Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:Zo klinkt erg leuk hoor!! kan je wel lekker uitrusten op vakantie ik ga al meteen die zondag eerste weekend op vakantie en zaterdag ochtend krijgen we al de camper!!![]()
![]()
ik ga wel uitruste in florida
_Anneke_ schreef:Oh en ooh jaa nog meer leuk nieuws: de Farm van Monty Roberst ligt toevallig op onze route deze zomer dus daar gaan we ook heen
Shetjjee__x schreef:doet deze het Anneke?
josewoos schreef:_Anneke_ schreef:Oh en ooh jaa nog meer leuk nieuws: de Farm van Monty Roberst ligt toevallig op onze route deze zomer dus daar gaan we ook heen
Gaaf joh! Wat een leuke dingen heb je in het vooruitzicht!
josewoos schreef:Ben je er volgende week dinsdag wel met lessen Anneke???
Dan word ik opgehaald en is het showtime voor de hond
josewoos schreef:Misschien toch die overdekte molen???
maar verder vond ie het maar eng

Hoe rij je een paard bij western eigenlijk nageeflijk? _Roosmarijn_ schreef:Wat gave foto Anneke! Paard loopt lekker!Hoe rij je een paard bij western eigenlijk nageeflijk?

Een western aangereden paard lijkt me dus ook heerlijk. Eros, bijrijpaardje van Donna, is ook western aangereden maar kan ook engels en wordt nu ook engels bereden. Dat is echt gaaf. Op de kleinste hulpen doen ie het.
Leer je ook weer veel van! xandra88 schreef:Leuk hoor Anneke, dat je ook zo'n kans krijgt voor van de zomer altijd leuk natuurlijkLeer je ook weer veel van!