Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

madelief88 schreef:MaartJ schreef:Omdat we die dan nog niet hebben gekregen.. of ze kon ze die dag net niet maken van deze paarden.. ze is maar 1x geweest he.
Heb even alle foto's doorgekeken, super leuk zeg! Ziet er echt professioneel uit (nu nog correcte spelling)
Heb echt genoten van alle plaatjes, volgens mij heeft Poel tegenwoordig een aardige diversiteit aan paarden!
Nog even dit, las laatst dat warner er ook niet meer was, wat is er eigenlijk met hem gebeurT ?
En Olivier ziet er echt super knap uit op die foto!
Nathalie, wat een super nieuws over Leo!
Aniek, Mel ziet er inderdaad wat schraal uit, gek dat dat zo verschilt dan. 2e premie is toch ook al goed
Merel en hoe waren je foto's?
Maaike, nog steeds zo rustig? Lukt het wat met koken

.
. 

Ik bedoel dus.... Professionele
zie eerder bericht
Hieronder->
madelief88 schreef:MaartJ schreef:Omdat we die dan nog niet hebben gekregen.. of ze kon ze die dag net niet maken van deze paarden.. ze is maar 1x geweest he.
Heb even alle foto's doorgekeken, super leuk zeg! Ziet er echt professioneel uit (nu nog correcte spelling)
Heb echt genoten van alle plaatjes, volgens mij heeft Poel tegenwoordig een aardige diversiteit aan paarden!
Nog even dit, las laatst dat warner er ook niet meer was, wat is er eigenlijk met hem gebeurt?
En Olivier ziet er echt super knap uit op die foto!

. Zonde... Kom je ook zo vaak tegen in allerlei commerciële blaadjes. Dan is je geloofwaardigheid toch gelijk weg
. 

madelief88 schreef:Maar je snapt me wel dat proffesionele opzettelijk was?
Op de site van Poelenburgh ben ik al een stuk vaker spelfouten tegengekomen, ach, je komt ze overal tegen, maar als je professioneel ben schrijf dan ook professioneel is mijn idee
Lekker voor Brecht, maaike, minder voor jou, moet je hem missen

. 
ik sta ook de hele dag in de binnenbak dus ik ben niet te missen
Moet je wel even ztrdag Zenith bewonderen he in het echie! 

, niet veel gedaan veel gestapt en beetje gedraaft, toen ik voelde dat het genoeg werd voor hem ben ik lekker gestopt.
en dan nog kilo Muesli.

hahah ik vond zulke dingen nooit vervelend.. houdt de boel afwisselend en is vaak gezellig!
Mocht ik met de mitshubishi pajero van m'n bazin over de wei crossen en palen zetten enzo! Vond ik echt geweldig haha
Longeren heeft echt effect! Kon m vandaag na een tijdje laag en rond rijden zeg maar.. hij loopt altijd een beetje in zo'n houding'kje en daar wil hij nou eindelijk uit! En ik had een goede schouderbinnenwaarts rechtsom
Was zo trots op m!

?