Stal Jasper deel ... was het nou 3 of 4...?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoNew

Re: Stal Jasper deel ... was het nou 3 of 4...?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:58

Ah ponykamp is maar een dagje.. Kan je die niet ruilen met de wo of do. Scheelt weer een dag!

Ik heb zo n zin in mijn vakanties! Eerst paar dagen met vriendinnen naar Barca en ook nog een weekje naar Tenerife met zijn drietjes. dat laatste was niet echt de bedoeling, maar ik wil zon haha.

Alhoewel we nu ook niet mogen klagen!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 21:56

Oh ponykamp lukt wel hoor, tenminste ga ik wel van uit kan idd gewoon dagje ruilen. Wintersport kan ik hopelijk ook 1 dagje ruilen, dus dat kost maar 4 dagen. En dan is het even achter de curacao plannen aan, maar daar wil ik 2 weken heen, dat kost me 8 dagen. En dan Almelo 1 of 2 dagen misschien. Maar misschien gaan mijn ouders dan weer op vakantie dus dan wordt het weer een dagje heen en weer. Als ik het zo bekijk moet het dus wel lukken, haha!

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 08:06

Ik heb volgend jaar geen kur op marienweide dus kan weer aan komen moedigen in Almelo!

Woensdagavond richting Disney en daarna een weekje Franse Alpen... kan niet wachten *\o/*

X_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 08:45

neee ik heb de week erna pas vakantie! :\
kan ik weeer niet kijken haha

leuk denies!!

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 09:29

Klinkt wel allemaal leuk/lekker de vakanties! Wij gaan dit jaar denk ik nergens meer heen... :(

Volgend jaar nog geen idee .........

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 09:46

Disney wil ik ook weer heen, maarja dat is nog wat jaartjes wachten vanwege Hugo. Als hij wat ouder is gaan we met z'n alle, dan heeft hij er ook wat aan :D .

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 12:03

Ik nog 6 weken en dan eindelijk op zomer vakantie!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 21:37

Mijn laatste vakantie was m'n wintersport en dat gaat ook weer de eerste worden. Volgend jaar wil ik ook echt wel even naar de zon! Dus hopelijk kunnen we met een groepje naar curacao dan zit het met de zon wel goed :D .

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:42

GODZIJDANK, de oren zijn toch nog in proporties aan het komen :+

Afbeelding
Afbeelding[/

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:11

En toch vond ik haar flappers wel eeeeeerg leuk :D

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:05

Ze zijn nog steeds langer dan die van Tal, maar geloof dat dat voor alles geldt. Hopelijk niet voor dr tenen :+

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:47

Ah het wordt al een echt paardje! Je bent nu al op de helft belin!
Nog eventjes wachten en dan kan je erop!

Maar vind die flap oortjes ook eigenlijk wel lief <3

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:48

Vanmorgen toch maar even de veearts gebeld ivm new.. Wilde toch even overleggen.
Maar hij zei ook eerlijk dat we beter even kunnen stappen met hem 14 dagen.
Nouja hij zei stappen, maar ik heb m nog wel lekker op de wei staan. Vind ik ook sneu anders.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 11:49

Loopt ie nog steeds niet helemaal ok?

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:38

nou hij loopt nu gewoon echt kreupel.

Zondagmorgen hem gelijk even aan de longe gehad en hij zakt echt door het been heen.
Vrees dat het gewoon een bezoekje aan de veearts wordt. Denk dat ik hem volgende week woensdag even aan de longe doe om te kijken en als die neit goed is laat ik do de veearts komen.

De week daarop ben ik nl. bijna de hele week weg.. Tja of wel daarna.. Weet het nog niet...

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:17

Maandag draafde hij de wei in, echt slecht lopen ;(
Gister en vandaag deed ie alleen wandelen...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:43

ahh arme newie!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 15:58

Newie is idd beetje zielig ;( .
Jo ik zag dat je al weer appels had gehaald, zet morgen ook nog ff een emmer neer met appels van mijn opa. Als er nog meer mensen appels willen, mijn opa heeft er heel veel dus kan gerust morgen wat meenemen :D !!

Nu ff naar Utrecht, eerst lekker eten met mijn moedere en dan naar Miss Saigon :D .

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 18:37

_Rijkie_ schreef:
Maandag draafde hij de wei in, echt slecht lopen ;(
Gister en vandaag deed ie alleen wandelen...

Mmm das niet zo mooi.. Twijfel echt of ik het zolang aan moet kijken.
Hou er nooit zo van als ik niet weet wat het is en het is ook niet een beetje..

Carlo had ze al gekocht dus vandaar dat er weer appeltjes staan. Volgens mij vind new ze alleen niet echt lekker :o maarja die is ook wel beetje verwend haha

Veel plezier vanavond!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 23:43

Sommige appels zijn beetje zuur dus die wil ie niet, haha! Net als zure mandarijnen, die gingen altijd naar Edje die vond ze heerlijk. Maar ik ga gewoon ronddelen in de manegestal ook, moet toch wat met al die appels.

Miss Saigon was leuk!! Het is wel een oudere musical dus je moet er wel tegen kunnen dat alles gezongen wordt, maar ik vond hem wel indrukwekkend. Vooral het nummer over de Boi Doi kinderen, weet ff niet of ik het goed schrijf, maar dat zijn de 'bastaard' kinderen die verwekt zijn in de oorlog (voor wie dat niet wist ;) ). Daar lieten ze dan een heel filmpje van zien dat ze in tehuizen zaten enz, dan raakt dat je toch wel even. Oh en mijn moeder en ik ergerde ons een beetje aan Stanley, die deed somige dingen echt teveel na van Willem Nijholt, zo zonde!! Hij met er gewoon staan als 'zichzelf', hij heeft genoeg in huis om de rol als Regelaar goed naar te zetten.

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:40

Bonsoir!

Wij hebben het helemaal geweldig hier in Euro Disney! Gister het "gewone" park gedaan en vandaag het Studio's park. Geweldige attracties gedaan en mooie shows gezien. We hebben nog een paar attracties niet gedaan dus die komen morgen aan de beurt en natuurlijk nog ff shoppen :D .

Alleen was onze Ricky woensdag heel zielig en ben ik voor de zekerheid met hem naar de DA gegaan. Hij had 40.6 graden koorts dus waarschijnlijk een ontsteking of een virus. Hij moest voor het weekend opknappen anders was het niet goed. Fieke vond hem nog niet opgeknapt dus die is met Belinda (en Mark ook :D ) weer langs de DA geweest. Ze vermoedde een ontsteking aan de lever maar na bloedonderzoek bleek dat niet zo te zijn. Dus waarschijnlijk toch een virus (toch Belin???). Fieke moet hem voeren met een spuitje en hem extra in de gaten houden. Wat ben ik blij met zulke geweldige meiden! Suus, Fiek en Belin, jullie zijn schatten _/-\o_
Nu hopen dat hij snel opknapt en de oren weer van hun hoofden kletst :P

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:06

Ah sneu van ricky denies, zal je altijd zien dat je dan net op vakantie bent..!

Jo en marije: gaan jullie nog een week stappen met new? Vind het zo vervelend dat hij nog niet echt verbeterd is, hopelijk valt het mee!

Is er trouwens iemand vanmiddag op stal rond 3 uur doe daddy van de wei zou kunnen halen?...

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 21:25

Dinsdag gaat Jo naar de DA toe. Hopelijk komt er iets uit, want ik hou er niet van om niet te weten wat er aan de hand is. Dus tot dan iig wandelen met Newie.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:47

Hoop dat het allemaal meevalt!

Ik ben vanmorgen met Diff op het strand geweest... Het was echt geweldig!!! Volgas in galop geweest, door het water en draven dat gekke beest :wow:

Ben ontzettend trots op hem, honden, vliegers, windschermen, hij had er allemaal niks van :+:

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:01

Wat fijn dat het zo goed ging! En wat n lekker weer had je! En de rest van nederland!

Was echt heerlijk! Remco hft gewoon in zijn badje buiten gezeten. Hij had reuze lol!

Ik hoop dat het ook meevalt, maar heb niet echt n goed gevoel... Maarja dat zegt niks natuurlijk.
Vorig jaar is hij natuurlijk ook geblesseerd geweest en toen hebben ze niks kunnen vinden. Op scan en röntgen niet.. Dat is natuurlijk opzich wel fijn. Maar wat het was weten we nog steeds niet. Door bijna volledige rust is dat toen overgegaan.

Maar wilde het dus niet afwachten dus toch alvast n afspraak gemaakt. Ik ga duimen dat het meevalt!