stunning schreef:Hallo!! Rijden ging goed! Heb alleen spierpijn nu Haha ik heb ook spierpijn van het rijden Maarja dit is voor mij ook pas weer de 2e x in 11 weken dat ik weer een uur gereden heb
S_Figo schreef:Dankje! 10 B, ben 18dusja moet ik toch met mn pooown bij al die reuze paarden En jij 10 A of B?Ik ga ook naar B! Met me kleine paardje, ben zelf 14, dan 15. Had veel liever met M/Z dressuur pony's meegedaan, maar dat mocht niet..
S_Figo schreef:stunning schreef:Hallo!! Rijden ging goed! Heb alleen spierpijn nu Haha ik heb ook spierpijn van het rijden Maarja dit is voor mij ook pas weer de 2e x in 11 weken dat ik weer een uur gereden hebVoor mij sinds 3 weken geleden op een nieuw paard wat veel hoger opgooit dan mijn eigen
S_Figo schreef:Week 10 word ook hartstikke leuk! Hoe groot is je paard euh Caroline was het toch? jaaaaa, of caro hij is ehmm iets van 1.63
Oh dat valt inderdaad wel mee, dan lijkt die van mij tegenover die van jou tenminste niet zo heel klein ( dievan mij is 1,55m)
S_Figo schreef:Ik ga maar is slapen.. heb morgen mn tussentijdsetoest voor mn rijbewijs Slaap lekker en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel succes!
Elise95 schreef:S_Figo schreef:Ik ga maar is slapen.. heb morgen mn tussentijdsetoest voor mn rijbewijs Slaap lekker en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel succes!Dankjeeee!! Jullie ook alvast allemaal slaap lekker !
S_Figo schreef:Ik ga maar is slapen.. heb morgen mn tussentijdsetoets voor mn rijbewijs Succes morgen!
S_Figo schreef:Ik ga maar is slapen.. heb morgen mn tussentijdsetoets voor mn rijbewijs Slaap lekker en heel veel succes morgen!!!!