Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:Evelijn schreef:Tja suiker is nou eenmaal grote bouwstof van veel dingen. Maar Ferro hoeft natuurlijk niet druk te worden van de suikers. Hij kan ook gewoon door andere invloeden druk worden... en daarnaast is hij jong en een paard dus hij zal altijd weer even je grenzen gaan testen.
Ik heb in de afgelopen maanden dat het soort voer wel degelijk invloed heeft op zijn gedrag, hij reageert heel sterk op haver daarom krijgt hij sowieso havervrij voer. Vind suiker ook nergens voor nodig bij een paard, ze zullen in het wild ook nergens een suikerbommetje vinden. En die andere invloeden waar hij druk van wordt? Ik heb ze nog niet gevonden hoor
kim345 schreef:Evelijn schreef:Nee.... ik wil het koufront niet terug.. ik wil weer gewoon kunnen paardrijden!
Voor de elfstedentocht wil ik best nog een paar weekjes stappen!
Evelijn schreef:Pff... wat kan je eten als je misselijk bent... heb net rijstwafels op en dat ging prima maar wil nu iets anders dan thee of droog spul... maar ja.. ik wil ook niet weer overgeven. Ik haat ziek zijn...