Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dat had een jongen bij mij op school ook

Ben benieuwd. Ik heb volgende week zaterdag weer les. Van half 3 tot half 4 bij marian in een donkerblauw setje 

Of stond ie niet in de wei ? Haha 
Le0niie schreef:Ja ik ook allang mensHaha, zou wat zijn als ik nu, op zondagcohtend, weer terug zou zijn..
Eej Suus, hoe ging je wedstrijd ?
mencis schreef:Nee. Ik had vrijdag al les gehad. Hoezo dacht je dat je em gezien hadBen benieuwd. Ik heb volgende week zaterdag weer les. Van half 3 tot half 4 bij marian in een donkerblauw setje
@ leonie: Nee ik pas met mijn lange benen gewoon neit zo mooi op haflingers. Dat staat gewoon niet.
Maar ik ga nu even mencis longeren.
Schawtje schreef:Ik zag mencis zostraks nog in de wei staan slapenOf stond ie niet in de wei ? Haha
ZIN IN VERKLEED SPRINGEN
Hoe ging jou wedstrijd dan Sophie? En hoezo heb je nou weer een verbod dan? haha, ik vind het wel super grappig
Le0niie schreef:Huh? Oohh, grapje, ik dacht dat je had meegedaan gisterHoe ging jou wedstrijd dan Sophie? En hoezo heb je nou weer een verbod dan? haha, ik vind het wel super grappig
![]()

Idioten.
Sorry meid, ik hoor je te steunen
haha, ik heb zulke dikke lol he
ik zie het helemaal voor me

strax word je nog bereden plitie met pepper
whaha

Le0niie schreef:Huh? Oohh, grapje, ik dacht dat je had meegedaan gisterHoe ging jou wedstrijd dan Sophie? En hoezo heb je nou weer een verbod dan? haha, ik vind het wel super grappig
![]()