Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 00:32

Die ken ik ook wel, maar dacht eerst aan die andere. Daar zie je in Nederland niet veel van op concours lopen, maar in het buitenland doen ze het zo slecht nog niet

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 08:06

En wellington's zijn totaal niet oninteressant!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 11:42

Heej Gomir, ik wil nog wel met je mee om te groomen hoor op concours Gezellig.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:08

Nou, ik wil ook wel een keertje mee op concours Gomir... ik heb zelf helemaal geen wedstrijdervaring en zo kan ik eens sfeer proeven en kijken of ik het ooit zelf zou willen. Ik moet alleen vaak werken op zaterdag en soms zondag, dus dat zouden we dan even moeten kortsluiten. En ik kan je ook wel een beetje helpen, maar ik zeg er eerlijkheidshalve bij dat ik niet heel erg handig ben...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:30

Concoursen zijn meestal op zondag, toevallig was ik deze maand drie zaterdagen weg, maar dat gebeurt niet zoveel (moet ik zelf ook vrijnemen dus doe ik ook liever niet )

Je hoeft ook niet handig te zijn hoor DeedeJee. Ik doe eigenlijk altijd alles zelf, je hoeft hooguit even een paard vast te houden met parcourslopen ofzo. (en als ik de merrie meeneem is mijn moeder toch ook mee om te helpen, dat is zo'n apart geval )

Ik vind het zelf altijd heel leuk om mee te gaan op concours, vind het dus ook helemaal niet erg om dan zelf ook eens iemand mee te nemen

Gezellig Flair

Als er trouwens nog mensen zijn die morgen niets te doen hebben. Landbouwtentoonstelling Opmeer is morgen! Is altijd hartstikke leuk en gezellig. Wel entree betalen, maar dat is het wel waard vind ik
(ik ben er om te groomen dus als er nog mensen heengaan moeten ze het maar even laten weten )

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 00:26

Eindelijk heb ik Luukje in mijn avatar gekregen ! Ik moet natuurlijk even een berichtje plaatsen om hem te showen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 00:30

Ja en who did it? me me me
who's the worlds greatest?
yeah me me me

sorry, liet me even gaan

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 00:33

Het staat er toch al onder dat jij het hebt gedaan ?

You steal my thunder !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 00:34

Jajaja, dat zie ik ook nu, net
Als de wijn is in de man euh vrouw... nou ja etc etc

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 00:36

Wel ja, etaleer je alcoholisme ook nog maar eens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 00:39

tsss alcoholisme, dat valt alles mee heus!
ik sta nog niet in snoopy pyjama op de bank met een haarborstel als microfoon ' all by myselfe' te zingen
( al ben ik er toe in staat nu )

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 07:51

alleen even je eigen ''horse'' nemen als plaatje Le..niet de mijne...weeehhhh....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 08:45

Heb ik net voor Cornwerd opgegeven met twee paarden, zegt mijn zusje dat ze niet mee wil...

Zijn er nog liefhebbers voor zondag die Anky wel kunnen missen (en misschien zijn we nog wel op tijd terug voor Anky, rij denk ik maar 1 rondje, anders blijf ik omzadelen )

Wauw Ilzas, een echte avatar
Ik heb die van mij ooit eens van een vriend gekregen, vond hem wel grappig en nu kan ik hem na al die tijd natuurlijk niet meer door een paard vervangen, dan herkennen de mensen hier me niet meer

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:29

ja sinds dag 1 dat ik me opgegeven heb wilde ik ook zo'n plaatje maar het lukte steeds maar niet, wat ik ook rommelde ik kreeg hem niet op 60 x 60 pixels, maar toen heb ik dus de hulp van de expert ingeroepen en nu heb ik er dus 1.

Had je niet even op het topic kunnen zetten dat in Opmeer het springen afgelast was ?Nu zijn superlenie en ik naar Opmeer gereden voor een stelletje tuigers en een paardendief-steel-show en hebben dus zwaar entree en parkeergeld moeten betalen. Beetje jammer, maar het zit ons zo wie zo niet mee: zaterdag voor niks naar Drenthe voor dat concours van Johan Heins dat afgelast werd, gisteren regen in Anna P, gaat het door, vandaag droog in Opmeer, afgelast... ik kan er allemaal niet meer bij met het blonde hoofd !

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 16:42

ik wil t ook...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 18:14

Heb ik niet meer aan gedacht Werd gister zelf ook vrij laat opgebeld dat het afgelast werd, wij waren ook verbaasd. Springterrein lag er namelijk super bij gisteravond

Is concours in Drenthe zaterdag ook afgeblazen? Dat is zonde zeg

Heb vanmiddag heerlijk gereden Zometeen mijn eigen paardjes nog even doen en dan kan ik vanavond na het eten nog mooi even wat voor school doen (ben al helemaal trots op mezelf dat ik het plan iig heb )

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:02

ik heb dat plan ook..nu nog uitvoeren hahha...en neel...t is mij niet gelukt met jou kleine foto hoor..ik weet t..blond ja

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:15

He ben ik ook weer effe, heb zo super lekker gereden net, het is alsof het veel lekkerder gaat als ik alleen ben!
De enge hoek met de muur (springmuur) was ook niet eens eng meer en Nik liep eindelijk weer eens ontspannen.
Hoop dat ik dat vol kan houden, in elk geval morgenavond, half 8 sta ik klaar ladies!

doewie

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:25

Ik wou dat ik ook mee kon
Maar helaas kan ik nog niet met laaf naar buiten en zn ijzer zit ook nog los of hij is er inmiddels al afgevallen

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:28

hmm das minder...ik kon vanavond neit ..ook klote...maar t feest ging niet door...moest Bink naar bed brengen..en moet leren..weehh

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:44

ze gaan toch morgen dan kan je tog mee jij rijd tog ook op dinsdag

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:54

dat is waar..goed idee ja...heb wel zin in een relaxde strandrit na deze dag...vol stress...

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:55

misschien willen ze je wel niet mee hebben

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:25

haha...dan ga ik alleen...dat kan ik!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:41

Ik kan zelfs alleen het strand op met die mafketel van me (als je eens iemand tegenkomt met een rood hoofdstel ben ik het )
Gelukkig zit ik aardig vast in mijn zadel, maar na een km of wat wordt het gelukkig meestal wel wat fijner

Waarom kun je niet met Laaf naar buiten dan Denise?

Ik heb vandaag zo superfijn gereden! Otje liep ook al heerlijk en de merrie liep wel te spoken in het begin, maar die kreeg ik er met een minuut of tien ook fijn doorheen. Heb vandaag echt zo'n dag dat het net voelt of ik kan paardrijden(vasthouden dat gevoel ). Op stal ook al zo ontzettend fijn gereden vandaag

Ik zal jullie verder niet vervelen met mijn wolkje

Nog mensen die in de donderdagles springen? Ga meestal op woensdag kijken als ik niets te doen heb, maar misschien pas ik mijn schema wel een keer aan voor een boktmeeting
(heb trouwens weleens op donderdag meegereden met mijn merrietje en mijn zusje ook eens met een jong dier )