ik moet gewoon werken Ben gister van de trap gevallen, dus echt rijden zit er nu niet in. Heb zo'n last van mn arm/schouder! Wel jammer, want het ging best lekker!
Ow Martine, Hoop dat het niet ernstig is! Al naar de dokter geweest? K had trouwens een 7.3 voor mn tentamen van 'criminologische onderzoek' wilde ik even melden want k had bijna geen tijd om te leren dus ben er erg blij mee
Is ook erg interessant! k studeer orthopedagogiek maar ik volg een minor (vakkenpakket) criminologie want ik wil graag wat gaan doen met delinquente jongeren.
K zit in het laatste jaar van mn bachelor en wil volgend jaar nog een master gaan volgen maar dan heb ik al studievertraging dus ik moet even kijken of ik het dan nog kan betalen ivm die stomme plannen van het kabinet :S
Is er al wat bekend over de polo's eigenlijk? Loopt dat in het andere topic?
Sjel
Geplaatst: 11-02-11 10:01
Oh, dat is mij ook even ontgaan! Die in het andere topic waren wel met teksten inclusief bokt.nl erop geloof ik? Dat hoeft van mij niet zo nodig. Ik ga maar eens de file in naar werk toe en vanavond is mijn beste vriendinnetje jarig, dus dat wordt een cocktailfeestje.
Gefeliciteerd Mootje! En natuurlijk heel plezier op het strand vandaag, het is hier nog droog maar wel grijs! Wat voor taart heb je gebakken? Iedereen verder een fijne dag gewenst!
Jeetje Mo hahah! Hoe krijg je het voor elkaar, gelukkig had je droge kleren bij je! Ik ben snel weer weg meiden, ben niet van plan om thuis te zitten op mijn schaarse vrije zaterdagavond!