rc het fjordenpaard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EllaBellaah

Re: rc het fjordenpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:06

Kirstenvosje: Je ziet nu niks over hoe het op het kamp gaat en lang niet alle paarden die voor de kampen worden gebruikt staan aan huis, er staat nu een klein groepje paarden die voor de verhuur wordt gebruikt. Misschien moet je even bellen en vragen of ze je alles willen laten zien?

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:06

@EllaBellaah

Bedankt voor de tip! We wilden graag even kijken hoe het gebouw en de paarden eruit zien, kan dat dan wel gewoon? We maken van te voren uiteraard een afspraak. ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:13

Het gebouw kan je op afspraak vast bekijken! maar veel paarden staan in een land verder weg dus die kun je niet allemaal zien, en ook hangt er nu niet dezelfde sfeer als op kamp, nu is het er heel rustig!
maar je kan altijd kijken, maar dit in je achterhoofd houden!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:22

hey allemaal! Mag ik me ook hier melden? Ik vond het opzich een leuk kamp (deed het "western" kamp) alleen was allemaal een beetje chaotisch :') tijdens een rengalop brak de beugel van iemand af en die knalde er bijna af. Meer dan de helft kreeg hun paard niet terug naar stap om diegene te helpen := Ik reed toen op Snippy en reed haar maar in de bomen om haar te stoppen, want anders kan het fout aflopen.

Verder vond ik het een leuk kamp maar vond de omgeving tegenvallen. Vooral de veel te krappe bospaadjes waar je je voeten gegarandeerd tegen de bomen knallen :P Ik was de veluwe gewend en vond het toch wel erg kaal, maar heb een leuke tijd gehad :j helaas vind ik het toch echt te duur om nog kampen te doen, misschien dat ik ooit eens een paard huur maar het is behoorlijk ver weg := wel zou het me leuk lijken om leiding te zijn, maar denk dat ze daar allang van voorzien zijn? :P

Ik ben overigens in 2008 geweest

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:12

als je graag leiding wil worden kan je altijd Jose even een mailtje sturen, er komen elk jaar wel wat nieuwe bij :)
voor de gewone kampen dan, de westernkampen worden vaak door dezelfde leiding gedraaid volgens mij(daar hebben ze ook niet 4 leiding zoals bij ponykamp), maar dat kan je ook altijd vragen.

als je info wil over leiding zijn, zijn hier ook wel een aantal mensen (o.a Britt_Sisi) die je vragen vast wel willen beantwoorden

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:23

Ouders nog niet gebeld helaas, misschien ga ik 2 maanden op werkvakantie ben er net te oud voor eigenlijk

nja ik zie het wel...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:24

Lillian, wanneer word je 18? veel bedrijven willen geen mensen voor een werkvkantie onder de 18 jaar vanwege verzekering als ik het goed heb :P

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:31

ik word 27 november 18

ik ben WA verzekerd omdat ik nog wel eens onhandig kan zijn :') keer tegen een duur schilderij op gelopen, doek kapot hahaha :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:40

het gaat erom hoe de bedrijven er tegenover staan. Ik denk (sorry, niet banketstaaf bedoelt :P ) dat je weinig kans hebt als 17 jarige (want je bent nog 17 als je dat wil gaan doen toch?) Ik heb me er namelijk ook in moeten verdiepen omdat ik het ook van plan ben om te doen maar ik ben 22 dus ik heb daarin mijn voordeel :P

xxFabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 18:43

Ik ga week 8 wie nog meer?
Met men eigen pony

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:27

KirstenVosje schreef:
Yes, bevestiging binnen. :)
Beetje dom, want we zouden van te voren nog gaan kijken, zodat we er niet aan vast zaten als het toch echt niets is. Nu gaan we maar snel kijken, en we hopen maar dat afzeggen niet nodig is. :)

het is een fantastische kamp ik ga zelf altijd naar el rancho de verano dat is ook van hun en heb het altijd naar mijn zin de dagtocht is echt geweldig en ze zoeken een paard dat echt bij je past
als je daar even gaat kijken is niet hetzelfde als op kamp en je moet ook niet denken dat het super luxe is hoor en is gewoon lekker simpel en de paarden zijn top verzorgd ze geven daar echt om ze

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:33

@lilian ik ben toen ik 18 was ook nog gewoon op kamp geweest hoor! en er gaan meerdere mensen van 18 op ponykamp! soms zelfs mensen van 19!
dus te oud ben je niet :)
of hadden jullie het niet daarover en praat ik nu onzin :P

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:42

Britt_Sisi schreef:
@lilian ik ben toen ik 18 was ook nog gewoon op kamp geweest hoor! en er gaan meerdere mensen van 18 op ponykamp! soms zelfs mensen van 19!
dus te oud ben je niet :)
of hadden jullie het niet daarover en praat ik nu onzin :P

ze wil leiding worden;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:43

waaar staat dat dan? ik zie alleen dat ze op werkvakantie gaat en dat haar ouders nog niet gebeld hebben :P

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:45

lifaya schreef:
het gaat erom hoe de bedrijven er tegenover staan. Ik denk (sorry, niet banketstaaf bedoelt :P ) dat je weinig kans hebt als 17 jarige (want je bent nog 17 als je dat wil gaan doen toch?) Ik heb me er namelijk ook in moeten verdiepen omdat ik het ook van plan ben om te doen maar ik ben 22 dus ik heb daarin mijn voordeel :P

Ja ik weet dat het moeilijk gaat worden, maar dat heb ik er wel voor over...
zit op zo'n PIIEEEP leeftijd net wel, net niet.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:46

Britt_Sisi schreef:
waaar staat dat dan? ik zie alleen dat ze op werkvakantie gaat en dat haar ouders nog niet gebeld hebben :P

Ja werk vakantie, of anders op ponykamp... heb het ook wel nodig ben sinds een uur mn lease paard kwijt

meer info per PB ga ik niet online zetten

Deniisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:10

hoe zit het eigelijk als je daar bent moet je dan aangeven hoe lang je rij enzo of moeten je ouders dat doen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:22

Als je daar bent ga je met z'n allen op een rij staan. Dan vragen ze van alles over je ervaring en als je iets hoort wat bij jezelf past dan stap je naar voren en krijg je een paard toegewezen. Ik kan zo even geen voorbeeld vraag bedenken maar die zal hier vast naar boven komen.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:30

hele brave paarden naar voren stappen. Dan worden daar dingen gevraagt( Fjord ijslander enzo)
Als die verdeeld zijn Dan vaak wie echt niet bang is om te vallen en een hele gekke wilt.
En dan gewoon fjord bont zulke dingen dat zijn vaak pittige paarden maar niet gek. En als je al die tijd blijft staan dan wijzen je gewoon iets toe, een pittig paard maar redelijk braaf wat over is zeg maar

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:49

ik ga 3 maart met een groepje huren vet zin in eff 3 uren niks anders dan rijden

Deniisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:50

jah dat wist ik wel maar ik bedoel.
het laaste geld moet je contant geven moeten je ouders dat perce doen.
want ik ga samen met een vriedin

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:53

Deniisse schreef:

als je gaat huren kan je het zelf ook doen hoor
maar bij kamp doen je ouders het maar alleen als ze mee gaan

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:00

haha andrea met wie ga je huren? ik ga ook die dag huren!

Deniisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:01

andrea1992 schreef:
Deniisse schreef:

als je gaat huren kan je het zelf ook doen hoor
maar bij kamp doen je ouders het maar alleen als ze mee gaan

oke dankje

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:02

Britt_Sisi schreef:
haha andrea met wie ga je huren? ik ga ook die dag huren!

willemieke en danielle ik heb hun ontmoet via de el rancho hyves hihii maar heb ze nog niet eerder gezien
de rest ken ik ook niet mischien gaat een vriendin van me mee maar is nog niet zeker we gaan van 11 tot 2