Heb daarna nog wel een keer 'normaal' gesprongen, maar ik ben verder maar dressuurmatig gaan rijden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al is het op dat moment niet leuk natuurlijk x]
hahaha
hahaha 

_Iriss schreef:zo'n jockeyopleiding lijkt mij echt niet leuk
maar wel leuk dat je dat mag suikermeisje! Als jij heel graag jockey wilt worden, dan zou ik gewoon gaan hoor, dan is dit de kans van je leven
die neem ik gewoon stiekem mee xD zo'n kleintje valt toch niet op daar xDloesje166 schreef:helemaal mee eens, het is echt niet alles.. mijn vriend heeft echt een hekel aan paardendie gaat dus ook echt nooit mee.
terwijl mensen die het nog niet echt kennen eerst stom vinden en ddan doen ze het een paar keer en dan is het wel leuk xD
(alweer
xD)
)
) 
xSannee schreef:Haha kom Bonny maar een jaartje hier neerzetten hoor
Heb jij geen probleem meer en kan ik bonny lekker verzorgen x]
haha grapje xD We hebben nieteens plek hier. en mijn ouders zouden alleen al een beroerte krijgen als ik het zou voorstellen xD
geheheh
maar mijn vader snept niet dat je niet op een shet kunt rijden als je 1.80 bent .... zucht. xSannee schreef:Hee ladygrace: leuk dat je ook op JT gaat
Het is inderdaad best wel intensief ja, wat voorn paardje heb je?
Dan ben je inderdaad wel heel erg ziek geweest ja ! Gaat het nu weer goed met je?
Ik ga niet in die week trouwens ..
LadyGrace schreef:xSannee schreef:Hee ladygrace: leuk dat je ook op JT gaat
Het is inderdaad best wel intensief ja, wat voorn paardje heb je?
Dan ben je inderdaad wel heel erg ziek geweest ja ! Gaat het nu weer goed met je?
Ik ga niet in die week trouwens ..
ja, had pfeiffer met een dikke keelinfectie er boven op![]()
Ik heb een afgekeurde draver, nooit op de baan gestaan maar de energie heeft hij er wel voor![]()
Ik rij al 3 jaar intensief met hem en mijn buitenritten zijn meestal wel zo'n 10 - 20 km lang.
Dus de conditie heeft hij er wel voor.
Gewoon weer even een kwestie van opbouwen duurt hooguit een maandje denk ik![]()
Nog even een vraagje:
Moet je paard ook egt goed kunnen springen.. want dat kan hij helaas niet echt goed of is dat niet heel erg belangrijk?
Aangezien ik het wel in wat filmpjes enzo zag haha;)

echt naar!
maar me moeder kan het niet betalen
Dusja. Dan kan het niet 

(4Ha)
)
xClairex schreef:Sanne ik ga Satino stelen!!.
Wij hebben in de tuin zelfs ruimte genoeg voor een groot paardmaar me moeder kan het niet betalen
Dusja. Dan kan het niet
Gister wedstrijd (F proefje) ging op een pony die nu 2 à 3 weken op de manege staat. Het is een C maar super sterk!
Ik heb niet lopen zagen enzo, staat op m'n protocol niet zagen.
Heb het nog nagevraagd aan allemaal mensen, niemand heeft gezien dat ik zaagde. Hij heeft wel moeite met omstellen ...
maarja
ik was heeel boos gister.
Heb wel me promotiepunt rij nu F9
Oeppss lang verhaal...

)

naja, in ieder geval langer.
Op je foto's lijk je ook wel ouder