Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PeeWij

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:32

J. Is dat bij Ad in die rolstoel?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:41

Van manege/ handelstal van bladel?
Daar is mijn vorige pony ook naar toe gegaan..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:03

Jep die ja.. Nou die van vandaag was knudde... ik kreeg voort pijn in me rug(rechts) dus Piet zegt zullen we ruilen.. kreeg Piet pijn in zijn rechterbovenbeen.. paard liep niet goed recht dus da heb ik denk ik proberen op te vangen door zelf scheef te zitten..

Maar ik heb nu keuze uit 2.. piet heeft nu 2 keer dezelfde meegehad en die word het waarschijnlijk..Nu pakken ik die volgende keer en dan gaan we ook echt over de duinen enzo..Ben benieuwd..
Zo rij ik weer in de les mee, omdat ik gister geen privé-les had..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:10

Ben benieuwd dan Joyce. Wel leuk dat je mee kan doen aan de Schrobbelaersrit. Zie jullie dan vast wel bij vertrek. Wel even laten weten op wie je mee hebt gereden dan he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:07

misschien ben ik er zondag om half 3 nog en kan ik foto's maken...is het trouwens binnen of buiten?

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:25

Het is buiten.Misschien binnen als het weer slechter wordt.Maar zaterdag is het sowieso buiten.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 23:55

Nou zondag zoiezo ook hoor.. het is gewoon nog outdoor seizoen dus het moet wel buiten..

Olympus liep vandaag echt super lekker, als ie zo zondag loopt ben ik kei tevreden (nouja als ie anders braaf is ben ik toch wel tevreden:P)

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:50

Je moet buiten rijden tot 1 september en je mag buiten rijden tot 1 oktober. Dus augustus is altijd buiten.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 18:44

dat is wat ik zij ja :p

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 18:53

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:19

Zoo zeg die reclame® gedoe is irritant ervoor, zo erg heb ik echt nog nooit gezien. Nagelbijten / Gniffelen

Wel mooie foto's.

Vandaag ; niet lekker gereden, zat op Jolie Coueur, maar die bleek kreupel te zijn na 5 min stappen.
Marloes hadt het al vantevoren gezegt van hij 'kan' kreupel zijn, maar ik moest er toch ff op om te checken.
Daarna afgezadeld en weer op stal gezegt, ik hadt de keuze uit Replay of Paloma, Clown
Najá de keuze was vrij snel gemaakt, Paloma dus Lachen
Op Paloma verder wel lekker gereden, hij deedt goed zijn best.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:51

Nou mensen.. Vanaf donderdag moeten we het met een paard en pony minder doen..

Manon mag mooi naar de stal van Bella..

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:10

hhm tja dat is wel sneu, maar wel beter voor ze.

nou omdat revanche nog steeds niet goed is vandaag in de les op vico gereden.
begon al goed, wilde eerst longeren, schrok ie zn eigen de pleuris van de stapmolen en loopt me de ondersteboven om vervolgens zichzelf helemaal ui te leven in de buitenbak.

daarna maar met een te kleine bodyprotecter om op het beestje, wat vervolgens echt helemaal nergens op leek. zelf zat ik nog te shaken, en het ging dus voor geen meter...

maar ja goed, misschien dat het de volgende keer beter gaat. dit was ook pas de tweede keer dat ik erop zat...

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:34

Ach Joyce kan gebeuren toch dat het niet zo lekker gaat.
Vandaag ging het bij mij ook niet helemaal, maar weet al waar mijn fout zit, ik doe te weinig en rij er niet aan, dus volgende week zal ze moe worden Tong uitsteken.
Maar ze had volgens mij ook wat last van haar hormonen.
Hoezo Manon naar de stal van Bella dan? Gaat Bella weg dan?

Edit: inderdaad erg jammer van Fidji en Tanja, maar het is wel eerlijk.

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:45

bella gaat naar een stal in st michaelsgestel net als linda en marieke van rostan, dus mag twister in de stal van bella Lachen

ja echt zielig voor fidji en tanja, maar als ze anders pijn hebben...

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:49

Nou het wordt nog leeg op de manege zeg. Of staan ze in de rij om op de manege te komen staan?

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:50

twister kon meteen op de manege staan, weet niet of er wachtlijsten zijn...

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:22

Vandaag ging het bij mij ook al verrot.Zat me al helemaal te verheugen op een uur Paco, bleek dat ik op Roma mocht. Nou even korte uitleg gehad van de eigenaresse en later paard opgezadeld en gaan rijden. Helaas kreeg ik vrijwel geen hulp en tsja, met een paard van iemand anders ben je gewoon voorzichtig. Dus heb maar mijn uiterste best gedaan om te zorgen dat ze d'r bitje losliet. Maar als ze dat dan eindelijk deed liet ze zich weer niet naar de hand toe rijden. Verward
En iedereen maar zeggen: ja Roma die kan echt zoveel, echt een superpaard. Ja dat zal wel, maar als de klik er niet is dan loopt t niet al te soepel.

Dus doe mij maar Paco, als ik die zó het lopen krijg dat ze m vannuit de kantine niet meer herkennen vind ik mezelf al knap genoeg Tong uitsteken

En inderdaad jammer dat Fiets en Tanja weggaan, maar het is voor die beestjes het beste. Enm errug jammer dat Rostan weggaat. Dat is mijn vaste paard geweest toen ie nog in de lessen liep. Was toen echt blij dat ie op de manege bleef staan. En nu gaat ie dus alsnog weg. Echt balen, want ik vind het nog steeds een prachtpaard met een super karakter. Was altijd leuk om te kijken als ie weer door de bak liep te sjouwen met Marieke.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 20:22

Jaa idd en thea kent rostan van kleins af aan, dus die vind het ook echt heel jammer.. Ja jaqueline en jolanda komen van de winter weer met paarden op de manege te staan zoals elk jaar dus die 2 stallen zijn ook al weer bezet Lachen

Jaa idd echt veel eerlijker tegenover fidji en tanja, maar nu gaan ze lekker naar hun andere vriendjes

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:17

Worden Fidji en Tanja afgemaakt ofso, of wat gebeurt er nou eigenlyk met hun?
Of gaan ze naar die boer verderop?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 12:05

nee het eerste.... Donderdag gaan ze weg..

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:25

Echt zo erg Huilen
Ik ga ze echt heel erg missen, maarja niks aan te doen ..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:46

Zo lekker thuis.
Wedstrijd van vandaag werd om 14.00 uur afgelast. Jeetje zeg wat een regen.
Ik had gelukkig om elf uur al gereden toen scheen het zonnetje Knipoog
Goede proeven gereden ondanks de schrik van de bodem.
2x net geen winst maar goed je kunt niet alles hebben.

Joyce had pech haar rubriek ging niet door, jammer want ze had anders een leuke jury gehad.

Maar goed op naar de eerste winterwedstrijd in oktober.

Het is wel jammer dat er twee manegepaarden weggaan maar goed is goed. Dit is beter dan er mee sollen.
Voor wat betreft de pensionklanten, ik hoop dat het ze goed gaat bevallen op de nieuwe locatie. Ze hebben daar vanavond een bbq en het klinkt allemaal heel erg goed.
Zal er over een paar weken eens een keer gaan kijken, je weet maar nooit waar het goed voor is.

Tja en dat dat breed fietsen, schandalig wat heb ik de dames eens even lekker laten schrikken Duivel , het is ook niet eerlijk een auto tegenover 2 fietsen, maar ik had wel even lol .

Ben benieuwd hoe het met Peter gegaan is vandaag, hoop dat hij na het feest van gisteren een niet te grote kater heeft. Ach gut

Fijn Joyce dat de paarden voor dit rit nu zo goed als uitgezocht zijn, nu maar hopen dat ze daar inderdaad blijven tot oktober, je weet het maar nooit op een handelsstal.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:42

Nou met ons is het super gegaan, geen last van een kater. We liepen 2de in een zware rubriek het weer viel mee, maar een enkele bui gehad. Ook nog even bij het aangespannen werk gekeken. Dat is toch wel echt spektakel!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:27

Wel jammer Annemarie dat je net geen winst had, maar het is weer leuk dat je meegedaan hebt. En Joyce, echt balen dat jou rubriek niet doorging. Maar ja is ook wel gevaarlijk met zo'n gladde ondergrond.
Vanaf nu zal ik hier misschien weer wat minder reageren want het serieuze school gebeuren is weer begonnen, ben nu officieel tweede jaars studentje.