Elja schreef:Hahah
En anders stuur je Phillieee op em af
Jaa KILL!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Elja schreef:Hahah
En anders stuur je Phillieee op em af
Jane_ schreef:Maar wel lief van je Melis
Van jullie allemaal bedankt voel me gelijk iets beter
Melanie_B schreef:Jaa, 4 of 5
Broccoli schreef:Okeyyy geen goedemorgen dan
Jane_ schreef:Nouu net belde er een man en we hebben hier in de buurt buurtonderzoek gehad en hij vroeg of me ouders der waren en ik zei nee. Toen zei hij ooh hoe ben jij dus ik 16 en hij zei nou wil jij dan een paar vragen beantwoorden want die zijn fout ingevuld.
Dus ik zeg ja hoor. Zegt ie eerst hoe oudi s je vader wat voor bedrijf hebben jullie ik vond dat best geloofwaardig en toen ging ie hele rare dingen vragen en op een gegeven moment had ik iets van hee stop ik vind dat rare vragen stelt en toen zei die iets met ben je bang om gen*kt te worden ofzo toen zei ik ja en de manier waarop je het nu zegt is raar dus ik ga ophangen doeiiiiiiii!
Maar ik ben best geschrokken
Hè meissie. Emmaa_ schreef:Broccoli schreef:Okeyyy geen goedemorgen dan
Goedemorgen Nadine!. Ik had over je berichtje heen gelezen, sorry.
Astor schreef:Goede morgen Nadien!
Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Broccoli schreef:Astor schreef:Goede morgen Nadien!
Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Ja, wow echt lang ook!
Kwam er pas om 10:15 uur uit! Niet normaal, normaal gesproken ben ik om 8:30 uur klaarwakker!
Astor schreef:Jane_ schreef:Maar wel lief van je Melis
Van jullie allemaal bedankt voel me gelijk iets beter
no thankss & als je het niet vertrouwd
kom je deze kant op he?
Broccoli schreef:Jane_ schreef:Nouu net belde er een man en we hebben hier in de buurt buurtonderzoek gehad en hij vroeg of me ouders der waren en ik zei nee. Toen zei hij ooh hoe ben jij dus ik 16 en hij zei nou wil jij dan een paar vragen beantwoorden want die zijn fout ingevuld.
Dus ik zeg ja hoor. Zegt ie eerst hoe oudi s je vader wat voor bedrijf hebben jullie ik vond dat best geloofwaardig en toen ging ie hele rare dingen vragen en op een gegeven moment had ik iets van hee stop ik vind dat rare vragen stelt en toen zei die iets met ben je bang om gen*kt te worden ofzo toen zei ik ja en de manier waarop je het nu zegt is raar dus ik ga ophangen doeiiiiiiii!
Maar ik ben best geschrokken
Jee, wat een randdebiel!
Hè meissie.

. Ik dacht dat ik hem nog niet geplaatst had

Emmaa_ schreef:Je hebt 216 punten bij elkaar gereden. Dat betekent 3 winstpunten.
Met Kartouch
Broccoli schreef:Emmaa_ schreef:Je hebt 216 punten bij elkaar gereden. Dat betekent 3 winstpunten.
Met Kartouch
Ik snap het niet?