winnitou schreef:ga afsluiten, tot morgen denk ik
Misschien..... als jij komt Bokken, lig ik hoop ik te slapen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:meelen schreef:Nou, ik ga het proberen uit te leggen. (van wat ik ervan begrepen heb).
Er is een scan en er zijn foto's gemaakt. Er is iets met Nado z'n rugsper(en) waardoor hij trekt met z'n rechterachterbeen en iets naar z'n linkervoorbeen. De arts drukte op z'n heupen en toen trok hij z'n rug bol. Is wat gemasseerd en liep toen al meteen een stuk soepeler.
Opdracht: 2 weken 2x daags longeren, met een sleutel o.i.d. over z'n buik van voor naar achter en dito over z'n onderrug zeg maar (geloof ik) medicijnen en over 2 weken terug komen.
Nou lijkt mij het een beter idee, om er pas over 2 weken mee te gaan beginnen en die opdracht niet aan een verzorgster over te laten. En dan maar over 4 weken terug te gaan. Maar daar zal ik het nog even met Sanne over hebben.
@Sanne, mocht je dit lezen.....verbeter me gerust, ik ben er per slot van rekening niet bij geweest.
was al aan het zoeken geslagen of er wat stond over Tornado (en heb gevonden), heb hard geduimd vandaag.
. Gelukkig dat het niet iets heel ernstigs is. Dit gaat weer goed komen 

LIQUITA schreef:Dat kan ik me voorstellen Sanne. Maar je kan degene die Nado gaat verzorgen toch wel vertrouwen? Zo lang ik nog geen ander paard heb, ben ik weinig op de manege. Dus ik kan helaas niet zo veel voor je betekenen. Maar het komt vast goed.

Sanniiy16 schreef:LIQUITA schreef:Dat kan ik me voorstellen Sanne. Maar je kan degene die Nado gaat verzorgen toch wel vertrouwen? Zo lang ik nog geen ander paard heb, ben ik weinig op de manege. Dus ik kan helaas niet zo veel voor je betekenen. Maar het komt vast goed.