Ik heb geen idee waar het gebeurt is, ben eerst door de angst, en daarna door opluchting helemaal vergeten te vragen Ik kan het nog wel even opvragen, maarja vraag me af of het wel zin heeft... Ik krijg in ieder geval mijn poen terug
jeetje Jarrah,ik denk dat ik ook wel zou zitten shaken als mijn geld ineens weg was. De bank is daar vlot achter gekomen zeg.
Misskaren
Geplaatst: 24-08-09 21:18
Ik heb het een keer gehad met een creditcard. Werd ik 's middags opgebeld door Visa of ik iets online gekocht had van meer dan 900 Euri twee uur daarvoor. Nee dus, gelukkig hoefde ik ook niet op te draaien voor de schade maar je schrikt je te pletter. De gegevens bleken geskimd bij een online bloemenshop (mam werd 60 en had bloemen laten bezorgen ). En dat terwijl ik altijd heel erg voorzichtig ben als ik op internet iets koop ..... Visa heeft een hele afdeling zitten die alleen maar naar transacties kijken en als er iets afwijkends is in jouw patroon springen ze er gelijk bovenop (gelukkig ).
Redlich
Geplaatst: 24-08-09 22:29
Goh Jarrah! Wat een begin van de week!
Redlich
Geplaatst: 25-08-09 08:17
Morgûh! Lekker hoor een beetje regen! Goed voor het gras en de stof.
Goodmorning! Lekker idd wat spetters... hoewel ik wel hoorde op de radio dat het westen weer droog wordt straks... dusja dan heeft het gras er nog niet veel aan
Redlich
Geplaatst: 25-08-09 08:33
Jij het zeker een andere zender aan staan dan ik? Er komt nog een buienfront aan, zeggen ze! Ik ben er helemaal klaar voor HAHA!
Collega komt net binnen, ook haar pas is geskimd! En nog een ander is nu aan het bellen met haar bank, want haar pas was ook ineens geblokkeerd terwijl ze zeker wist dat er nog geld opstond... het is dus goed oppassen maar met die pinpassen!!!
Redlich
Geplaatst: 25-08-09 09:21
Waar hebben jullie de passen gebruikt? Waar geskimd?
jeetje dat het bij jullie allemaal gebeurd is!! k moet er niet aan denken, ik heb al zo'n klein loontje haha dals dat dan ook nog eens weg wordt gehaald
Waar hebben jullie de passen gebruikt? Waar geskimd?
wij hebben sowieso gepint bij de AH in meerzicht, maar heb geen idee of dat het daar ook gebeurt is, ik hoorde ook dat het in Zoetermeer sowieso veel gebeurt...
het is bij Voorburg ook wel eens gebeurd, op t plein. En in Zoetermeer op een station.. Ik vraag me dan dus ook echt af of je niets kan zien aan die automaten...