Annie_ schreef:Mijn les geefster zij dat ik in de vakantie gewoon vaker en langer op een dag moest gaan rijden
jep.. zou ik ook doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Annie_ schreef:Mijn les geefster zij dat ik in de vakantie gewoon vaker en langer op een dag moest gaan rijden

Dat is het stomme 

Iriis_ schreef:En Nathalie ging voor Dion dansen en zingen, en wij der als lelijkerds der omheen![]()
HahahaIk heb ook een keer een soort van K3 ofzo gedanst!
Met 2 staartjesD'r zijn daar echt gekke dingen gebeurd
Maar meestal beginnen we echt pas 2 dagen voor de bonteavond met verzinnen
Dan krijg je altijd van die gekke, halve dingen. Dat is echt lachen

Iriis_ schreef:Ooh, Valentino is een beetje.. lui![]()
Dus die gaat niet echt hard
Maar hij gaat ook niet alleen het bos inDat is het stomme
Anders zou ik gewoon lekker voormezelf kunnen trainen enzo!
Maar ik rijd hem sowieso al 7 keer per week, een uur per dag
Dus wat dat betreft komt dat wel goed denk ik!![]()
Maar je rijd daar wel minimaal 2 uur op een dag hè..
Dat is wel al een verschil met gewoon hier thuis eigenlijk..
Wel wordt het lastig als hij de hele nacht op de wei moet staan..

hihi heb jij voor maf beest?;)
Nortella schreef:Iriis_ schreef:En Nathalie ging voor Dion dansen en zingen, en wij der als lelijkerds der omheen![]()
HahahaIk heb ook een keer een soort van K3 ofzo gedanst!
Met 2 staartjesD'r zijn daar echt gekke dingen gebeurd
Maar meestal beginnen we echt pas 2 dagen voor de bonteavond met verzinnen
Dan krijg je altijd van die gekke, halve dingen. Dat is echt lachen
originele bonteavond stukjes zijn zoo hilarisch!
vorig jaar hadden we nog even snel wat bedacht omdat onze groep niets deed![]()
er was zo'n jongen *geeen id meer hoe die heet* en die was daar.. niet op JT maar die was daar gewoon
en toen deden we alsof Lisanne verliefd op hem was.. en dat was een beetje een uti de hand gelopen grapje geworden want opgegeven moment dachten ze ECHT dat zij hem leuk vond .. ghe he he
en toen hadden we op de bonte avond een kind of dating show gedaan..
die kerel die was de speler zeg maar
en we hadden vragen bedacht die iemand ging voorlezen
en Judith, ik en Lisanne waren de personages
maar ik was een of andere gelovige non met een brabantsch accent
Judith was een boer die het allemaal niets kon schelen en onverstaanbaar mompelde
en Lisanne was het populaire * ik vind je helemaaal geweldig *ik weet je naam nie tmeer jongen * *
en toen werden er vragen gesteld die we dus moesten beantworoden, de kandidaten en die kerel
en daar kwam Lisanne dus uit.. en die vragen waren echt zoo grappig.. want die kerel had een beetje grote ego, dus die vragen hadden m mooi evne terug gepakt hihi
woops lang verhaal
Nortella schreef:originele bonteavond stukjes zijn zoo hilarisch!
vorig jaar hadden we nog even snel wat bedacht omdat onze groep niets deed![]()
er was zo'n jongen *geeen id meer hoe die heet* en die was daar.. niet op JT maar die was daar gewoon
en toen deden we alsof Lisanne verliefd op hem was.. en dat was een beetje een uti de hand gelopen grapje geworden want opgegeven moment dachten ze ECHT dat zij hem leuk vond .. ghe he he
en toen hadden we op de bonte avond een kind of dating show gedaan..
die kerel die was de speler zeg maar
en we hadden vragen bedacht die iemand ging voorlezen
en Judith, ik en Lisanne waren de personages
maar ik was een of andere gelovige non met een brabantsch accent
Judith was een boer die het allemaal niets kon schelen en onverstaanbaar mompelde
en Lisanne was het populaire * ik vind je helemaaal geweldig *ik weet je naam nie tmeer jongen * *
en toen werden er vragen gesteld die we dus moesten beantworoden, de kandidaten en die kerel
en daar kwam Lisanne dus uit.. en die vragen waren echt zoo grappig.. want die kerel had een beetje grote ego, dus die vragen hadden m mooi evne terug gepakt hihi
woops lang verhaal

MAar nienke heeft veel doorzettingsvermogen dus dat komt wel goed

met grote inloopstal

Nual!

hahah

Iriis_ schreef:Bij ons is het echt een gewoonte om gewoon 7 dagen per week te rijden eigenlijk..
Staan die van julli ede hele dag op het land?
Want Valentino staat anders de hele dag op stal

Iriis_ schreef:OKee!
Naja, als ze lekker buiten staat is dat ook geen probleem natuurlijk!![]()
Wow héé.. Ik moet echt geen foto's van Reelaer gaan kijekn![]()
Krijg er veel te veel zin in!Nual!
![]()
Wij nemen ons ook altijd voor gewoon rustig te blijven in de auto als we erheen rijden..
Vorig jaar hadden we het ons echt zoooo voorgenomen..
Maar het is ons echt niet gelukthahah
Het zal dit jaar wel weer niet lukken..
Nortella schreef:Iriis_ schreef:Bij ons is het echt een gewoonte om gewoon 7 dagen per week te rijden eigenlijk..
Staan die van julli ede hele dag op het land?
Want Valentino staat anders de hele dag op stal
ja ik rij ook meestal 6 tot 7 dagen in de week.. omdat ik bijles heb op woensdag kan de woensdag niet.. en soms ook donderdags niet..
maar zomers staan ze bij ons van 8 tot 8 zeg maar in het land, soms iets korter maar wel gewoon de hele dag in het land en dan 's avonds en 's nachts binnen.. en in de winter staan ze soms op het land en als dat niet kan staan ze 's ochtends in de buitenbak
hebben jullie geen land daar Iris?

Hilde_q schreef:iris; zelfde probleem hier, had in de auto zelfs ruzie gehad kwas gewoon aant stuiteren

uuuuuuuuuuuuuuuuuuh
hahahah

Iriis_ schreef:We hebben wel land..
Maar we hebben 3 weitjes voor de hele manege zeg maar..
Of iig, voor alle pesion klanten.
En dan hebben we een bord waar je een weitje kan reserveren voor je paard (Voor één uurtje)
Maar wij laten de paarden er altijd zo lang mogelijk in staan
De helft van de paarden gaat niet eens in de wei, en vooral bij wat slechter weer worden
veel paarden niet in de wei gezet.
Maar ik wil Valentino sowieso 2 keer per dag uit zijn stal hebben
1 keer om te rijden, en dan de 2de keer om in de wei te staan, en soms ook wel eens de stapmolen
Maar zoals op zondag en zaterdag, dan heb ik gewoon de tijd, dan staat hij vaak wel lekker de hele dag buiten.
Dat vind ik toch wel het lekkerst voor hem

en dan gweoon zn halster afhalen en m verstoppen en hem aanleren dat hij alleen wordt gevangen door jou.. ghe he he.. kunnen ze hem ook niet pakken 
Iriis_ schreef:Hilde_q schreef:iris; zelfde probleem hier, had in de auto zelfs ruzie gehad kwas gewoon aant stuiteren
Hahah, nou wij gingen dus met 2 auto's, in de ene auto zaten Anna en Karen ( een vriendin die dit keer ook weer mee gaat)
En in de andere auto, Marloes (gaat ook mee dit jaar) en ik
Maar Anna en Karen reden eerder weg, omdat zei met trailer reden, en dus langzamer zouden moeten rijden..
Dus Marloes en ik baalde al, want wij wilde ook een goed bed!![]()
En wat nou als zei eerder zouden zijn?!![]()
Nou we hadden het niet meer toen we ze op de snelweg inhaalden![]()
We zaten echt helemaal te stuiteren![]()
En hoe oud zijn we??uuuuuuuuuuuuuuuuuuh
hahahah
Maar het is gewoon zooo leuk!

en 1 wei voor een falabella 

best leuk om weer eens te lezen. wij hadden op t deuntje van frans bauer. t was iets van..

Tess_Liss schreef:ik vond laatst weer het papier waar ons JT lied op stondbest leuk om weer eens te lezen. wij hadden op t deuntje van frans bauer. t was iets van..
we wachten al een heel jaar ( oweeooo )
voor een week op t reelaer ( oweeeoo )
en als we daar zijn ( oweeoo )
dan hebben we het fijn ( oweeoo)
ofzoiets
Nortella schreef:Tess_Liss schreef:ik vond laatst weer het papier waar ons JT lied op stondbest leuk om weer eens te lezen. wij hadden op t deuntje van frans bauer. t was iets van..
we wachten al een heel jaar ( oweeooo )
voor een week op t reelaer ( oweeeoo )
en als we daar zijn ( oweeoo )
dan hebben we het fijn ( oweeoo)
ofzoiets
hihi das leuk om terug te lezen he!;)
ik heb allebei de papiertjes op mn deur geplakt met de fotos erbij:D