Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:hier word ik niet wakker van de eikels die op het dak van de caravan vallen maar wel van een tractor die de koeien gaat voeren (zit op de camping in Doorwerth)
winnitou schreef:Duik zo lekker mijn bed in, iedereen welterusten
lekker
. Welterusten voor straks

ATE schreef:

. ATE schreef:winnitou schreef:hier word ik niet wakker van de eikels die op het dak van de caravan vallen maar wel van een tractor die de koeien gaat voeren (zit op de camping in Doorwerth)
???????? andere camping

winnitou schreef:Meelen ben je al lekker aan het genieten van je vakantie?
meelen schreef:winnitou schreef:Meelen ben je al lekker aan het genieten van je vakantie?
Het voelt nu gewoon nog als week-end natuurlijk.
Vandaag gewoon wassen en strijken en alvast wat spulletjes bij elkaar zoeken voor Dinsdag.
meelen schreef:ATE schreef:
Echt ONWIJS MOOI Jo.
LIQUITA schreef:Nicole1995 en Yinari, succes met de fotoshoot
Nicole1995 schreef:Leuk!!! Ben ook zeer benieuwdLIQUITA schreef:Nicole1995 en Yinari, succes met de fotoshoot
Dank je.Ging heel goed alleen met het rijden minder daar was ze te gespannen.Maar Sbine dacht dat de staanfoto`s goed gelukt waren ben benieuwd!!!
. Gelukkig weet je hoe je hier foto's moet plaatsen
.
. 
!!
!!!
. LIQUITA schreef:Over een weekje al, dat is snel. Ik moet zeker een maand wachten.
Yinari schreef:Nah, ik zal zo wel een fotootje plaatsen goed? Ben ook bij Mary geweest vandaag, maar die had geen interesse in foto's haha. Toch staat ze er best goed op. Vanavond plaats ik wel wat.
Johanna: Heel, heel erg mooi!!