Op dit profiel staan een aantal foto's van Wietske. Het profiel is van het meisje (Carlijn) die het meest gek is op Wietske.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Alexx schreef:Wiette kan ik een uur over vollullen, fantastisch paardje, jammer dat ze zo somber is, anders was het haar zeker geworden.
Kinee_ schreef:memberlist.php?mode=viewprofile&u=58568
Op dit profiel staan een aantal foto's van Wietske. Het profiel is van het meisje (Carlijn) die het meest gek is op Wietske.
Alexx schreef:dan had ik haar gekocht. Ze heeft idd M dressuur gereden, en ook zoiets gesprongen, ook heeft ze voor de kar gestaan. Ze is echt super, maar nu echt zooo saai geworden

Maar op stal kunnen ze beiden nogal eens streken uithalen, en ze kunnen het onervaren ruiters echt heel lastig maken. Zodra de ruiter er eenmaal op zit is dat echter helemaal over. Kinee_ schreef:Hoe zag die nieuwe eruit Tes? Wit?
Misschien Minoush (A.k.a Droopy ofzo)

)
Mariel89 schreef:Kinee_ schreef:Hoe zag die nieuwe eruit Tes? Wit?
Misschien Minoush (A.k.a Droopy ofzo)
hihi hoeveel schimmels lopen er nou op die manege :Y)
volgens mij is marthe echt fan van al die witjes haha
Blueberry schreef:Ja minousch bedoel ik! Die vind ik wel iets weghebben van polly qua lopen. En een nieuwe zwarte was er. Behoorlijk groot paard. Lijkt wat op amber maar groter (en braver met rijden)
Ze staat als je bij die kleine fjord de stallen uitloop meteen reachts, tegenover de hooi/stro-opslag. Ze heette nog Zwart maar misschien dat ze nu wel een echte naam heeft
Vond het een mooi ding, beetje iele flanken maar een mooi groot hoofd en liep leuk!