Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
)voicenel schreef:Vooral die van Nanda en stud in love.....of was het een slippertje.................?!.......
Misschien willen ze wel trouwen: dan mag Voice getuige zijn, goed?
) en daarna de stad in!

voicenel schreef:He thirz, idool is niet meer kreupel want ik heb er weer op gereden, dus misschien kan je vragen of je zaterdag op idool mag rijden hij is leuk!Van joyce mag je zoiezo he!
)
thirz; je zegt gwoon, maar ik doe zo veel en ik werk hard en ik help met luna >> wedden dat t dan wel mag? (denk t nie, maar je kan t proberen..)Thirz schreef:Wat een geregel allemaal, komen jullie eruit? Ik zie jullie wel verschijnen dan! En dan gaan we er een gezellige avond van maken![]()
En ik kan ook best gewoon om 4 uur thuis komen en dan om 9 uur mn bed uit, maar ben bang dat ik dan toch echt na 1 uurtje boven de boeken
Ken mezelf al langer als vandaag
O ja, ik heb gewoon DE oplossing!!!
Annemijn maakt na haar geweldige fotoshoot met Thirz en Luna even een hele toffe portretfoto van jou met Voice als je toch op de manege bent tussen de middag! Die foto stuurt ze dan ff door en dan maak je daar gewoon een ava van (als het dan echt niet lukt kijk je Annemijn gewoon ff lief aan of zij het ff doet
) Goed idee of niet?