Nog maar 472 tot het officiele nieuwe topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FenDT schreef:Oke, ik ben er net achter gekomen dat ik een beetje dom ben. Ik moet morgen mijn handelingsdelen Spaans inleveren dat betstaat uit vragen en teksten uit een boek (dat heb ik al af) en een boekje lezen en dat samenvatten. Ik dacht dus dat ik dat Spaanse boekje wel even op internet kon vinden maar er is dus gewoon in geen enkele taal een samenvatting over dat boek te vindenConclusie: Fenna begint om 11 uur 's avonds met het lezen van een Spaans boek. Het boek heeft 44 bladzijden maar in het Spaans is dat echt moeilijk en niet begrijpelijk haha. Ik ga dus om 3 uur vannacht slapen denk ik
Ik heb net trouwens gelest, het ging echt súper lekkerDat is dan weer een lichtpuntje in mijn saaie schoolleven..
lieziej schreef:Ik wens jullie iig wel weer heeeeeeel veel succes!
volgende maand doe ik weer mee, Linda, dus dan hoef je niet bang te zijn laatste te worden
lieziej schreef:Goeieavond mensen, net terug van volleybal wedstrijd in Leusden, en die ging echt ronduit #$^#$^@!#
Even wat anders: ik ga zeer waarschijnlijk hierheen: [SGW] Oefencross Stal Lozeman te Putten
Is de dichtbijzijnste cross in de buurt (op Maarn na) en ook niet zo duur... wie van jullie gaat nog meer?
Dionn_xx schreef:lieziej schreef:Goeieavond mensen, net terug van volleybal wedstrijd in Leusden, en die ging echt ronduit #$^#$^@!#
Even wat anders: ik ga zeer waarschijnlijk hierheen: [SGW] Oefencross Stal Lozeman te Putten
Is de dichtbijzijnste cross in de buurt (op Maarn na) en ook niet zo duur... wie van jullie gaat nog meer?
Ik zat toevallig even op het manege topic, en las dat over de cross. Maar er is in Juni ook een oefencross in Maarsbergen en in september altijd in Doorn. Dus er zijn nog wel meer cross in de buurt en ik dacht ik meld het even;)
FenDT schreef:Iedereen gefeliciteerd met zijn punten! Zo te lezen hebben er veel mensen winst gereden!
Mijn Spaans boekje was om 1 uur 's nachts uit en om half 2 was ik klaar met die opdracht die er bij hoorde. Ik heb de komede week tentamenweek dus ben nu al vanaf half 9 vanochtend met wiskunde bezig maar ik heb zo geen zin meer! Ik heb deze week echt moeilijke toetsen. Alle toetsen zijn ook zo groot omdat ze nu alle stof voor je examen al af willen hebben. Echt vervelend want ik heb zaterdag regio en ik moet dus eigenlijk deze week ook heel veel oefenen. Ik denk dat ik elke dag om 3 uur 's nachts naar bed ga ofzo haha. Gelukkig ben ik vrijdag vrij dus dan ga ik even opladen en dan zaterdag regio. Ik ben nu haast al zenuwachtig terwijl ik echt noooit zenuwachtig ben..![]()
Nou ik ga dus maar weer aan de slag..
rhijnauwen schreef:Graag gedaan! Het ging best goed hoor! En als alles iets beter bevestigt is gaat het nog veel beter!Je kunt volgens mij nog best een eind met jouw 'achtste dag paardje met zwarte puntjes aan zijn oortjes'
komen!
Ik heb leuke proeven en leuke combinaties gezien gisteren, vond het weer erg gezellig en vooral mijn schrijfster weer ontzettend bedankt!
Ik ben natuurlijk ook weer ontzettend trots op Manon die bijna een winstpunt reed (201 en 202 pt (204 is een winstpunt) en pas voor de eerste keer Z1 startte!