Owwww ja want die was toen zo lekker rustig . Mijn lekkerste dagtoch was toch echt op Nozem met het westernzadel met bontje erover heb nog nooit zo lekker gezeten!
Ik vond die zadels altijd verschrikkelijk zitten. Heb toen nog eens 1,5 uur op Ragna gezeten, kon daarna een week niet lopen Moet er niet aan denken om er een halve dagtocht (of nog erger, een hele) in door te brengen ...
Ik heb Oxana ook een keer gehad met een dagtocht, dat was de heenweg en terug had ik Bowie. Oxana wilde op strand alleen maar naar het water toe . Was ook grappig....
Sas ik wilde dat helemaal niet laten zien. ik wilde gewoon niet ruilen met Aad die me kanjer aanbood ipv Oxana. Achteraf snap ik niet waarom ik toen niet voor Kanjer gekozen heb
Ja, dat had inderdaad top geweest. Ik geloof dat ik Aad gewoon niet gelijk wilde geven dat ik zou willen ruilen, vond het zo'n onzin. Uiteindelijk kreeg hij als nog gelijk, maar heb ik wel de hele dag op Oxana gereden
Is goed hoor, zal ik even flore of inge jou telefoonnummer geven dan kunnen ze contact met je opnemen . Meestal spreken ze rond kwart voor 9 's ochtends af, red je dat .