Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 19:29

nee ghit hihihi ik blijf lekker warm binne.
orlan is wel in de stad.

Vandaag lekker met Lin Dave Dayna op de dijk met de beesjes wezen lopen.
Dave heeft hopelijk mooie foto's gemaakt (zal heus wel)
Toen nog gezellig wat gedronken op stal en gesnoepthihi.

Ireen dankje voor me stalletje.
Ook heeft ze die van yus gedaan dus ik hoefde enkel maar zijn bakjes te doen.
Ze zijn vanmorgen lekker buiten geweest dankje meid.

Rox: meisssie hoe is het jet je????\Gaat het goed met je broertje????
Ik zal vand e week ff je nummer in me foon zetten dan kan ik je af en toe ff bellen.
Nou sterkte alvast van ons hier dikke xxxx

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 12:38

Haaai iedereen!!!

Jippie jee, ik heb weer internet!! Dus kan ook weer msnen! Ben nu ff alles bij aan het lezen, hihi!

En peet niets te danken hoor voor het uitmesten. Ik doe het graag. Zo kan ik weer eens wat terug doen toch!

En Rox, heel veel sterkte met je broertje. We duimen allemaal hard met je mee, dat het weer de goede kant op mag gaan!

Nou en Froukje heeft vrijdag lekker alles gehad. Eerst van Rijs voor het zadel, daarna de veearts voor de entingen en d´r kreupelheid. Wordt leuk 3 weken stappen en niet losgooien, haha, af en toe kan ze net een wilde hengst zijn, hihi! Maar tot nu toe gaat het nog goed. Ahh, maar het is wel zielig hoor dat ze niet los mag. Was ik gister op stal, ging ik alle paardjes ff buiten zetten en haar moest ik natuurlijk laten staan, stond ze daar echt in die stal, van halloooo ik moet eerst hoor, je moet mij niet vergeten, ik wil ook! Ging ze hinneken. Dus heb snel alles buiten gezet en toen ben ik een tijdje met haar gaan stappen. Toen was ze wel weer blij, haha!

Nou, ik ga me snel omkleden en naar stal!!!

Doei doei allemaal!

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 17:30

Ik ben weer terug van een weekendje luieren.....Straks nog even lekker uit eten als afsluiting en dan morgen weer aan de slag.
Succes met stappen Ireen...wat fijn dat jullie nu weten wat het is. Hopen dat het snel beter wordt.
Ik kom morgen middag naar Juba toe, ik hoop da ik lekker kan rijden. Hoop dat hij geen last meer van z'n mond heeft, maar we zullen zien.
Tot morgen!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:32

Heey Ireen, tegek dat je er weer bij bent. Wat zal je last hebben gehad van msn&boktafkickverschijnselen zeg haha en we zien je vanaf nu ook weer iedere avond op de chat Afbeelding

Lekker weekend gehad dus Karin, waar ben je eigenlijk geweest of heb je er thuis een luierweekend van gemaakt Afbeelding

Vandaag weer bij Mel geweest. Peet en ik gingen vanmorgen rond 10 uur rijden en anderhalf uurtje later waren we al in Leende. Mel herkende de auto duidelijk en keek meteen op met zijn mooie koppie. Hij zag er weer goed uit met zijn dikke buikje in zijn dikke berevelletje haha. We konden alleen moeilijk bij hem in de buurt komen want iedereen van zijn koppel was nieuwsgierig en wilde aandacht. Ook hebben we Fardos nog gedag gezegd, die had het maar al te druk met zijn vriendinnetje Toen zijn we nog naar Nando wezen kijken bij de "oude sokkenclub" en daar hebben we een leuke foto van gemaakt voor zijn baasje, iemand hier ook op Bokt. Voordat we weggingen hebben we nog een warme chocomel gehaald bij de dorpstaveerne en toen zijn we weer op ons gemak naar huis getuft Afbeelding

Vanmiddag nog even heerlijk gereden op Thom, na een paar dagen van stil staan heeft hij toch weer goed gelopen. De foto's die Dave heeft gemaakt zijn trouwens ontzettend mooi geworden. Wel heel sneu voor Debbie dat ze vandaag haar puntjes niet heeft kunnen halen met de FNRS. Ik hoop haar van de week gauw te spreken, even een Afbeelding onder de riem steken.

Nu ga ik lekker genieten van mijn vrije avondje, heerlijk thuis op de bank, laptop op mijn schoot en de tv aan Afbeelding

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:12

hoi allemaal welkom karin

vandaag mee naar stal geweest
leker met whis geknufeld
moeders ging rijden
maar linda was er ook met dave ahh en hij heeft super mooie foto's gemaakt
hier mijn moeder in actie echt prachtige foto's compliment voor dave
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ook een super foto van thom en lin
Afbeelding

gaat morgen lekker vroeg naar stal ahhh heb lekker VAKANTIE pfff heerlijk

linda hoelaat ga jij naar stal morgen

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:22

Ja, Lin ik heb echt afkickverschijnselen gehad, haha! Echt frustrerend was het af en toe wel hoor! Kan je na gaan he, dat het vroeger altijd zonder internet en mobiele telefonie was. Kan ik me nu bijna niet meer voorstellen!

Net weer ffie snel heen en weer getuft naar mijn werk. Was mijn OV-jaarkaart kwijt geraakt, die lag dus nog daar en morgen heb ik hem alweer nodig. Waren mijn ouders weer heel erg blij mee dat ik weer heen en weer moest rijden met die auto, die zeikerds af en toe ook hoor! Ja dat is dan weer 4 liter benzine, bla bla bla! Daar hebbie toch een auto voor?????
Hoog tijd dat ik zelf centjes ga verdienen en een autootje kan kopen. Iemand op mijn stage heeft een super leuke auto, die zou ik wel willen, hihi! Maar ja, nog ffies blijven dromen!

Vandaag is Froukje weer lekker veel buiten geweest. Lekker met d'r gestapt. Nu hopen dat ze de komende 3 weken zo blijft en niet drukker gaat worden, want die sprongetjes die ze dan gaat maken zijn ook niet echt bevordelijk voor de genezing denk ik, maar ja, vertel dat Froukje maar, haha!

Nou, mensen! Ik ga weer verder msnen Hoe bedoel je verslaafd! Veel plezier voor diegene die vakantie hebben, wou dat ik het ook had!

Doei doei!

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:23

Zoo hee, gave foto's joh! Leuk man!

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 09:18

ik ben naar groningen geweest. Eigenlijk alleen maar geluierd en gewinkeld daar, want ik ben nogal een cultuur barbaar. Wel nog wat leuke glas in lood raampjes bekeken her en der, want dat vind ik wel weer leuk.
Ik ga nu lekker schoonmaken en straks naar stal.

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:06

linda of mir hoelaat gaan jullie naar stal????

lin1da

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:38

gave foto's zijn dat.

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:45

goeiemorgen iedereeen !!
zo ik kom net pas lekker me bedje uitrollen was echt zwaar verrot van al dat werken en k moet vanmiddag alweer :S
maar goed ik kom fnaaf pas naar stal dan want k ga dalijk ef met moeders naar van rijs om de zadels op te halen hoop dat ik t dan wel red om weer om 2 uur op me werk te zijn al mocht ik wel iets later komen van mn manager
mss dat ik mams wel ef naar stal stuur want mijn batterijtje begint aardig op te raken .. werken werken werken

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 13:07

1whisper1 schreef:
linda of mir hoelaat gaan jullie naar stal????

Ik ben net terug
paps en ik hebben wat boxen uitgemest....Niet allemaal, want we waren koud en moe......

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:03

Vanmiddag gestapt met Juba.....beentje weer dun. Hopelijk is het morgen of anders donderdag weer helemaal dun, dan kan ik met hem gaan werken.
Linda heeft foto's van me gemaakt, dus ik ben benieuwd.
Linda, wil je de foto's ook naar me mailen op kheijdra@wanadoo.nl
Kan ik ze lekker overal voor gebruiken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:48

Het zijn leuke foto's geworden Karin, ik heb hieronder wel even een paar leuke neergezet hoor Fijn om te zien dat het klikt tussen jou en Juba. Ik zal ze allemaal wel even naar je toesturen, het zijn er ongeveer een stuk of 10.

Karin & Jubavi
Afbeelding

Vriendjes geworden...
Afbeelding

Jub's mooi koppie...
Afbeelding

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 19:28

ahhh wat een mooie foto's
klikt echt goed he met karin en juba
vind ze ook wel leuk bij elkaar staan
wat kan ie mooi aan de teugel

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 20:20

Zo even een weekend verslag dan maar hihi

Zaterdag zijn we op de dijk geweest met de beesjes en heeft dave hele mooie foto's gemaakt.
Afbeelding
Zondag hebben ik en lin lekker in de bak gereden.
Zie de foto's hier boven.

Ook zijn we bij Mel's place geweest
Dat ik bij Hans in Leende.
Een hele lieve man die schitterend voor de paardjes zorgt.
Hier een paar foto's van holle bollie uit leende Whahahahahha.
Afbeelding
Afbeelding

De rest kan je hier zien.
http://www.mijnalbum.nl/Album=FSGQMEPL

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:48

Heeey dat is mijn dikke Mel, mijn knuffelbeer Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:49

Dave heeft afgelopen weekend meer dan 600 foto's gemaakt, veel he! De foto's van Dayna brand ik deze week nog op cd, oke Wil?! Ik ga trouwens woensdag peen halen voor degene die het nog niet weet. Mocht je ook willen leg dan even het geld in het zakje met je naam erop in mijn laatje.

Morgenochtend naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle en daarna een paar uurtjes werken. In de middag lekker naar Thom, gaan we even een stukje rijden en misschien wel oefenen voor zondag 12 maart als alles goed gaat met de rhino in de omgeving. Heeft iemand daar nog nieuwe dingen over gehoord of is het rustig?

Nog even de laatste dingetjes opruimen en dan lekker naar bed Afbeelding

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 23:25

moossie schreef:
paps en ik hebben wat boxen uitgemest....Niet allemaal, want we waren koud en moe......

Lief Mir en Aad, bedankt Afbeelding

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 08:17

De foto's zijn leuk geworden, dankjewel Linda!!
Ik ga vanavond weer bij Juba kijken of z'n beentjes al weer dun zijn.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 09:25

zo weer even bij gelezen
Zijn weer superfoto's geplaatst.
Onze Peetje in aktie met haar troetelkind

En wat ziet Mel er goed uit Lin.

Dan Juba met zijn mooie snuitje en lieve verzorgster
Komt allemaal wel weer goed met hem Karin.
Ik heb Isa gesproken over zijn voeding. Hij krijgt weer inkuil, wordt opgelost.

Zo zie je nu wat een eiwituitbarsting bij een paard kan uithalen.
Goede leer voor iedereen. Blijf van de koeienkuil af.
Het is en blijft gevaarlijk voer.

Ik zal vandaag ook zijn beentjes nog even controleren, maar hou er rekening mee dat het niet alleen in zijn benen zit. Het zit in zijn hele lijf.

Ik ga een afspraak maken met mijn eigen veearts voor de Rhinoprik, en denk dat ik gelijk de herhalingspuit laat geven, is nu 5 weken geleden dus moet gebeuren.
Roxx is niet bereikbaar en Miran heeft de telefoon uit staan. Goh wat zijn we goed bereikbaar.
Slapen nog denk ik *lol*

Lin nam ook niet op dus die zal wel aan de boormachine zitten hihi

Zo weer bijgekletst.
Wil ook Tonke nog even heel erg bedanken voor de rompertjes.
Het gaat erg goed met Tommie, ik krijg hem niet erg rustig, het mannetje is hyper.
Zo dat was het weer voor even

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 09:29

Voor ik het vergeet.
Mir en Aad bedankt voor het mesten
Toppie

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:53

whahaha nou hou maar op met het bedanken hoor Hoeft echt niet hihihi
Nu is pa naar stal toe! Ik ben net op een verjaardag van een collega geweest! Misschien dat ik straks nog even naar stal kom..Maar nu niet, want het regent/sneeuwt een beetje

Wat een gave foto's trouwens allemaal zeg!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:56

He ik lees net iets over Juba. Wat was er?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:58

Whahaha ben ik weer en nu voor de laatste keer!

Ik kreeg een pb van Yenneke. Ze is opzoek naar stalling! Ik heb haar wat info gegeven en daarverwezen naar dit topic!
Ik kon haar geen antwoord geven op alle vragen (afmetingen boxen enz)