manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 20:47

owja.. haha das natuurlijk ook zaterdag! was k ff vergeten!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:20

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 13:07

Ja, had ik ook al gezien, supergaaf he! Dus idee: Nanda laten dekken door een arabier! Tong uitsteken
Ging vanochtend op Len rijden: we gingen op kraamvisite, want bij een vriendin van Inus was een tweeling van een boerenknol geboren! Ze waren erg lief, maar heel klein. Het is een merrie en een hengstje, maar het hengstje is erg zwak...dus we moeten duimen dat ie t haalt! Ja
Ga nu nog gauw ff genieten van het zonnetje voordat ik naar stage moet!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:37

Hoe laat spreken we af zaterdag?
Is het het plan om eerst nog film te kijken of niet? Er komt nl bezoek bij mij...
In ieder geval kom ik wel! Dit wil ik niet missen Tong uitsteken!

Kga ff kijken of ik vanavond kan oefenen voor ringrijden, dat wordt lachen!

Kusjes Bar

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 19:41

zeg thirz in t zeeland topic las ik ook al zoiets.. een belg met een tweeling, een merrie en een hengstje. maar de hengt was heel zwak aan de sonde voeding enzo (zou t t zelfde zijn Verward)
wel sneu voor t hengstje, leuk een tweeling, maar tog ook weer nie!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:55

Leuk hoor een tweeling, maar ik zal duimen voor het hengstje!
Heb steeds niet zoveel tijd om op bokt te komen en dus ook geen tijd om een ava te maken en foto's op bokt te plaatsen.
Zal proberen ze eind deze week erop te zetten!
Vooral die van Nanda en stud in love.....of was het een slippertje.................?!.......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:20

voicenel schreef:
Vooral die van Nanda en stud in love.....of was het een slippertje.................?!.......

Tja, weet t niet hoor....toen we van de buitenrit terugkwamen en ze samen in de bak stonden, deden ze wel weer heel erg stiekum bij elkaar... Nagelbijten / Gniffelen Misschien willen ze wel trouwen: dan mag Voice getuige zijn, goed? Clown

En dan zaterdag. Als we nou om 9 uur afspreken bij mij? Weet nie of iedereen het hier mee eens is of kan? Ik hoor het anders wel! Kunnen we mooi nog ff wat leuks kijken en popcorn eten (he Cis Knipoog ) en daarna de stad in!

Vandaag afscheid op stage...ben benieuwd hoe die kids reageren! En wat ze van de cadeautjes vinden natuurlijk!
Nou, voor Cis en Annemijn: alvast een fijne vakantie als jullie het laatste examen hebben gehad! Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 12:45

Ja ik vind het goed om rond 9 uur bij jou te zijn!
Misschien ben ik iets later, maar dat denk ik niet!

Ciska en Annemijn hoe gaan jullie zaterdag naar huis?
Want ik weet het nog niet. Anders ga ik maar op de scooter als ik geen vervoer heb!

Wat doen jullie allemaal aan? Rokjes/broeken/shirtjes??????
Ik weet nog niet of ik een rokje aan ga doen, dus ben nog aan het bedenken!
En jullie?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 13:17

Nou heb die ava geprobeerd, maar elke keer als ik gebladerd heb en op go gedrukt heb dan duurt het zoals je zei een tijdje en als hij klaar is komt ie weer aan het begin te staan met die vlaggen.... Snap je wat ik nu bedoel?!?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 13:42

Euhm nee....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:06

Nou Nel, hier komt de Bianz-helpt-je-wel-ff-actie!! Let voor al goed op Haha!
(al geloof ik wel dat je het al heel goed zelf kunt maar dat jouw plaatje het gewoon niet doet ofzo; misschien ff met een andere eerst proberen?) Maar goed...:
* Klik eerst op de vlag
* Dan op Avatar maken
* Daarna downloaden en bladeren naar die heeeel toffe foto van Voice Lachen
* Klik op Go en dan is het ff wachten
* Als laatste komt er een kleine Voice in beeld; rechter muisklik en opslaan als kiezen
En dan op de bokt invoegen op de plaats voor de Ava's!
Ik weet zeker dat het nu helemaal goed komt!!! En als het nou echt niet lukt, voeg me dan ff toe aan je msn: biancavdw@zeelandnet.nl (is niet mn e-mail hoor!)
En over zaterdagavond: ik kom ook gewoon, maar ga niet te lang, want ik heb a.s woensdag mijn eindtentamen voor mijn diploma en dan moet ik zondag wel gewoon vroeg op kunnen staan en leren. Dus iedereen die het niet erg vind om van mij afhankelijk te zijn kan gewoon meerijden (Nel, Ciska en Annemijn, dan is de auto al weer vol hihi) met mij. Laat maar ff weten of je mee wilt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 17:24

geen examens meer! La La La Vakantie!!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:52

Yeah!! Jullie examens voorbij! Nu Thirz en ik nog...
Wat betreft het rijden: ik neem aan dat ik op tijd ben om rond 21 uur naar Thirz te gaan (moet eerst nog naar de voetbal) dus dan spreken we gewoon even vooraan in de wijk af ofzo, dan pik ik jullie daar op. Wij hebben dus nogal een kleine auto en daar mogen echt niet meer dan 3 extra mensen bij (verzekering), dus als er ineens nog andere mensen zijn die graag naar het wonderschone Vlissingen willen, vragen we je pa gewoon. Komt al goed. Ja en nogmaals ik ga echt vroeg naar huis (lees: 1 uur- half 2) dus als je nu al weet dat je langer wilt blijven (wat ik wel logisch vind omdat jullie toch al helemaal klaar zijn), moet je even zelf vervoer regelen. Ik moet echt braaf op tijd naar huis want ik wil wel in iets minder als een maand eindelijk dat diploma in handen hebben!! Hahaha, moraal van het verhaal: laat even weten of jullie meerijden!
Dagdag!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:59

ik weet nog niet wat k doe...( ik heb net ff nieuwe batterijen in t toetsenbord gedaan, het is errug irritant om 6x op de spatiebalk te moeten drukken voor ie het eindelijk doet.) op zich hoef ik niet zo vroeg naar huis...maar ik denk er nog ff over na mag dat:D
jaaaa popcorn Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 19:55

k moe ook ff kijken hoe]
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:38

Wat een geregel allemaal, komen jullie eruit? Ik zie jullie wel verschijnen dan! En dan gaan we er een gezellige avond van maken Party!!
Gister dus afscheid gehad op stage => de kids waren superenthousiast over het tosti-apparaat!! Je had ze moeten zien! Verder hebben de andere groepsleiders nog een officieel afscheid voor mij in petto, maar daar mochtik nog niets van weten....ben wel heel nieuwsgierig hoor! Nagelbijten / Gniffelen
Tussendoor ben ik ook nog een beetje aan t leren, maar het blijft moeilijk je te concentreren voor zo'n laatste toets.... Dus zondag wordt het voor mij ook op tijd opstaan en leren Gaaaap

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:41

Mij maakt het niet uit hoelaat we naar huis gaan als het maar gezellig is!
Hoelaat ik ook thuis kom, ik zit eigenlijk dan elke zondag ochtend weer netjes in de kerk, wel met een slaaphoofd....maar ja
Ik ga die ava proberen zo en anders voeg ik je toe aan mn msn!
He thirz, idool is niet meer kreupel want ik heb er weer op gereden, dus misschien kan je vragen of je zaterdag op idool mag rijden hij is leuk!
Van joyce mag je zoiezo he!
Nou veel plezie allemaal zaterdag op paardoes, ik ga een eindeloze buitenrit maken op voice-je!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:49

voicenel schreef:
He thirz, idool is niet meer kreupel want ik heb er weer op gereden, dus misschien kan je vragen of je zaterdag op idool mag rijden hij is leuk!Van joyce mag je zoiezo he!

Tja, maar denk nie dat ik extra mag rijden...je weet hoe ze is he? En mag ik van Joyce sowiezo? Das nieuw! Schrijf jij het anders ff in de agenda voor morgen, hihi Tong uitsteken
Zou eigenlijk nog meekomen met Angela naar paardrijden, omdat het de laatste keer voor mij is, maar het is nogal volle bak, dus weet niet of het gaat! Als ik je niet meer zie: fijne buitenrit morgen! (kom anders ff buurten bij ons! Knipoog )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:50

Oke heb dus weer de ava geprobeerd, maar waarschijnlijk doet mijn foto het gewoon niet want na het downloaden kom ie op de vlag terug! Zal eerst een andere foto proberen, maar niet nu want heb nu geen tijd!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:52

Ok ik wist niet dat het jou week niet was om te rijden!
Ik ben vrijdag avond ook vrij, joyce moet les geven.
Maar misschien kom ik zaterdag dan wel even met voice-je langs op de manege. ik denk dan rond de middag pauze!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:56

Ok, gezellie! Misschien kan je nog net meegenieten hoe Luna aan de dubbele longe loopt! Hmm, dan ga ik misschien toch maar nie mee naar de manege met Angela, haha! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 13:25

Haha! thirz; je zegt gwoon, maar ik doe zo veel en ik werk hard en ik help met luna >> wedden dat t dan wel mag? (denk t nie, maar je kan t proberen..)
en ik heb zin in zaterdag... moe nog ff kijken wat ik aan ga doen en wat ik weer met mn haar ga verzinnen, maar t komt vast goed! (of niet, maar dan jullie maar gwoon alsof ik nie bij jullie hoor ok?)

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:45

heej nel coowl dat je zatedag me voice kom

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 18:13

Thirz schreef:
Wat een geregel allemaal, komen jullie eruit? Ik zie jullie wel verschijnen dan! En dan gaan we er een gezellige avond van maken Party!!

Idd een hoop geregel, gelukkig ben ik degene die ook zonder iemand erbij gewoon in de auto stapt en naar jou kom hihi Haha! En ik kan ook best gewoon om 4 uur thuis komen en dan om 9 uur mn bed uit, maar ben bang dat ik dan toch echt na 1 uurtje boven de boeken Dromen Ken mezelf al langer als vandaag Vork
Maareh Nel, wel gek hoor dat jouw eigen foto het dan niet doey bij het ava-maken, snap er niks van! Verward O ja, ik heb gewoon DE oplossing!!! Hyper! Annemijn maakt na haar geweldige fotoshoot met Thirz en Luna even een hele toffe portretfoto van jou met Voice als je toch op de manege bent tussen de middag! Die foto stuurt ze dan ff door en dan maak je daar gewoon een ava van (als het dan echt niet lukt kijk je Annemijn gewoon ff lief aan of zij het ff doet Pling ) Goed idee of niet?
En Thirz: tof dat er nog een suprise voor je in petto is! Ben benieuwd wat ze bedacht hebben!

Nou tot morgen allemaal; wees ff zo vriendelijk om me morgen (al is het maar pas om 20:30 uur) te laten weten of jullie meerijden ok? Lijkt me een beetje onzinnig als Jan ook heen gaat rijden terwijl ik ook ga, maar dat zie ik wel Knipoog
Toedels!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:28

Laatst bijgewerkt door Bianz op 03-06-05 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt