Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ik had waarschijnlijk dinsdag moeten rijden
?? fallenangel3 schreef:Gaat Wor trouwens nog in de lessen meerijden? Djinn reed na flower volgens mij vrij snel weer mee...
Liisette_ schreef:fallenangel3 schreef:Gaat Wor trouwens nog in de lessen meerijden? Djinn reed na flower volgens mij vrij snel weer mee...
Ja, ze gaat binnenkort weer mee rijden!![]()

!
, (weet niet hoe dat nu is, .. ) maar 1 á 2 weken geleden was ze echt dun! Ik kon gewoon haar ribben zien & voelen.Melanieetjuh schreef:Idd, best dom!
Heb je ook wel gemist hoor!
Ja, Djinn reed eerder mee dan Wor.
Maar, ik vind Wor ook nog best wel dun hoor, (weet niet hoe dat nu is, .. ) maar 1 á 2 weken was ze echt dun! Ik kon gewoon haar ribben zien & voelen.
Misschien dat Frans daarom nog even wachten.
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Idd, best dom!
Heb je ook wel gemist hoor!
Ja, Djinn reed eerder mee dan Wor.
Maar, ik vind Wor ook nog best wel dun hoor, (weet niet hoe dat nu is, .. ) maar 1 á 2 weken was ze echt dun! Ik kon gewoon haar ribben zien & voelen.
Misschien dat Frans daarom nog even wachten.
Kijk hoe groot Carlos is joh, kost d'r veel energie hoor, om zo'n groot veulen te voeden![]()
Maaruhh, ik wil vanavond eigenlijk wel graag een klein parcoursje springen![]()
Ging zo lekker zondag

!, haha
, fryskhynders schreef:Hallo iedereen, zo jullie zijn echt goed bezig... wel iritant hoor al dat bij lezen![]()
![]()
![]()
Welkom maaike en Leane leuk dat jullie hier nu ook zijn
er leest soms ook een inca lover mee, wie is dat dan??
en wel grappig twee avatars van nickey

maar jij had al een berichtje