Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:12

foei foei Kaar :P
mag niet spijbelen :P :P
ik ben nog lekker hard aan het werk..
heb echt helemaal trek in mn rundercarpaccio, entrecote en crepes suzette strakkies :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:12

:+

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:59

Marjo_Wystan schreef:
willem het paard van die surinamer, hahahahahahahah...

Oh die!

:+

Is echt geen dollen hoor Marjo. Het paard is volgens mij zelfs een halfbroer van Blando, heet dus echt gewoon Willem en heeft als vader ook Cinovo en de suri heet Samuel.

Lekker hoor Chantal. Ik heb geen idee wat ik eet vanavond.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:04

aahh Willempie.. wat was dat een scharminkel toen zeg, het verbaasd me heel erg dat die surinamer hem nog steeds heeft!! En dat hij er inmiddels goed voor is gaan zorgen blijkbaar :)

Klinkt super jullie stalletje, hadden we hier ook maar zoiets :o

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:17

Jij kent Willempie natuurlijk ook nog! Hij ziet er echt super uit nu.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 16:21

Willem die stond toch naast Spetter in die andere container box??? :)

Soof heeft Lay nu al 2 keer gereden en mee naar buiten genomen! Echt grappig, ze doen het allebei echt super goed.. haha :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:27

Ja hij stond op hetzelfde rijtje containerboxen maar dan helemaal rechts in de hoek toen de longeerring nog voor de containerboxen lag.......

Leuk hoor Kayleigh dat de paardjes het zo super doen daar en dat jullie heerlijk kunnen buiten rijden........

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 16:36

Dan weet ik ook wie het is! :P
Ziet er lekker uit Kaar jullie stekkie! :D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 16:38

Van het weekend even bij paard lief langs geweest en ze was echt heel erg beledigd. Vriendlief had liever niet dat ik de stal in ging, waardoor ik dus net niet bij der kon.. Lay had besloten om een stap naar achter te doen, zodat ik er 'net' niet bij kon! Hoe slim! Mocht der niet aaien, niks. Ze negeerde me ter plaatse en bleef vrolijk door eten, als of ik lucht was... Zelfs nog een peen voor der neus gehouden en zelfs die weigerde ze uit mijn hand te eten, de etter! heb hem maar op de grond gegooid en toen begon ze hem geljk op te eten... ben maar weer naar huis gegaan, ga morgen weer ff kijken.. Hoop dat ze een betere pet op heeft :') /3

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:01

haha die Lay is duidelijk echt beledigd.
Hoe gaat het met je kayley? Is Ben een bietje lief voor je.

Die surinamer ken ik niet.

Kaar wat ben je ontdeugend, zomaar een dagje spijbelen.
Fijn dat de paarden snel wennen, maar eigenlijk gaat dat meestal wel zo.Het zijn merendeel de baasjes die er moeite mee hebben.
Als ik nou naar Delft kom moet ik alleen weer een stuk verder, tjonge.

Op de 2 weekse weervoorspelling staat eigenlijk heel goed weer.

Heerlijk uiensoepje gemaakt al zeg ik het zelf, met stokbrood met gesmolten kaas erop.

Ga de boys ff binnenhalen.Ze staan 4 uur per dag op het land.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:51

Ahh, Willem, die was er niet best aan toe toendertijd, die mensen waren wel dol op hem, maar wisten niet hoe hem te verzorgen.....die hebben we bijgevoerd toen en verwend met slobber en peen en Kaar, jij had hem volgens mij nog een wormkuur gegeven.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:00

Ja klopt, hebben we ook nog gedaan, stalletje, poetsbeurtjes enz.
Mijn zus wilde Willem toen nog kopen maar eerlijk is eerlijk, ik hoor alleen maar goede berichten nu over Samuel en Willem en dat is heel positief.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:00

AnitaJoeri schreef:
haha die Lay is duidelijk echt beledigd.
Hoe gaat het met je kayley? Is Ben een bietje lief voor je.

Die surinamer ken ik niet.

Kaar wat ben je ontdeugend, zomaar een dagje spijbelen.
Fijn dat de paarden snel wennen, maar eigenlijk gaat dat meestal wel zo.Het zijn merendeel de baasjes die er moeite mee hebben.
Als ik nou naar Delft kom moet ik alleen weer een stuk verder, tjonge.

Op de 2 weekse weervoorspelling staat eigenlijk heel goed weer.

Heerlijk uiensoepje gemaakt al zeg ik het zelf, met stokbrood met gesmolten kaas erop.

Ga de boys ff binnenhalen.Ze staan 4 uur per dag op het land.

Jij kent deze stal toch ook niet Anita? Je zal het er wel leuk vinden...........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:41

Ligt aan de andere kant van de weg prinsenstad Kaar????
Als dat zo is ken ik hem wel, zoniet dan dus niet hihi

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:48

spettertjuh schreef:
Voor iedereen die aan het werk is of naar school moet......... werk ze. Ik heb heel stout een spijbeldaggie genomen.

Kom net bij Blando vandaan en 4 hooinetten gehaald bij de hooipolder. Heerlijk gevuld met hooi, mag er zoveel in doen als ik zelf wil en ze krijgen 4x per dag. Er gaat hier echt een wereld voor me open. Blando heeft heerlijk een paar uurtjes in de longeerring gestaan, kon hij kijken en neuzen met Rinke. Ging echt goed. Morgen wordt hij om 9 uur buiten gezet en om 12 uur weer naar binnen, ook in de longeerring. De sfeer is hier ook helemaal super (van wat ik er tot nu toe van gezien heb)

Weet je wie er ook staat Jet? Willem het paard van die surinamer (hij doet nu echt veel met Willem) en Willem ziet er goed uit! Het is de bedoeling dat Blando met Willem en een ander 2 jarig paardje samen op het land gaat, dus dan kan hij ook lekker spelen.

Mandy staat vanaf een uurtje of 13:00 tot een uurtje of acht bij Rinke en Megan op het stukje in de uitloop en ook dat gaat helemaal goed. Mandy vond het helemaal geweldig en heerlijk om daar te staan en voelt zich echt op haar gemak

Willem hebben Lin en ik nog een keer gered van het oude hengstenlandje.. Wat zagtie er toen zielig uit zeg :(:) werd toen niks met em gedaan. Wel leuk dattie nu weer is opgeknapt!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:00

*\o/* Ja! We hebben met zijn allen Willem gered! Blij dat het lekker met hem gaat nu, ik heb nog vaak aan hem gedacht.....

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:08

zo.. ben weer thuis..
lekker gegeten en nu bedtijd :P

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 07:57

Morning, zo heb toch een spierpijn ;( kon bijna me bed niet uikomen, maar heb veel gedaan op mijn vrije dag, plantenbakken bijgewerkt, randen (keien goedgelegt< ea aan keien verplaatst en een randje met kleine keien aangelegt, toen alles geveegt en met de hoge drukspuit de tuin gedaan, daarna alle voegen van mijn tegels opnieuw gevult met zand en ramen gezeemt (want we konden niet meer naar buiten kijken) tuinmeubelen en scooter al schoongespoten met hoge druk maar. 8)7 . Ook even netjes de stoep bijgewerkt en geveegt. En toen lekkr gedoucht was heerlijk maar voelde het wel vannochtend, maar als ik nu naar buiten kijk voel ik me helemaal blij tuin ziet er zo heerlijk schoon uit. *\o/* Ga in mei nog wat plantjes plaatsen, op de lege plekken cocosdoppen strooien en het tuinhuis opnieuw verven en dan is het helemaal af.

Zaterdag krijgen wij onze lounche hoekbank van 2 bij 2 van steigerhout, hebben al veel kussens voor erop, heb echt zin in de zomer nu :D
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... =74&ty=105

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:11

guten morgen.
12 graden en stralend zonnetje en de wind is flink afgenomen.

Lekker hoor Aman, laat de zomer maar komen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:42

Zo dan heb je echt veel gedaan Amanda.

Goedemorgen trouwens, vandaag is mijn vrije dag. Ga zo naar Blando. Blando komt met Willem en een 2-jarige op het land.

Anita, de stal waar wij nu staan ligt idd aan de andere kant van Prinsenstad maar daar liggen er wel drie geloof ik.

Chantal was je eten lekker gisteren?

Die gekke Linda is toen nog eens een keer met Willem naar de C1000 geweest geloof ik.

Willem staat nu met een ontstoken oog, heb het gisteren maar even een beetje schoongemaakt met gedisteleerd water en ga zo maar even naar de dierenarts een tubetje oogzalf halen want ik geloof niet dat Samuel geld heeft om iets te kopen....... Willem blijft toch een pleegkindje van me

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:14

gewoon kraanwater voldoet hoor Kaar.
Zelfs in de verpleging gebruiken we dat om wonden uit te spoelen.
Gedisteleerd water is achterhaald.Nederland heeft zowat het beste kraanwater [drinkwater] ter wereld.

In iedergeval ken ik daar wel een stal, weet niet of het de jouwe is, we zullen het zien in de toekomst.

Veel plezier vandaag

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:39

AnitaJoeri schreef:
gewoon kraanwater voldoet hoor Kaar.
Zelfs in de verpleging gebruiken we dat om wonden uit te spoelen.
Gedisteleerd water is achterhaald.Nederland heeft zowat het beste kraanwater [drinkwater] ter wereld.

In iedergeval ken ik daar wel een stal, weet niet of het de jouwe is, we zullen het zien in de toekomst.

Veel plezier vandaag

Neville stables zit er naast.. en verder wat ik zag alleen die!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:42

Lay schreef:
Van het weekend even bij paard lief langs geweest en ze was echt heel erg beledigd. Vriendlief had liever niet dat ik de stal in ging, waardoor ik dus net niet bij der kon.. Lay had besloten om een stap naar achter te doen, zodat ik er 'net' niet bij kon! Hoe slim! Mocht der niet aaien, niks. Ze negeerde me ter plaatse en bleef vrolijk door eten, als of ik lucht was... Zelfs nog een peen voor der neus gehouden en zelfs die weigerde ze uit mijn hand te eten, de etter! heb hem maar op de grond gegooid en toen begon ze hem geljk op te eten... ben maar weer naar huis gegaan, ga morgen weer ff kijken.. Hoop dat ze een betere pet op heeft :') /3

grappig, krijg gelijk een Ben reclame!

Is ze nog beledigd? Verschrikkelijk altijd hoe die paarden zich kunnen aanstellen, maar het is ook wel weer schattig...

"ik-heb-je-mn-hele-leven-mijn-liefde-gegeven-en-waar-was-jij-toen-ik-je-nodig-had-Je-bent-gewoon-bijna-een-jaar-weggeweest-mama!!" type blik... <3

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:42

Lekker is dat Kay, dat ze zo beledigd is zeg gek peerd,

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 13:46

haha ja moet er wel om lachen, doet ze ook altijd na iedere vakantie :P maf-peerd.... Vandaag weer even geweest.. :) ze liep de hele tijd met der oortjes plat en toen zag en hoorde ze mij, oortjes naar voren en ze keek heel vrolijk, als ze het had gekunt deed ze een big smile opzetten :D haha daarna nog wel even beledigd zijn en niet aangeraakt willen worden, maar ze had pech..... Ze stond vast := Ze heeft er toch maar aan toe gegeven en we hebben 1,5uur staan knuffelen en borstelen... Kan nu zowat een heel tapijt maken ;) en de rest van de dag, pootje omhoog haha... Maar t was t waard!