Maar ik gok dat het koude/natte weer een beetje op zijn beentjes slaat. Iemand anders zag weer niets, ja, hij liep niet zo heel soepel. Maar normaal maakt Mazzel hoe in protest ook, zijn gangen altijd lekker af. Maar goed... ik hoor het wel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik gok dat het koude/natte weer een beetje op zijn beentjes slaat. Iemand anders zag weer niets, ja, hij liep niet zo heel soepel. Maar normaal maakt Mazzel hoe in protest ook, zijn gangen altijd lekker af. Maar goed... ik hoor het wel.
. Bij At blijft het alleen langer hangen als bij Ko... Bij Atlas merk ik het ook echt als ik hem 's middags longeer, dan komt ie net uit stal en issie echt stijf en sloom. En als ik hem 's avonds longeer dan komt ie van het land af dan heeft ie dr alweer wat meer zin in en issie een stuk minder stijf.
. Maar ja dan moet ik wel op stal blijven dat is een beetje jammer... Maar ach het scheelt dat ik toch niet naar school hoef want ik krijg de aantekeningen van het College van iemand
.
Nu de uitslag van 2 nog.
. Ik had een 4,6
.
.
. Dus ik ging maar uit van het ergste
. 
, kijk dat hoord bij dit weer en dat vind ik wel fijn
.
Oja, Es weer aan de drank hoor.
. Maar nu heb ik gevoerde regenlaarzen en thermosokken
.