Elja schreef:Kirsten_S schreef:Nee dat niet, maar vind het wel vervelend dat we al meer dan 4 weken moeten wachten. Ben toch best wel benieuwd hoe we gesprongen hebben en wat we kunnen verbeteren (dat vooral). Niet dat het verplicht is, maar als andere mensen het bij haar besteld hebben, lijkt het me dat die het ook snel willen hebben, snap je. Je hebt toch zelf gekozen om dat te doen, en ook al is het alleen voor de lol, je moet toch rekening houden dat mensen best wel nieuwsgierig zijn wat ze ervan gebakken hebben op een knoltoch ?
Niet boos bedoeld, maar gewoon hoe wij ons voelen. Ik denk dat wel meer mensen dat hebben, of zit ik nu helemaal fout ?
Hmm kweenie. Kheb geen haast om die foto's te zien hoor :p
Als Emma tijd heeft zet ze de foto's erop. Misschien zijn de foto's wel waardeloos weet jij veel :p
Anyway
Alleen met springwedstrijden wil ik ze wel snel zien, maar goed dat is een ander verhaal
Het is meer de nieuwsgierigheid om te zien hoe ik gesprongen heb. En als je zo lang wacht is het moeilijk te herinneren hoe het gegaan is en waarom bijv. nou die ene foto er niet goed uit ziet, qua rijden.
toch ? 

.

Wij niet.