Net op Bugatti naar buiten geweest! Stomme dazen! Hij gooide de hele tijd z'n hoofd naar beneden en dan bokken!

Morgen wedstrijd op stal!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We werden echt afgebeuld, les van strenge maar ontzettend goede mensen. Het was echt een drilkamp.
Echt ontzettend leuk. Heel veel geleerd, heel erg genoten en het was ook gezellig in de groep. Maar elke avond wel helemaal gesloopt. Het paard wat ik de hele week had heette Tresure. Hij was 1,75 m groot, had Z dressur gelopen en B springen. 9 jaar oud, voskleurig. Ontzettend fijn en lief paard. Ik mis hem nu al, was heb ik van hem genoten...
Als ik het geld had en hij te koop was, had ik hem zeker mee naar huis genomen.
Tresure heeft mij helemaal weer zelfvertrouwen gegeven in wat ik kan. Toppertje. 
Bezoek aan de bekende kliniek in Emmeloord ging niet door. Incubatietijd: 14 dagen. Hoop gedoe leverde dat op maar we werden ontzettend goed opgevangen. 1 paard is blijft wat langer in Emmeloord, andere paard heeft gelukkig een onderkomen gevonden voor 2 weken. Ik ben ook nog niet bij Gipsy geweest, ik moet morgen eerst alles goed wassen en ontsmetten. 

ja die dazen zijn echt heel erg...
dat gaat echt heel snel
doe het ze echt niet na 
Leuk dat je op Kartoes mag rijden vrijdag!

Hopen dat het meevalt.., je hebt geen verzekering o.i.d..? Bij de telefoonturk in Amersfoort hebben ze vaak nog wel schermpjes voor 2 tientjes oid.. Vaak goedkoper dan een nieuwe mobiel.. In elk geval het proberen waard, stuk is ie toch al 
Echt heel leuk!