Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:ik heb first ook ff lekker voor peet los kunnen zetten. die was helemaal in zijn sas!!! huppelde echt vrolijk in het rond. helemaal los!
moet zo af en toe ook ff hoor! is tegenwoordig maar weinig tijd en plek om ze ff lekker los te zetten!
mntj schreef:gesprek gehad op school.
rona heeft vmbo kader/theorie. voorlopig.
kan ik me wel in vinden. zelf denkt de juf dat theorie uit eindelijk wel lukt.
haha moeders wat minder maar ben er wel trots op. nu de nio toetsen nog.
dus wordt de school denk ik wel de compaen.
Alleen waren die jongens zo in hun rol aan het opgaan, dat ik van het lachen geen gekke bekken meer kon trekken, dus ik sta er als enige gierend van het lachen op!
Shenavallie schreef:We zijn vanmiddag met z'n viertjes (m'n broer, Dennis, Wes en ik) op de foto gegaan in de stad. Was een ideetje van Dennis als cadeau voor m'n ouders hun huwelijksdag. M'n moeder smeekt al jaren om een foto, maar zowel m'n broer als ik hebben er steeds onderuit weten te komen. Helaas, we waren inspiratie voor een cadeau kwijt dus Dennis had wat bedacht. Maar de inspiratie kwam ter plekke opzetten, dus is het een foto met gekke bekken geworden!Alleen waren die jongens zo in hun rol aan het opgaan, dat ik van het lachen geen gekke bekken meer kon trekken, dus ik sta er als enige gierend van het lachen op!
winnitou schreef:Shenavallie schreef:We zijn vanmiddag met z'n viertjes (m'n broer, Dennis, Wes en ik) op de foto gegaan in de stad. Was een ideetje van Dennis als cadeau voor m'n ouders hun huwelijksdag. M'n moeder smeekt al jaren om een foto, maar zowel m'n broer als ik hebben er steeds onderuit weten te komen. Helaas, we waren inspiratie voor een cadeau kwijt dus Dennis had wat bedacht. Maar de inspiratie kwam ter plekke opzetten, dus is het een foto met gekke bekken geworden!Alleen waren die jongens zo in hun rol aan het opgaan, dat ik van het lachen geen gekke bekken meer kon trekken, dus ik sta er als enige gierend van het lachen op!
en zouden je ouders het leuk vinden
Shenavallie schreef:winnitou schreef:hebben lekker een beker warme chocomelk genomen (met truffelkruidnoten, sorry Hackie)
Heerlijk, maar ik heb nog nooit truffelkruidnoten gegeten, dus ik weet niet of die lekker zijn!
Shenavallie schreef:winnitou schreef:en zouden je ouders het leuk vinden
M'n vader zeker! M'n moeder vast ook wel, want we hebben voor de zekerheid 1 serieuze foto laten nemen en geven die nadat we die gekke hebben gegeven. We vonden zelf die gekke foto zó leuk, dat m'n broer en ik allebei voor onszelf ook een exemplaar hebben besteld, ha ha!
Vanavond gaan we de menkar - die m'n vader weer helemaal opgeknapt heeft, na dat ongeval van vorig jaar - naar de Zaanse brengen. Hopelijk kan ik er dan woensdag met Sytje mee rijden!
Lijkt me wel mooi hoor: een gitzwarte Fries voor een oranje-kleurige kar!
Shenavallie schreef:Ik ga even eten maken: we eten vanavond haricots verts, tartaartjes en gebakken piepertjes. Dennis is werken, dus even lekker makkelijk eten!Vanavond gaan we de menkar - die m'n vader weer helemaal opgeknapt heeft, na dat ongeval van vorig jaar - naar de Zaanse brengen. Hopelijk kan ik er dan woensdag met Sytje mee rijden!
Lijkt me wel mooi hoor: een gitzwarte Fries voor een oranje-kleurige kar!
Shenavallie schreef:Citaat:ik heb first ook ff lekker voor peet los kunnen zetten. die was helemaal in zijn sas!!! huppelde echt vrolijk in het rond. helemaal los!
moet zo af en toe ook ff hoor! is tegenwoordig maar weinig tijd en plek om ze ff lekker los te zetten!
Ze moeten allemaal elke dag lekker lang los kunnen, maar dat kan - zoals je zelf al zegt - steeds minder... De paarden raken er helemaal gefrustreerd van, althans Maisie wel. Ik hoop dan ook dat ze gauw een baasje mag krijgen waar ze lekker de hele dag naar buiten/los kan!
)