ik wil daar heeeel graag heen. maar ik mag niet. ik ga dit jaar als ik 15 word baantje zoeken. en dan ga ik er zelf voor sparen. 
Betalen jullie ouders voor jullie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik wil daar heeeel graag heen. maar ik mag niet. ik ga dit jaar als ik 15 word baantje zoeken. en dan ga ik er zelf voor sparen. 
..
)
speedylover schreef:;( ik wil daar heeeel graag heen. maar ik mag niet. ik ga dit jaar als ik 15 word baantje zoeken. en dan ga ik er zelf voor sparen.
Betalen jullie ouders voor jullie?
Miirthe schreef:M'n ouders betaalde; Nu niet meer.
Ik ben der ook één keer geweest, meen zo'n 2 jaar terug. Zat in die week bij Nanda (Collendoorn) toen..
Reed op Darla, superbeest. Echt verschrikkelijk last van zomerexzeem toen; had ook nog een veulen. Die onderhand wel al flink groot geworden zal zijn.
Ik vond het een super week verder, soms vond ik wel dat die Harry en Herman en andere paarden iets té veel deden. Nadat ze al een buitenrit hadden gemaakt moesten ze meedoen met spelletjes, vervolgens kwamen er 2 figuren om ze ook nog es te huren, iets te veel van het goeie als je't mij vraagt..
En Henk, poeh.. Zat één keer in zijn clubje en dat was meteen de laatste keer. Werd op alles de grond in gehamert, wat ik allemaal wel niet fout deed; achteraf lach je er wel om![]()
Vond het kamp, ondanks dat ik het niet met alles eens was best ok. Maar weet niet of ik nog eens kom, kom ik; dan met m'n Friese beest natuurlijk. Die was toen helaas nog te jong!
Verder op geen andere paarden gereden, was ontzettend blij met Darla toen.

?
..