Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar niet om half 5 's ochtends.
en ik las uit me ooghoek:
Pebbs schreef:ik denk dat je pas uit je verband bent gerukt toen je al gevallen was maar omdat je de teugels nog vast had nog een stuk meegesleurd werd.. ik denk dat je toen uit mekaar getrokken bent zeg maar..
niet zozeer met de val zelf.. daar had een BP ook niet tegen op gekund..
Broccoli schreef:Pebbs schreef:ik denk dat je pas uit je verband bent gerukt toen je al gevallen was maar omdat je de teugels nog vast had nog een stuk meegesleurd werd.. ik denk dat je toen uit mekaar getrokken bent zeg maar..
Dat kan heel goed hoor. In m'n flashback ga ik onder d'r door en krijg ik daardoor een paar trappen in mijn lichaam. Brrrr.
Broccoli schreef:Pebbs schreef:ik denk dat je pas uit je verband bent gerukt toen je al gevallen was maar omdat je de teugels nog vast had nog een stuk meegesleurd werd.. ik denk dat je toen uit mekaar getrokken bent zeg maar..
Dat kan heel goed hoor. In m'n flashback ga ik onder d'r door en krijg ik daardoor een paar trappen in mijn lichaam. Brrrr.