Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anique_Vaandrig schreef:whahaha! dat wil je niet weten
zal ik gewoon eens beginnen met een topic? of moet ik wachten met een topic starten tot we wat van de rest weten?

, binar johnvt, ireentjuh, fardos, muisz, eefje23, amigoslover, moossie, dosi, marieke_, spettertjuh, jetta, goldflower, tahnee_,
)
best "gebruiken"
maar ik weet natuurlijk niet wat de rest wil...zou niet en lunch en pizza doen...ik zou ze 1 van de 2 laten kiezen
)
Daar word ik namelijk errug emotionel van
Citaat:hahaha, de kleine lettertjes lezen de meeste mensen over het hoofd, maar deze kijken me zo doordringend aan als je voor het nieuwjaar komt, kun je misschien het beste de maten opmeten, ik ben bang dat ik het anders weer verpest door ze verkeerd op te meten
dan kunnen we meteen die dag afspreken dat ik naar jou en lady kom (meer mensen die zin hebben om mee te gaan?) en dan neem ik m meteen mee!
hoe staat het trouwens met je ouders? zijn ze al helemaal overstag wat lady betreft?
Jetta schreef:Allemaal een goed 2005
Lieve mensen, fijn Nieuwjaarsfeest gehad allemaal? Wij wel, maar toch...op de achtergrond die beelden van de tsunami in Azië..........
We moeten inderdaad een aktie houden om geld in te zamelen, Zarah heeft een vriendinnetje die vijf maanden met haar moeder in Sri Lanka heeft gewoond en gewerkt en gereisd, zij hebben daar kontakten en hun gironummer is er voor opengesteld. Zarah heeft al eerder met dat vriendinnetje en haar klas een inzameling gehouden en een marktje georganiseerd. Dit geld is naar een weeshuis voor gehandicapte kinderen gegaan. Nu komt het.....Ons idee: we organiseren op stal Midden Delfland een markt, verkoop die deken die je nooit gebruikt, dat hoofdstel dat al jaren ligt te beschimmelen, je moeders mooiste theeservies, je vaders wrak van een auto enz.... Zarah en vriendinnen zorgen voor handgemaakte SriLanka spullen en de opbrengst is voor het goede doel...wie wil mag natuurlijk ook zijn talenten laten zien in de vorm van paarden toiletteren, ponyrijden voor kinderen, chocomelk inschenken, zingen, ( ik wil wel in de levende jukebox) rijles geven, dit alles tegen leuke prijsjes voor het goede doel. We kunnen ervoor zorgen dat half BOKT komt opdagen en dat er via de krant mensen op af komen. Het mes snijdt aan twee kanten, meteen goede reclame voor de stal, tegen gebruik van het terrein. Een positive prikkel naar de omgeving, gemeente enz...
Wie durft?
Ik heb nog niks gehoord van mijn Engelse vrienden, die op vakantie zijn in Thailand....man, vrouw, dochter en zoon....
. Getver...zat er nog niet op of ze was al opgefokt
. Het waaide heel hard. Ik dacht: Oke...1 rondje mag het eng zijn, maar daarna moet het afgelopen zijn. Hmm...Lady had andere ideeen. Heel hard draven...wegspringen ect. Op den duur werd ze zo wild/heet dat ik d'r tegen de bakrand stil heb gezet
. Toen was het over en heb heerlijk gereden.
. Elke keer als ik ga rijden even 5 minuten (of 10) zonder beugels, dan wen ik er wel aan.