magli schreef:Idd de Rhille is een zeer goede manege, is ook van Bloso en alle manege van Bloso zijn eigenijk zeer kwalitatief! De situatie is idd prachtig, nette stallen, alleen vind ik het jammer dat de paarden nauwelijks contact kunnen hebben met elkaar, enkel als ze naar buiten kijken in de stallen. Ik ga al 6 jaar ongeveer op kamp naar de Rhille en het is altijd wel leuk, over de verdeling heb ik nt echt te klagen, maar ik versta wel wat je bedoelt. De lesgevers zijn ook zeer verschillend.
In de zomervakantie heb ik weer een paardenkamp gedaan samen met een paar vriendinnen. En dit was echt een superkamp, we hebben de leiding super goed leren kennen, we zijn zelf gaan supporteren met spandoek enz. op wedstrijden.
Hoop dat dit mini-kamp even leuk wordt, ik breng verslag uit:).
vooral tijdens de zomer staan de paarden overdag eigelijk enkel in de boxen om te rusten, savonds gaan bv alle paarden en pony op de weide, waar ze genoeg contact met elkaar hebben. Ook in de winter gaan ze geloof ik geregeld samen in de piste, dus ook dan weer contact. Dus dat valt wel mee hoor