Milou écht vet van die telefoon!
haha! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha!

ofja.. moet gewoon kiezen natuurlijk. Ik ga iig niet meer met papa en mama mee.ChantalSmook schreef:Moet je dat abonnement dan perse nemen milou? Bij vodafone zou k wel opassen, ook al is het goeiekoop, want hetis echt heel duur als je over je minuten /smsjes zit! zat er eerst 60 euro overheen :s Maar als je er een blox van 1000 smsjes opzet ofzo dan is dat eigenlijk onmogelijk. Merk ik nu toch wel goed. Wat voor abbo is dat dan?
En ik heb nog steeds mijn telefoonrekening van Oostenrijk, volgens mij wordt daarmee echt mn halve bankrekening geplunderd!
dat heb ik echt al lang niet gedaan.. Michelle__ schreef:ChantalSmook schreef:Moet je dat abonnement dan perse nemen milou? Bij vodafone zou k wel opassen, ook al is het goeiekoop, want hetis echt heel duur als je over je minuten /smsjes zit! zat er eerst 60 euro overheen :s Maar als je er een blox van 1000 smsjes opzet ofzo dan is dat eigenlijk onmogelijk. Merk ik nu toch wel goed. Wat voor abbo is dat dan?
en zoveel sms ik nou ook weer niet.. 
Staat ie bij haar thuis?