Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:59

moet nu alweer de lichten aan gaan doen in huis.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:00

heb vanmiddag lekker een schoudermassage gehad (op het werk, wat zal ik het missen)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:02

winnitou schreef:
Medisch Triagist

Was da :D ??

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:14

Citaat:
ik heb first ook ff lekker voor peet los kunnen zetten. die was helemaal in zijn sas!!! huppelde echt vrolijk in het rond. helemaal los!
moet zo af en toe ook ff hoor! is tegenwoordig maar weinig tijd en plek om ze ff lekker los te zetten!

Ze moeten allemaal elke dag lekker lang los kunnen, maar dat kan - zoals je zelf al zegt - steeds minder... De paarden raken er helemaal gefrustreerd van, althans Maisie wel. Ik hoop dan ook dat ze gauw een baasje mag krijgen waar ze lekker de hele dag naar buiten/los kan! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:15

LIQUITA schreef:
Ik had 2 collega's op visite, was wel ff gezellig. Lekker zitten kletsen over het werk...ik blijf voorlopig nog maar lekker thuis, hahahaa. Het schijnt weer een zooitje te zijn := .

:D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:16

mntj schreef:
gesprek gehad op school.
rona heeft vmbo kader/theorie. voorlopig.
kan ik me wel in vinden. zelf denkt de juf dat theorie uit eindelijk wel lukt.
haha moeders wat minder maar ben er wel trots op. nu de nio toetsen nog.
dus wordt de school denk ik wel de compaen.

Wat houdt dat (tegenwoordig) in? :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:17

winnitou schreef:
heb vanmiddag lekker een schoudermassage gehad (op het werk, wat zal ik het missen)

Ah, dat lijkt me heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:18

das iemand (in dit geval) bij een arbodienst die zorg draagt voor het terugdringen van verzuim en het beste uit de medewerkers te halen.
adviezen geven op gebied van welzijn gezondheid en veiligheid.
Triage is eigenlijk een eerste indeling/schifting maken. De ziekmelding komt binnen en de triagist neemt telefonisch contact op om in te schaten waar het om gaat en afh. daarvan een verder traject/vervolg afspraak te maken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:18

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Ah, dat lijkt me heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

was het ook, heel spontaan......mag van mij wel elke dag

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:20

hebben lekker een beker warme chocomelk genomen (met truffelkruidnoten, sorry Hackie)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:20

We zijn vanmiddag met z'n viertjes (m'n broer, Dennis, Wes en ik) op de foto gegaan in de stad. Was een ideetje van Dennis als cadeau voor m'n ouders hun huwelijksdag. M'n moeder smeekt al jaren om een foto, maar zowel m'n broer als ik hebben er steeds onderuit weten te komen. Helaas, we waren inspiratie voor een cadeau kwijt dus Dennis had wat bedacht. Maar de inspiratie kwam ter plekke opzetten, dus is het een foto met gekke bekken geworden! :+ Alleen waren die jongens zo in hun rol aan het opgaan, dat ik van het lachen geen gekke bekken meer kon trekken, dus ik sta er als enige gierend van het lachen op! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:21

kwamen net de meteropnemers van Liander langs, dacht dat ie niet meer bestonden. Hebben ze het toch weer in het leven geroepen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:21

Shenavallie schreef:
We zijn vanmiddag met z'n viertjes (m'n broer, Dennis, Wes en ik) op de foto gegaan in de stad. Was een ideetje van Dennis als cadeau voor m'n ouders hun huwelijksdag. M'n moeder smeekt al jaren om een foto, maar zowel m'n broer als ik hebben er steeds onderuit weten te komen. Helaas, we waren inspiratie voor een cadeau kwijt dus Dennis had wat bedacht. Maar de inspiratie kwam ter plekke opzetten, dus is het een foto met gekke bekken geworden! :+ Alleen waren die jongens zo in hun rol aan het opgaan, dat ik van het lachen geen gekke bekken meer kon trekken, dus ik sta er als enige gierend van het lachen op! :D

en zouden je ouders het leuk vinden

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:22

winnitou schreef:
hebben lekker een beker warme chocomelk genomen (met truffelkruidnoten, sorry Hackie)

Heerlijk, maar ik heb nog nooit truffelkruidnoten gegeten, dus ik weet niet of die lekker zijn! :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:23

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

M'n vader zeker! M'n moeder vast ook wel, want we hebben voor de zekerheid 1 serieuze foto laten nemen en geven die nadat we die gekke hebben gegeven. We vonden zelf die gekke foto zó leuk, dat m'n broer en ik allebei voor onszelf ook een exemplaar hebben besteld, ha ha! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:23

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Heerlijk, maar ik heb nog nooit truffelkruidnoten gegeten, dus ik weet niet of die lekker zijn! :o

bij ons zijn ze goedgekeurd en ook de caramelkruidnoten, heb ze alleen een andere naam gegeven anders mogen ze van Rowan nog niet op tafel

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:24

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

M'n vader zeker! M'n moeder vast ook wel, want we hebben voor de zekerheid 1 serieuze foto laten nemen en geven die nadat we die gekke hebben gegeven. We vonden zelf die gekke foto zó leuk, dat m'n broer en ik allebei voor onszelf ook een exemplaar hebben besteld, ha ha! :D

dus niet voor niets naar de fotograaf geweest

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:25

Ik ga even eten maken: we eten vanavond haricots verts, tartaartjes en gebakken piepertjes. Dennis is werken, dus even lekker makkelijk eten! ;) Vanavond gaan we de menkar - die m'n vader weer helemaal opgeknapt heeft, na dat ongeval van vorig jaar - naar de Zaanse brengen. Hopelijk kan ik er dan woensdag met Sytje mee rijden! :D Lijkt me wel mooi hoor: een gitzwarte Fries voor een oranje-kleurige kar! *D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:28

Shenavallie schreef:
Ik ga even eten maken: we eten vanavond haricots verts, tartaartjes en gebakken piepertjes. Dennis is werken, dus even lekker makkelijk eten! ;) Vanavond gaan we de menkar - die m'n vader weer helemaal opgeknapt heeft, na dat ongeval van vorig jaar - naar de Zaanse brengen. Hopelijk kan ik er dan woensdag met Sytje mee rijden! :D Lijkt me wel mooi hoor: een gitzwarte Fries voor een oranje-kleurige kar! *D

ha wij rijden met Xandra op de Veluwe met een brandweerrode kar erachter, is wel een mooi gezicht hoor

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:29

Shenavallie, ik ga meteen even de data voor de taarten voor jeouders op de kalender schrijven. 23 november moeten ze klaar zijn. dus van te voren bakken. ga even plannen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:30

wij eten ook van die lange dunne met daarbij een gehaktbal en gebakken aardappeltjes, ga de pannen ook op het vuur zetten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:30

Vanavond weer carousselrijden, heb er zin in

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:34

mntj schreef:
gezelli straks samen met lars kunnen we samen naar de info avonden haha

Ja,hahhaha.Zeiden we hier ook al,misschien straks nog bij elkaar in de klas als Lars toe gelaten word op Compean. ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:40

7 December is het op Compean als ik het goed heb,voor de ouders.De 27 of 28e November op Saenredam die gaan we asl het denkt zoals we hopen als 2e keus doen.Maar eerst nog kijken enz. natuurlijk.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:43

Shenavallie schreef:
Citaat:
ik heb first ook ff lekker voor peet los kunnen zetten. die was helemaal in zijn sas!!! huppelde echt vrolijk in het rond. helemaal los!
moet zo af en toe ook ff hoor! is tegenwoordig maar weinig tijd en plek om ze ff lekker los te zetten!

Ze moeten allemaal elke dag lekker lang los kunnen, maar dat kan - zoals je zelf al zegt - steeds minder... De paarden raken er helemaal gefrustreerd van, althans Maisie wel. Ik hoop dan ook dat ze gauw een baasje mag krijgen waar ze lekker de hele dag naar buiten/los kan! ;)

Als ik het zo hoor, dan zou ik echt naar een stal verhuizen, waar mijn paard wel lekker swinters los kan staan
(No offense ;) )