Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Angelkisssss schreef:Misschien is jouw huis nog wel veel enger dan die van Belin.... Ik zie die meiden al weer gillend de trap op rennen, omdat ze een geluidje hebben gehoord
sniesie schreef:Angelkisssss schreef:Misschien is jouw huis nog wel veel enger dan die van Belin.... Ik zie die meiden al weer gillend de trap op rennen, omdat ze een geluidje hebben gehoord
haha, dat had ik ook al bedacht ja... maar dat kan niet hoor want dan schrikt Biba en dat is zielig!![]()
Lau, als jij aangeeft wanneer je kan, jij weet hoe alles nu werkt bij Appeltje!
Had je trouwens mijn mailtje nog gekregen?
. Hij ging gewoon hele stukken vanzelf, hoefde alleen maar te zitten en mee te liften, echt een gaaf gevoel dat ie zo liep
. Hopelijk lukt dat komende week nog een aantal keer! Alleen wel weer even wennen om met zo veel mensen in de bak te rijden, ppfffff, wanneer is het weer zomer en gaat iedereen weer naar buiten zodat ik de bak weer heerlijk voor mezelf heb
.
Bokken joh, die muts!
_Fieke schreef:Lekker hoor Marij!
Zoooo Perla was stout vandaaag![]()
Bokken joh, die muts!
En echt ik heb respect voor iedereen die op haar ooit een proefje hebt gereden. Je moet zoo hard werken![]()
Al met al toch nog 2 keer eerste en 183 en 187. Onderling dus verder geen gevolgen maar toch leuk![]()
Vond het heerlijk om weer wedstrijd te rijden. Nu nog even wachten en dan me debuut met yara