1500 euro per stuk dus hij belde ff om te zeggen dat hij ziekenfons er dubbel dwars uithaald hahahahh
ATE schreef:had net ff me pa aan de lijn die hoorde vanmorgen wat zo n epo prik kost per stukHahhaa, jaah die zijn duuuuuuuuuuur
LIQUITA schreef:Hoe is de spreekbeurt van Nadine gegeaan en hoe gaat het met haar vlinder?ja goed ze had een 8 iedereen dacht dat een nep vlinder was hahha
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hoe is de spreekbeurt van Nadine gegeaan en hoe gaat het met haar vlinder?ja goed ze had een 8 iedereen dacht dat een nep vlinder was hahhaToppie, hahaha geweldig.
Erik belde net om te zeggen dat hij al onderweg naar huiis is. Ik dacht nog wel dat hij laat thuis zou zijn . We gaan zo even naar de Makro.
ATE schreef:is trouwens nog steeds mooi weer he was niet de voorspellingHet valt weer 100% mee inderdaad. Niks erg, hihi.
LIQUITA schreef:Erik belde net om te zeggen dat hij al onderweg naar huiis is. Ik dacht nog wel dat hij laat thuis zou zijn . We gaan zo even naar de Makro.ooh dat kost weer haaahahhhahahahhaah leuk spel halen voor de wij ?
LIQUITA schreef:Nee, dat is niet te hopen.ieder krijgt wat hem of haar toekomt en mij komt mooi weer toe dus komt goed hahahahhahah
ATE schreef:LIQUITA schreef:Nee, dat is niet te hopen.ieder krijgt wat hem of haar toekomt en mij komt mooi weer toe dus komt goed hahahahhahahPRECIES!!!!
ATE schreef:1500 euro per stuk dus hij belde ff om te zeggen dat hij ziekenfons er dubbel dwars uithaald hahahahhGoeiemoggel
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hoe is de spreekbeurt van Nadine gegeaan en hoe gaat het met haar vlinder?ja goed ze had een 8 iedereen dacht dat een nep vlinder was hahhaHahaha leuk, en goed hoor een 8.
ATE schreef:is trouwens nog steeds mooi weer he was niet de voorspellingXan en Tytje hebben ook mooi weer en het is er SUPER.
LIQUITA schreef:ATE schreef:is trouwens nog steeds mooi weer he was niet de voorspellingHet valt weer 100% mee inderdaad. Niks erg, hihi.Zei ik toch.........buiige regen stelt nix voor. We hadden hier maar een heeeeeeeeeel klein beetje.
ATE schreef:MiltonB schreef:had nog gevraagd net of Rem en ik mochten ruilen morgen, maar helaas, Chantal kan de lijst niet meer aanpassen. WAT EEN ONZIN ZEG ZE MOET ALLEEN JOUW EN REM VOORNAAM FF VERANDERENzo simpel leek het mij ook
ATE schreef:ik ga vanaaf nog wel keer vragen aan de bar hahahhahahahahahahahah of rem en bianca kunnen wisselen van plaatstop, doe je best, mijn zegen heb je
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hoe is de spreekbeurt van Nadine gegeaan en hoe gaat het met haar vlinder?ja goed ze had een 8 iedereen dacht dat een nep vlinder was hahha