Musiess schreef:Eey eey Wat vinden jullie van die nieuwe fjorden Merrie ?en haar naam : Olanda volgensmijUlanda hoorde ik, maar is niet zeker of ze blijft.
Maar ik hoorde dat deze fjord ook niet echt vlot is ofzo Echt? dat weet merel wel. Kijken of ze nog online komt vanavond.
sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:@ sambagirl, in welk uur rijd jij nou ?sorry beetje late reactie, ben aan 't werk dan he...21.00 meestal op Gup....dan rijdt ik volgende week met jou mee
KarinW86 schreef:ben wel benieuwd naar nieuwe beestJa idd... ze is groter als pepito hoorde ik... dat is wel weer een pluspunt
Ja idd... Ik vind het wel leuk , maar wel als het een fjordje is zoals Trix, waar je wat mee kan in de F10 ofzo
Fjord komt trouwens van andere manege volgens mij, want een meisje uit m'n zusjes les kende hem want die liep bij haar in de ponyles. maarja mss blijft ie wel niet
Ik vind het altijd wel leuk nieuwe paarden/pony's, maar het zijn altijd waar ik niet op kan rijden heb ik er nog niets aan
Ja, alleen moet ie er dan wel zin in hebben Hij kan bijv wel netjes wijken etc.oh, debora zei bram en falco? Nouja we zien wel ja.. .. ..
Ja... ik bedoel ik zit iedere vrijdag zeker een half uur bij hem.. En altijd even kijken als je langsloopt .. Zal wel heel zwaar worden denk ik..