Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 23:33

En alweer een nieuwe pagina!

Nog maar 472 tot het officiele nieuwe topic :)

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 23:58

Oke, ik ben er net achter gekomen dat ik een beetje dom ben. Ik moet morgen mijn handelingsdelen Spaans inleveren dat betstaat uit vragen en teksten uit een boek (dat heb ik al af) en een boekje lezen en dat samenvatten. Ik dacht dus dat ik dat Spaanse boekje wel even op internet kon vinden maar er is dus gewoon in geen enkele taal een samenvatting over dat boek te vinden :') Conclusie: Fenna begint om 11 uur 's avonds met het lezen van een Spaans boek. Het boek heeft 44 bladzijden maar in het Spaans is dat echt moeilijk en niet begrijpelijk haha. Ik ga dus om 3 uur vannacht slapen denk ik :D

Ik heb net trouwens gelest, het ging echt súper lekker :D Dat is dan weer een lichtpuntje in mijn saaie schoolleven..

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 06:56

FenDT schreef:
Oke, ik ben er net achter gekomen dat ik een beetje dom ben. Ik moet morgen mijn handelingsdelen Spaans inleveren dat betstaat uit vragen en teksten uit een boek (dat heb ik al af) en een boekje lezen en dat samenvatten. Ik dacht dus dat ik dat Spaanse boekje wel even op internet kon vinden maar er is dus gewoon in geen enkele taal een samenvatting over dat boek te vinden :') Conclusie: Fenna begint om 11 uur 's avonds met het lezen van een Spaans boek. Het boek heeft 44 bladzijden maar in het Spaans is dat echt moeilijk en niet begrijpelijk haha. Ik ga dus om 3 uur vannacht slapen denk ik :D

Ik heb net trouwens gelest, het ging echt súper lekker :D Dat is dan weer een lichtpuntje in mijn saaie schoolleven..

goed jij gaat je bed in... ik kom er uit hahahaha
heb je het nog uit gekregen je boek??? is alles gelukt???
en inderdaad die paarden doorbreken gewoon even onze saaaaaaaie dagelijkse leventjes :D toppony's!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 07:01

lieziej schreef:
Ik wens jullie iig wel weer heeeeeeel veel succes! :)

volgende maand doe ik weer mee, Linda, dus dan hoef je niet bang te zijn laatste te worden :=

laatste worden vind ik niet erg hoor... kan gelukkig goed tegen mijn verlies :D
ik hoop alleen wel dat ik gewoon mijn proef fatsoenlijk uit kan rijden en niet dat hij (zoals met oefenwedstrijdje een keer gebeurt is) als een achterlijke door die bak rent en niet meer stuurbaar is....... :o

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 07:04

zit wel héél lang tussen mijn proeven... dat is wel even kl*te!
dat zag ik gister al maar dringt nu pas tot me door :o
ik moet om 18.00 uur en om 18.37 uur..........

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 07:04

sh*t... ik moet gaan... heb echt geen zin vandaag :(
gelukkig is het bijna weekend :D
doeiidoeiiii :wave:

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:09

hallo........??????
is daar iemand ????????

nog even en het gaat gewoon galmen.... wat een stilte hier...

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:10

Natal, is je computer stuk ofzo?? haha nee dat kan niet want ik zie je wel regelmatig op msn....

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:11

binnenkort moeten we even wat afspreken voor foto's hea.... heb nog zo veel wensen hoe ik hem op de foto wil hebben :D hahaha
wil eerst nog eens onder het zadel maar ook een keertje zonder zadel in het bos, gewoon stand-foto's van mijn mooie knullie...

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:51

Goeieavond mensen, net terug van volleybal wedstrijd in Leusden, en die ging echt ronduit #$^#$^@!#

Even wat anders: ik ga zeer waarschijnlijk hierheen: [SGW] Oefencross Stal Lozeman te Putten

Is de dichtbijzijnste cross in de buurt (op Maarn na) en ook niet zo duur... wie van jullie gaat nog meer?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:45

als ik mijn rijbewijs tegen die tijd heb kom ik wel supporteren :D haha

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:22

Ik zag al dat Syl had gereageerd, maar Syl, het is wel 60-70-80 hoor ;) Echt voor D/E ponies en paarden ;)
Anders was max ook wel meegekomen;)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:18

zag dit bij iemand van bokt in haar onderschrift staan, vond het wel leuk :D :

En op de Achtste Dag? Toen pakte Hij de aller-, aller-, állerbeste paardjes, hield ze vast bij hun oortjes, en dompelde ze in een geel verfbadje. Daarom hebben fjorden donkere puntjes aan hun oren

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:20

straks een uurtje autorijden :O
echt geen zin in!!! maarja, moet maar even....

Dionn_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:48

lieziej schreef:
Goeieavond mensen, net terug van volleybal wedstrijd in Leusden, en die ging echt ronduit #$^#$^@!#

Even wat anders: ik ga zeer waarschijnlijk hierheen: [SGW] Oefencross Stal Lozeman te Putten

Is de dichtbijzijnste cross in de buurt (op Maarn na) en ook niet zo duur... wie van jullie gaat nog meer?

Ik zat toevallig even op het manege topic, en las dat over de cross. Maar er is in Juni ook een oefencross in Maarsbergen en in september altijd in Doorn. Dus er zijn nog wel meer cross in de buurt en ik dacht ik meld het even;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 18:20

Dionn_xx schreef:
lieziej schreef:

Ik zat toevallig even op het manege topic, en las dat over de cross. Maar er is in Juni ook een oefencross in Maarsbergen en in september altijd in Doorn. Dus er zijn nog wel meer cross in de buurt en ik dacht ik meld het even;)

Hee Dionne! Jou lang niet gezien :D

Maar deze is al in maart, dus dat is nog voor de zomer zeg maar ;) Maar thanks voor de plaatsen!

In Ede is ook een officiele cross, is ook niet zo super ver weg ;)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 08:59

Hoe heeft iedereen het gister gedaan???
iets bekend... Ylona? Bart? Lisa?
en Manon natuurlijk.... hoe was je eerste keer Z???

dit is echt de eerste keer geweest, dat het me te lang duurde om iedereen te zien rijden haha, vond het wel leuk, eindelijk weer echt een wedstrijd!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 09:19

Ohja Ilse... zag dat je op B+7 stond, nu dus op B+9...
nog 1tje, dan hoef ik lekker niet meer tegen je te rijden hahahaha

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 09:20

rhijnauwen schreef:
nickyforever schreef:
Ik ga schrijven wie word de jury is dit al bekend?

Gezellig! :D Ik ben er ook weer ;)

Bedankt voor het jureren :)
en voor de opmerking onderaan mn protocol ("Leuke pony, het gaat helemaal goed komen!")
dat doet een mens goed :D

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 10:59

Graag gedaan! Het ging best goed hoor! En als alles iets beter bevestigt is gaat het nog veel beter! +:)+ Je kunt volgens mij nog best een eind met jouw 'achtste dag paardje met zwarte puntjes aan zijn oortjes' :+ komen!
Ik heb leuke proeven en leuke combinaties gezien gisteren, vond het weer erg gezellig en vooral mijn schrijfster weer ontzettend bedankt!
Ik ben natuurlijk ook weer ontzettend trots op Manon die bijna een winstpunt reed (201 en 202 pt (204 is een winstpunt) en pas voor de eerste keer Z1 startte!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:36

Iedereen gefeliciteerd met zijn punten! Zo te lezen hebben er veel mensen winst gereden!

Mijn Spaans boekje was om 1 uur 's nachts uit en om half 2 was ik klaar met die opdracht die er bij hoorde. Ik heb de komede week tentamenweek dus ben nu al vanaf half 9 vanochtend met wiskunde bezig maar ik heb zo geen zin meer! Ik heb deze week echt moeilijke toetsen. Alle toetsen zijn ook zo groot omdat ze nu alle stof voor je examen al af willen hebben. Echt vervelend want ik heb zaterdag regio en ik moet dus eigenlijk deze week ook heel veel oefenen. Ik denk dat ik elke dag om 3 uur 's nachts naar bed ga ofzo haha. Gelukkig ben ik vrijdag vrij dus dan ga ik even opladen en dan zaterdag regio. Ik ben nu haast al zenuwachtig terwijl ik echt noooit zenuwachtig ben.. :+

Nou ik ga dus maar weer aan de slag.. :wave:

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:52

FenDT schreef:
Iedereen gefeliciteerd met zijn punten! Zo te lezen hebben er veel mensen winst gereden!

Mijn Spaans boekje was om 1 uur 's nachts uit en om half 2 was ik klaar met die opdracht die er bij hoorde. Ik heb de komede week tentamenweek dus ben nu al vanaf half 9 vanochtend met wiskunde bezig maar ik heb zo geen zin meer! Ik heb deze week echt moeilijke toetsen. Alle toetsen zijn ook zo groot omdat ze nu alle stof voor je examen al af willen hebben. Echt vervelend want ik heb zaterdag regio en ik moet dus eigenlijk deze week ook heel veel oefenen. Ik denk dat ik elke dag om 3 uur 's nachts naar bed ga ofzo haha. Gelukkig ben ik vrijdag vrij dus dan ga ik even opladen en dan zaterdag regio. Ik ben nu haast al zenuwachtig terwijl ik echt noooit zenuwachtig ben.. :+

Nou ik ga dus maar weer aan de slag.. :wave:

komt helemaal goed Fen... en regio zeker! gaat je lukken!
beetje zenuwen zijn juist misschien wel goed... houd je lekker scherp! haha

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:59

rhijnauwen schreef:
Graag gedaan! Het ging best goed hoor! En als alles iets beter bevestigt is gaat het nog veel beter! +:)+ Je kunt volgens mij nog best een eind met jouw 'achtste dag paardje met zwarte puntjes aan zijn oortjes' :+ komen!
Ik heb leuke proeven en leuke combinaties gezien gisteren, vond het weer erg gezellig en vooral mijn schrijfster weer ontzettend bedankt!
Ik ben natuurlijk ook weer ontzettend trots op Manon die bijna een winstpunt reed (201 en 202 pt (204 is een winstpunt) en pas voor de eerste keer Z1 startte!

Ja ik hoorde van Olga dat ze bijna een winstpunt had... en dat voor de eerste keer Z.... hele prestatie, echt knap gedaan!
En ja... we gaan zeker gewoon lekker verder oefenen en kijken wat ik met mijn gekke, geel geverfde draakje kan bereiken.
morgen voor het eerst les van mijn -waarschijnlijk- nieuwe instructrice, natuurlijk even kijken of alles klikt maar ik heb er in elk geval erg veel zin in :D
ja Syl, jij natuurlijk ook bedankt voor het nette schrijven van onze protocollen :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:54

Ik hoorde dat ook veel "niet" officiele mensen punten hadden! :) Gefeliciteerd iedereen! :D

Ik weet niet (=lees denk het niet) dat ik volgende maand meedoe, dat is toch 28 feb? Want dan is ook regio springen, en als ik toch mag kiezen... 8-)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:55

en alweer het laatste berichtje :)