Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miran_indra schreef:Ja dat soort verhalen gaan altijd snel, en worden altijd sterker en erger gemaakt dan dat ze zijn! Heb dat gevoel inderdaad ook wel eens. Wel fijn om te horen dat er weer vooruitgang in zit met rijden!Hoop dat je "aankomende" bijrijdster goed klikt met flurk!
Indra was dit weekend echt extreem druk. Heb het er met Jan over gehad en die gaat nu proberen Indra overdag in de molen te zetten (kostte hem gister z'n 20 minuten), dus daar ben ik wel blij om. Komt ze er toch nog een keertje extra per dag uit. Verder gaan we nu gewoon weer extra longeren en wat meer rijden zodat ze dr energie wat beter kwijt kan. Helaas waren van het weekend alle losgooibakken weer de hele tijd bezet...
nathalie1980 schreef:Lang niet wezen kijken hier.
Alles goed met iedereen.
miran_indra schreef:heej, zag idd dat je man ging rijden. Ging geloof ik wel goed he! Zijn leuke foto's hoor! Ik had het geluk weer dat de deur net openging tijdens het rijden, en we dus weer door de bak heen vlogen... Verder wel allemaal goed gegaan.
Vandaag zijn een aantal veulenboxen helemaal leeg gehaald en nieuw stro erin gegaan.