Hey hey,
Zo het is achter de rug en het was egt geweldig. ik zal bij het begin beginnen.
om 12 uur zijn we aangereden in oisterwijk (ik moest om 14:15 starten en ik mocht er anderhalf uur vantevoren zijn.) ohet is een uurtje rijden dus rond 13:05 uur waren we in deurne aangekomen. Daar aangekomen eerst paard van de trailer gehaald (had nog nooit langer als 10 min op de trailer gestaan.) staart los gedaan manen ff uit de klit gehaald en het paard was er klaar voor. Ik heb mijn jasje en alles aangedaan en ben om 13:45 uur op gaan zadelen. Om 13:55 uur was ik daarmee klaar en ben opweg gegaan naar de bak (ik mocht een kwartier losrijden.) ik had gedacht dat paardlief (die nog nooit op vreemd terrein was geweest.) nog wel een paar keer zou schrikken. maar de deur was een beetje eng maar mevrouw liep er erg goed langs. na een kwartiertje een beetje hobbelen (omdat ze nit gewend is om in een bak te lopen is ze daar na een kwartier al moe.) Mocht ik de rind in. de achterste ring (ik moest lang laurens en dat was wel keiiiii eng hoor
hij zat namelijk onder zo'n terras verwarmer en dat zijn spoken he dus daar moet je van schrikken. na een heel rondje gestapt te hebben dacht ik zo ze is wel braaf!! (maar dat veranderde nog ff haha de kant waar het publiek zat was ineens heel eng en mevrouw gallopeerde weg.) maar daar is het ook wel bij gebleven. Ze is uiteindelijk netjes langs het publiek gegaan en de spandoeken en camera man waren na een rondje of 3 ook niet meer eng
omdat ik helemaal geen commentaar van laurens had gehad dacht ik dat het heel goed was gegaan. maar ik denk dat hij niet zo van friezen houd want ik ben niet genomineerd (das wel jammer) maar al met al een hele geslaagde dag en ik heb er echt van genoten en ben echt heel tevreden hoe mijn paardje zich heeft gedragen
ben er trots op.
P.s. Laurens kwam ook wel erg ongeinterreseerd over (was meer met het meisje dat naast hem zat bezig MAAR ik ben tog tevreden
)
(hoop dat het een niet al te lang verhaal was
)