Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel plezier morgen in ieder geval! Klinkt erg leuk
JEEEJJ!!!
Heb zojuist gekeken of de toetscijfers al bekend zijn en ik heb mijn toets Plastische Chirurgie gehaald met een 7.3
Alle harde werken van de afgelopen weken was dus niet voor niets!! Over naar de volgende fase, toets gehaald, POP hopelijk nog goedgekeurd deze week en dan heb ik het de komende weken gelukkig weer iets rustiger
Over 7 weken pas weer de volgende toets en nog een half jaar voor ik weer die hele portfolio-toestanden moet doorstaan
AndreaB schreef:Gefeliciteerd met je overwinning! Heb je ook meegedaan in Utrecht of alleen foto's gemaakt?
haha Nadeel is wel dat nu ik nog leef er ook nog een verslag van moet schrijven ook
haha Let's get to it! N. gaat vandaag de poownie liefde en aandacht geven, dus ik ga me voorbereiden op morgen en verslagje schrijven. Heb morgen een programma waarbij ik zo'n beetje alles aan tafel mag, dus mn begeleider vind dat ik brutaal moet zijn en dat dan ook maar gewoon moet gaan doen
En ik ging net tellen, en 21 oktover klinkt nog ver, maar is in werkelijkheid al over 5!!!! weken. Nu al dikke stress haha Ga van het weekend maar snel beinnen met trailerladen oefenen. AndreaB schreef:Oooh jeee! Oh jee, oh jeee!!
Ik heb me ingeschreven voor een trailerwedstrijdEn ik ging net tellen, en 21 oktover klinkt nog ver, maar is in werkelijkheid al over 5!!!! weken. Nu al dikke stress haha Ga van het weekend maar snel beinnen met trailerladen oefenen.
AndreaB schreef:Leuk flurk! Waar kan ik jouw agenda vinden?
Is er toevallig iemand die 3 september en 7 oktober mee zou willen? Is bij t Einde en Spaland.