Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anike

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:42

Ik kan het niet meer voor me houden. Maaike en fiona wisten t al, maar mel wordt binnen zéér korte tijd gedekt. Heb gekozen voor di caprio du bois. Hij is kleiner, maar dat is bewuste keus. Ze zal binnen ik denk 2 weken richting gelderland gaan, waar hij staat! Www.stoeterijdubois.nl

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:52

Leuk Aniek! Maarre, dat maakte ik al op uit je berichtjes :D
Zij hebben mooie hengsten! Goede keus :j

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 16:30

Ja het is nog steeds rustig hier. Zal gelukkig deze week nog veranderen want komen 3 paarden bij straks. Haha ja koken ging goed hoor, maar nu is iedereen weer thuis dus hoeft het niet meer.

Vanmorgen heerlijk gewerkt met die leuke 4-jarige.. ding begint best fijn te lopen nu. :D
Oja en rijd nu ook die pony weer waar ik vorige zomer vanaf gedonderd was en toen m'n knie geblesseerd had. Nog steeds even gek is die haha, ga er ook echt niet meer mee langs de weg.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:33

madelief88 schreef:
MaartJ schreef:
Omdat we die dan nog niet hebben gekregen.. of ze kon ze die dag net niet maken van deze paarden.. ze is maar 1x geweest he.

Heb even alle foto's doorgekeken, super leuk zeg! Ziet er echt professioneel uit (nu nog correcte spelling)

Heb echt genoten van alle plaatjes, volgens mij heeft Poel tegenwoordig een aardige diversiteit aan paarden!
Nog even dit, las laatst dat warner er ook niet meer was, wat is er eigenlijk met hem gebeurT ?
En Olivier ziet er echt super knap uit op die foto!

Nathalie, wat een super nieuws over Leo!
Aniek, Mel ziet er inderdaad wat schraal uit, gek dat dat zo verschilt dan. 2e premie is toch ook al goed :j
Merel en hoe waren je foto's?
Maaike, nog steeds zo rustig? Lukt het wat met koken :D

;)

Foto's van Poel zijn inderdaad erg mooi! Miss Ambition herkende ik amper :o .

Aniek, wat is Mel inderdaad wat mager zeg, had ook die andere foto gezien van op de keuring. En wat is ze licht..! Supergaaf van die hengst, die heb ik volgens mij een keer gezien op CH Schoorl, dat is ook aanstaande zaterdag weer.

En vanaf zaterdag sta ik weer lekker op Poel :D .

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:39

Oops, d/t in deze vorm zijn niet mijn sterkste kant ;)

Maar ik heb geen proffesionele website ;)
Met nadruk dus op bovenstaande spelling ;)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:41

madelief88 schreef:
Oops, d/t in deze vorm zijn niet mijn sterkste kant ;)

Maar ik heb geen proffesionele website ;)
Met nadruk dus op bovenstaande spelling ;)

hahaha

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:45

Ja met nadruk, zo staat het op de Poelenburgh site ;) Ik bedoel dus.... Professionele ;) zie eerder bericht :D Hieronder->
Snap je het of snap je het niet? :D

madelief88 schreef:
MaartJ schreef:
Omdat we die dan nog niet hebben gekregen.. of ze kon ze die dag net niet maken van deze paarden.. ze is maar 1x geweest he.

Heb even alle foto's doorgekeken, super leuk zeg! Ziet er echt professioneel uit (nu nog correcte spelling)
Heb echt genoten van alle plaatjes, volgens mij heeft Poel tegenwoordig een aardige diversiteit aan paarden!
Nog even dit, las laatst dat warner er ook niet meer was, wat is er eigenlijk met hem gebeurt?
En Olivier ziet er echt super knap uit op die foto!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 17:48

Brecht is bij Hans Peter tot vrijdag. ^)
Wel vet voor hem hoor. :D

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:48

whaha, ik had dat nog niet gezien op de site ;) . Zonde... Kom je ook zo vaak tegen in allerlei commerciële blaadjes. Dan is je geloofwaardigheid toch gelijk weg := .

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:51

Maar je snapt me wel dat proffesionele opzettelijk was? :P
Op de site van Poelenburgh ben ik al een stuk vaker spelfouten tegengekomen, ach, je komt ze overal tegen, maar als je professioneel ben schrijf dan ook professioneel is mijn idee :D

Lekker voor Brecht, maaike, minder voor jou, moet je hem missen :(:)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:52

Gaaf, Maaik ! 8-)

Mijn vriendjesfiguur heeft gisteren ook nog heel even paard gereden op Ot, voor het eerst :D . Hij had daarna wel helemaal rode ogen want hij is allergisch. :+

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:52

madelief88 schreef:
Maar je snapt me wel dat proffesionele opzettelijk was? :P
Op de site van Poelenburgh ben ik al een stuk vaker spelfouten tegengekomen, ach, je komt ze overal tegen, maar als je professioneel ben schrijf dan ook professioneel is mijn idee :D

Lekker voor Brecht, maaike, minder voor jou, moet je hem missen :(:)

Nu wel, haha.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:53

Lekkere dunk heb je van mij :P

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:54

Grapje hoor ;) .

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:55

Hahaha ja die spelfouten zijn soms echt gruwlijk, kan me er ook gruwlijk aan ergeren! Net als papiertjes die soms worden opgehangen.. vol foutjes...

Spannend Aniek, hopen dat het in 1x raak is :)
Stilte gaat dus weer over Maaik, leuk voor Brecht zeg!! Wat doet ie daar? trainen?
Warner ga ik even navragen, die heb ik niet eens gekend.. Je hoort het morgen!
Wel even jezelf aan mij voorstellen he manon zaterdag! Ik ben er de hele dag dussss alle kans ;) ik sta ook de hele dag in de binnenbak dus ik ben niet te missen :P Moet je wel even ztrdag Zenith bewonderen he in het echie!

Weten jullie btw nog leuke nr's die ik op kan zoeken? Heb namelijk een gitaar en ik kan er al aardig wat mee.. maar mijn inspiratie qua leuke nummers is een beetje op!
Leuke kampvuurliedjes ofzo?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 20:58

Oooh ik heb thuis zo'n heel kampvuurgitaargedoe-boekje van zeilkamp! Had ik die nu ff bij de hand.. Ga even denken.

Ja Brecht is trainen en werken daar. Normaal gaat ie elke zomer 6 weken lang maar nu kan dat bijna niet met alle jonge paarden die thuis ook op wedstrijd moeten. Dus het is een beetje heen en weer gevlieg. Wel echt gaaf hoor, vorig jaar heeft ie Vivaldi en Johnson en French Kiss en als die jonge paarden van HP gereden toen HP in Hong Kong zat.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 21:26

Wow dat is wel echt stoer! Dan kan ie ook wel onwijs goed rijden (niet dat ik daar aan twijfelde maar HP is toch niet de minste.. en zijn paarden al helemaal niet!)

Haha ik kan al best veel :P
Het is een nacht.
Country Roads.
paar nummers van Jan Smit en Nick en Simon
Zoek ze altijd via internet op zo'n website maar ik weet niet meer zo goed op welke artiesten ik moet zoeken..

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:20

hahaha manon, wat zei je: je gaat er gewoon een keer op en dan niet aanstellen :P
Leuk voor brecht maaik!

Ik zou niet weten wat voor nr's maartje....
Leuk aniek dat je mel laat dekken!

Gister weer voor het eerst op Leo gereden, hij ging heel goed :D , niet veel gedaan veel gestapt en beetje gedraaft, toen ik voelde dat het genoeg werd voor hem ben ik lekker gestopt.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:40

Heb er zin in! Mel is nu gelukkig weer vol. Krijgt ook 3kilo bix, vreselijk veel hooi bietenpulp ofzo :+ en dan nog kilo Muesli. :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 16:21

Dromen zijn bedrog van Marco Borsato!
I will survive van euhm.. naja jeweetwel. :D
Michel en Nobody's wife van Anouk.
Zoiets?

Fijn dat het goed met Leo gaat joh! Je hebt ook al wat meegemaakt met hem he.

Misschien heb je wel meer kans na je veulen Aniek, met Mel op de keuring. Na hun eerste veulen blijven merrie's vaak wat meer uitgezwaard, en dan bedoel ik niet de buik maar ook de borst enzo. Heeft onze ook, was ook een heel iel ding maar die is nu ook echt mooi breed.

Wow man, wij hebben vanmorgen met z'n drieen de sloot uitgebaggerd ofzo. Was echt zwaar haha. Daarna meteen warm gegeten en toen was ik echt ingestort. :+
Vanmiddag op een hele leuke 4-jarige Florencio gezeten, was leuk!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 16:24

ja precies! Ben ook wel erg benieuwd!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 19:29

Wie is er wel eens in Turkije geweest op zo'n luxe all-inclusive resort?
Wij gaan van de week waarsch. een klein weekje daarheen boeken maar ben een beetje huiverig voor het slechte, half warme, kleffe eten / harde muziek&gegil&bezopen mensen tot diep in de nacht / met z'n allen op 1 vierkante meter op het strand idee? Of valt dat erg mee?
Ik ben namelijk erg anti all-inclusive massatoerisme opgevoed maar het lijkt me ook wel weer erg makkelijk dat je niet geld voor eten en drinken hoeft in te calculeren enzo.
Nou... brand maar los. :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 20:26

Ik heb geen ervaring.. sorry maaike.. En sloot uitbaggeren is ook leuk werk :P hahah ik vond zulke dingen nooit vervelend.. houdt de boel afwisselend en is vaak gezellig!
Ik mocht op m'n vorige werk altijd na de winter de weide opnieuw zetten :D Mocht ik met de mitshubishi pajero van m'n bazin over de wei crossen en palen zetten enzo! Vond ik echt geweldig haha
Lekker hoor Nathalie dat t goed gaat met Leo!

Ik was vandaag zo happy met m'n paard :D Longeren heeft echt effect! Kon m vandaag na een tijdje laag en rond rijden zeg maar.. hij loopt altijd een beetje in zo'n houding'kje en daar wil hij nou eindelijk uit! En ik had een goede schouderbinnenwaarts rechtsom :D Was zo trots op m!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:05

Ik heb het 3x gedaan maaike en het is me 1 x heel goed bevallen, 1x ging het en de laaste keer was het drama.
Je moet gewoon heel goed bij www.zoover.nl kijken naar de reacties op de hotels, daar kan je al heel veel info opdoen!

Gelukkig dat leo beter gaat nathalie!

Maartje je dvdtje is klaar!

Gister lekker gereden op william en een loslopende stippie gevangen :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:23

Haha was Stippie ontsnapt? Ja ik dacht trouwens wel wat je william leuk zou vinden :)
Ben je er dinsdag? Dan kun je em mee nemen! Ben benieuwd! Kom je de 26e weer helpen :P?