken als ik mijn paard zou laten scheren
Zo he, er worden al meer dan 30 pagina's vol gepost over dat stomme Anky programma. Ik moest trouwens wel lachen, op een gegeven moment zag je de 3 paarden naast mekaar. Allemaal bruin met zwarte manen en precies dezelfde KWPN bouw. Ik dacht echt: Kwa uiterlijk en bouw hoeft ze zich niet druk te maken, ze zijn alledrie hetzelfde!
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen kunnen gaan kwijlen van dat soort paarden. Ze zien er allemaal hetzelfde uit
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-10-06 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt