Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zyrina_MF schreef:@Melis Helmer&Judje waren TOPPIE vandaag had een goeie student aan beide hihi. Morgen ben jij aan de beurt.
.
. Ben in ieder geval gemotiveerd 
Zyrina_MF schreef:Wie weet heb ik zelfs vrijdag mijn nieuwe Bert gevonden whahaa @WD had je nog iets bedacht anders denk ik dat het het Extrablatt misschien wordt in Aken. Ga ik achter door zitten en als het niks is ga ik naar het toilet das in het midden en smeer hem dan Muwhahaa
En Melissa, iedereen moet 't leren. Ik ben ook echt geen held erin hoor, zal echt nog heeeel veel oefening nodig hebben. Maar dat komt wel goed
. En zo komt dat morgen bij jou ook helemaal goed! MariekeA schreef:Welnee Melis, alle actie moet nog komen...
Vrijdag op een verwarmd terras met een zak popcorn naar de date van Petje kijken...
Zyrina_MF schreef:MariekeA schreef:Welnee Melis, alle actie moet nog komen...
Vrijdag op een verwarmd terras met een zak popcorn naar de date van Petje kijken...
Nou ja ik schijt nu al 100 kleuren hihi.
@Melis ja ik ben zo gek en ga eindelijk naar lang wikken en wegen met Reinhard op stap maar het is nog lang voordat het vrijdag is. Muwhahaa
.o0melis0o schreef:Bah wat een vies weeeeerrr.. ik ga toch echt eens even proberen of ik nog mn oude rubberen rijlaarzen kom,
als ik met m'n stalschoenen naar de wei moet straks, kunnen ze me eruit takelen volgens mij whahaha..
..MariekeA schreef:Hmm, ik niet! Waarom gaan ze niet naar buiten??