Ja zeker, echt heerlijk! we mochten voor 1 keertje kiezen dus tjah, dan weet ik het wel Helaas hadden de niet-wedstrijdruiters voorkeur, anders had ik graag op Pablo gewild! Maarja Luna is ook wel weer een keer fijn, was alweer maandje of 2 geleden!
Is Pablo in jullie groep ook al zo populair? Tis ook wel een schatje hoor. Maja Luna vind je natuurlijk ook nooit erg En ik denk dat Luna zonder zadel beter zit dan Pablotje
Pablo zit eigenlijk wel lekker moet ik zeggen. Even wennen, maar dan zit hij goed. Eigenlijk vind ik bijna alle paarden lekker zitten, dus aan mij heb je wat dat betreft niet veel...
Ja naja.. pablo is niet zo zeer populair, maar ik had er al vanaf oktober niet meer op gereden dus vandaar, als ik dan mag kiezen wil ik graag op een paard waar ik nóóit op rijd! Maarja Luna is inderdaad ook nooit erg!
Hihi, ik houd juist niet zo van Luna. Vanaf de eerste keer dat ik erop zat (toen ging ze in gallop andere paarden aanvallen....) heb ik ongeveer ruzie met haar. Ik kan haar nu wel rijden (buiten veel op haar gereden), maar nee ik heb verder niets met haar...
Nee inderdaad.. ik heb helemaal niets met Niels of met Boy.. Verder vind ik eigenlijk iedereen wel leuk Ik heb vandaag weer lekker 2 paarden zonder zadel gereden maar ik moet eerlijk zeggen, een fries rijd niet lekker zonder zadel Die merrie dan wel (ongeveer als luna, naja iets minder..) .. maar die ruin.. damn.. dat zit echt voor geen meter!!! Beetje Fox-idee!!
Ik heb gister op Djolly gereden . Echt superleuk! De linkergalop ging niet echt super, maar het is echt een geweldig beest. Wil er iedere week wel op rijden
Hihi, ben je van je koosje af gestapt Sas? Ik weet het niet, ik wil ook wel eens op haar rijden. Op wie ik trouwens wil rijden: Alex. hihi, een keer op gereden toen hij er net was, maar volgens mij is hij zo veranderd.
Neej hoor Koosje is ook nog steeds goed . Daar wil ik buiten iedere week op . Alex is volgens mij ook wel veranderd ja. Ik heb er twee keer op gereden en de eerste keer reed hij best wel lekker enzo, maar de tweede keer reed hij heel anders. Maar hij is wel heel rustig enzo . Lando rijdt bij ons natuurlijk nooit mee, maar hij is wel heel braaf met rijden . Maar ik mocht niet kiezen op wie ik wilde hoor, was gewoon op Djolly ingedeeld. Hélemaal niet erg!