Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:31

trouwens, ik las daarnet het veiligtopic voor azie, is het niet leuk om met zn allen of een aantal van stal daaraan mee te doen? Bijvoorbeeld een gezellig dagje bijons op stal? Met verzorgde luch (belegde broodjes ed) en een pizza 's avonds? Tussendoor kunnen we rijden (hoogste bieder kan bijvoorbeeld [paard] even rijden, of we kunnen naar buiten of wat dan ook)
Misschien hebben jullie suggesties?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:33

Crossen met Jol?? Springen met Ko??
Buitenrit voor beginners met Biz???
Diddle knuffelen?? Clown

Paarden poetsen, hond uitlaten... stallen uitmesten eh ehe eh Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:36

Anique_Vaandrig schreef:
Met verzorgde luch

Wat is een luch?? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:37

whahaha! dat wil je niet weten Haha!

zal ik gewoon eens beginnen met een topic? of moet ik wachten met een topic starten tot we wat van de rest weten?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:40

Anique_Vaandrig schreef:
whahaha! dat wil je niet weten Haha!

zal ik gewoon eens beginnen met een topic? of moet ik wachten met een topic starten tot we wat van de rest weten?

tja als jij iets met Jol wil doen dan moet je het gewoon zelf plaatsen, als andere mensen van stal iets willen doen dan moeten ze dat zelf maar neerzetten

Mmm... ik zoek voor Ko nog iemand die manen wil trekken Schijnheilig Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:42

titel: ???

Diddle knuffelen??
*meerdere namen

Wij willen op stal midden delfland wel een gezellig dagje organiseren met al onze stalbokkers Haha!

bokkers die op onze stal zitten: ik Haha!, binar johnvt, ireentjuh, fardos, muisz, eefje23, amigoslover, moossie, dosi, marieke_, spettertjuh, jetta, goldflower, tahnee_,

Inclusief zit dan een lunch (patatje, broodjes, oid) en 's avonds een lekkere pizza a la domino's oid (allebei in overleg natuurlijk Tong uitsteken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:43

of idd ieder voor zich!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:46

Ach het maakt mij niet uit hoor, je mag Biz/Ko/Diddle/Devil Haha! best "gebruiken" Lachen maar ik weet natuurlijk niet wat de rest wil...zou niet en lunch en pizza doen...ik zou ze 1 van de 2 laten kiezen

Ik ga nu eerst een aspo pakken, want mijn verstandskies begint nu echt goed door te komen, 2005 begint al lekker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:49

zullen wij dan samen iets doen?

titel: ???

Diddle knuffelen??

Binar en ik willen op stal midden delfland wel een gezellig dagje organiseren, waarbij de mogelijkheid om
johnvt, ireentjuh, fardos, muisz, eefje23, amigoslover, moossie, dosi, marieke_, spettertjuh, jetta, goldflower en tahnee_ te meeten! (hoop dat ik niemand vergeten ben Knipoog )

Inclusief zit dan een lunch (patatje, broodjes, oid) of 's avonds een lekkere pizza oid

Dus wie heeft interesse?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:49

arme jij met je kies!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:50

Wil je echt iemand laten crossen dan met Jol??
Maak van dat springen maar gewoon normaal rijden, lijkt me niet verstandig om meteen te gaan springen met Ko als hij je niet kent Haha!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:53

Huh nou ik geef me bij deze dan ook op ,als we t iig gezamelijk doen,maar ik begrijp t eigenlijk nie zo goed Verward Blond
En ik ben al een tijdje nie meer blond Bloos
Nou ik krijg de uitleg nog wel op stal ofzo,weet alleen nog nie wat voor klusje ik te doen heb Ach gut

Ik hoop dat jullie mn gedeelte ook lezen,want niemand reageert op mij Huilen
En nu voel ik mij een beetje buitengesloten Bloos Verward Huilen
Of zou het door de champagne komen Ach gut Daar word ik namelijk errug emotionel van Knipoog Haha! Haha! Haha!

Groeten maar weer van een heel zielig meisje
En ik vind t helemaal nie gezellie zo op een saaie ouwejaarsavond Scheve mond

Dus ik zuip maar door dan word ik weer vrolijk hihi Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:53

Ik ga weer ff lekker voor de buis.. we zien anders van het weekend wel wie er nog meer reageren.. fijne avond allemaal en alvast de beste wensen voor 2005!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 11:23

GELUKKIG NIEUWJAAR NOGMAALS! ik ben de eerste die in het nieuwe jaar op dit topic reageerd en ik wil jullie een gelukkig 2005 wensen en ik hoop dat we nog veel lol gaan hebben op stal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 11:23

trouwens nous, crossen met jol zit er niet echt in nee Tong uitsteken Haha! maar bij wijze van spreken dan he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 11:24

ik zit trouwens op de site van de organisatie (waarmee we naar londen zijn geweest) te kijken hoe ik kan boeken voor volgend jaar voor mij alleen Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 13:30

Allemaal een goed 2005

Lieve mensen, fijn Nieuwjaarsfeest gehad allemaal? Wij wel, maar toch...op de achtergrond die beelden van de tsunami in Azië..........
We moeten inderdaad een aktie houden om geld in te zamelen, Zarah heeft een vriendinnetje die vijf maanden met haar moeder in Sri Lanka heeft gewoond en gewerkt en gereisd, zij hebben daar kontakten en hun gironummer is er voor opengesteld. Zarah heeft al eerder met dat vriendinnetje en haar klas een inzameling gehouden en een marktje georganiseerd. Dit geld is naar een weeshuis voor gehandicapte kinderen gegaan. Nu komt het.....Ons idee: we organiseren op stal Midden Delfland een markt, verkoop die deken die je nooit gebruikt, dat hoofdstel dat al jaren ligt te beschimmelen, je moeders mooiste theeservies, je vaders wrak van een auto enz.... Zarah en vriendinnen zorgen voor handgemaakte SriLanka spullen en de opbrengst is voor het goede doel...wie wil mag natuurlijk ook zijn talenten laten zien in de vorm van paarden toiletteren, ponyrijden voor kinderen, chocomelk inschenken, zingen, ( ik wil wel in de levende jukebox) rijles geven, dit alles tegen leuke prijsjes voor het goede doel. We kunnen ervoor zorgen dat half BOKT komt opdagen en dat er via de krant mensen op af komen. Het mes snijdt aan twee kanten, meteen goede reclame voor de stal, tegen gebruik van het terrein. Een positive prikkel naar de omgeving, gemeente enz...
Wie durft?

Ik heb nog niks gehoord van mijn Engelse vrienden, die op vakantie zijn in Thailand....man, vrouw, dochter en zoon....

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 13:46

Klinkt goed.
k ben pas net wakker dus ik kan jullie nu pas een gelukkig nieuw jaar wensen Schijnheilig
trouwens john, ik ben wel heel benieuwd naar de roddel, die zou toch onthuld worden? en anous had jij ook een roddel?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 14:46

Citaat:
hahaha, de kleine lettertjes lezen de meeste mensen over het hoofd, maar deze kijken me zo doordringend aan als je voor het nieuwjaar komt, kun je misschien het beste de maten opmeten, ik ben bang dat ik het anders weer verpest door ze verkeerd op te meten

dan kunnen we meteen die dag afspreken dat ik naar jou en lady kom (meer mensen die zin hebben om mee te gaan?) en dan neem ik m meteen mee!

hoe staat het trouwens met je ouders? zijn ze al helemaal overstag wat lady betreft?

Die maten kan ik wel een keertje opkomen meten. Ik had al met John afgesproken dat ik langs zou komen. Volgende week heb ik wel ergens tijd (tussen alle andere afspraken).
Mijn ouders zijn nog aan het nadenken....

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 16:32

Jetta schreef:
Allemaal een goed 2005

Lieve mensen, fijn Nieuwjaarsfeest gehad allemaal? Wij wel, maar toch...op de achtergrond die beelden van de tsunami in Azië..........
We moeten inderdaad een aktie houden om geld in te zamelen, Zarah heeft een vriendinnetje die vijf maanden met haar moeder in Sri Lanka heeft gewoond en gewerkt en gereisd, zij hebben daar kontakten en hun gironummer is er voor opengesteld. Zarah heeft al eerder met dat vriendinnetje en haar klas een inzameling gehouden en een marktje georganiseerd. Dit geld is naar een weeshuis voor gehandicapte kinderen gegaan. Nu komt het.....Ons idee: we organiseren op stal Midden Delfland een markt, verkoop die deken die je nooit gebruikt, dat hoofdstel dat al jaren ligt te beschimmelen, je moeders mooiste theeservies, je vaders wrak van een auto enz.... Zarah en vriendinnen zorgen voor handgemaakte SriLanka spullen en de opbrengst is voor het goede doel...wie wil mag natuurlijk ook zijn talenten laten zien in de vorm van paarden toiletteren, ponyrijden voor kinderen, chocomelk inschenken, zingen, ( ik wil wel in de levende jukebox) rijles geven, dit alles tegen leuke prijsjes voor het goede doel. We kunnen ervoor zorgen dat half BOKT komt opdagen en dat er via de krant mensen op af komen. Het mes snijdt aan twee kanten, meteen goede reclame voor de stal, tegen gebruik van het terrein. Een positive prikkel naar de omgeving, gemeente enz...
Wie durft?

Ik heb nog niks gehoord van mijn Engelse vrienden, die op vakantie zijn in Thailand....man, vrouw, dochter en zoon....

HET TERREIN VAN STAL MIDDEN DELFLAND STAAT OPEN VOOR DIT SOORT ACTIES.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 16:33

John waar blijft die roddel nou?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:31

Hoi allemaal. Een gelukkig 2005 !!!!!

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke avond hebben gehad gister. Die van mij was iets minder leuk

In het kort: feest thuis bij een vriend en vriendin van ons (2 maanden getrouwd) Zijn om half 1 uit elkaar gegaan, terwijl heel de kamer vol visite zat!!!!!!!!! Go jij! Go jij!
Een enorm drama natuurlijk en heel de nacht bezig geweest met troosten, spullen inpakken enz..

Nou ik had het wel even gehad vandaag dus heb lieve anique opgebeld om te vragen of ze Yus wou doen voor me!!! Echt geweldig dat je het gedaan hebt. Ik heb vandaag nog even maatschappelijkwerkster gespeeld en wat spullen ingepakt en verhuist.........morgen rust en naar Yus en jullie allemaal toe Haha!

Jet, goed idee van die actie! Ik doe mee en ik hoor wel wat ik kan doen of betekenen!

Tot morgen allemaal

Liefs Mir

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:36

Kan me idd wel een leukere avond bedenken Ach gut

Lady leek vandaag wel een straaljager Scheve mond . Getver...zat er nog niet op of ze was al opgefokt Verward . Het waaide heel hard. Ik dacht: Oke...1 rondje mag het eng zijn, maar daarna moet het afgelopen zijn. Hmm...Lady had andere ideeen. Heel hard draven...wegspringen ect. Op den duur werd ze zo wild/heet dat ik d'r tegen de bakrand stil heb gezet Bloos . Toen was het over en heb heerlijk gereden.

Heb nog even geoefend zonder beugels....voel de spierpijn al opkomen Verdrietig . Elke keer als ik ga rijden even 5 minuten (of 10) zonder beugels, dan wen ik er wel aan.

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:47

Hai hai iedereen de beste wensen voor 2005!!!
En de aktie lijkt mij indd een goed idee,ieder beetje hulp is meegenomen toch OK dan!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:58

goldflower schreef:
Hai hai iedereen de beste wensen voor 2005!!!
En de aktie lijkt mij indd een goed idee,ieder beetje hulp is meegenomen toch OK dan!

Zeker, heb jij nog ideeen?????????. en jij ook de beste wensen natuurlijk, had ik al gedaan, maargoed beter meerdere keren dan niet