Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jobbeltje schreef:De Molenruiters gok ik?
Bij Roelof.
Sence schreef:Jij hebt ook bij Lwdmanege gereden?
HatsikiDildo schreef:De namen Jutta en Margo komen me wel heel bekend voor!
Heb je ook met je paard op de lwd manege gereden? in ieder geval welkom
Jamika schreef:@Odolphie - ja, ik ben Karen
Ik heb eerst Cindy gehad en nu heb ik Safyra (zie profiel)
Van het dinsdagavond clubje spreek en zie ik vooral Neeltje en Judy nog. De meesten van hen lessen nu trouwens in Vrouwbuurt.
RianneH schreef:Owh, margo, ik hem nog ergens een mooie foto van jutta's oog
En Froukje zit ook op bokt, misschien dat je haar zo kan vragen de aankomst foto's door te sturen?
Sence schreef:Oke leuk! Ben je ook gestopt toen de manege er mee op hielt, of was je al eerder gestopt?
odolphie schreef:Doe ze maar de groeten van mij. Wat grappig om zo nog eens wat te horen van mensen... Ik dacht trouwens dat de dames van de dinsdagavond in Sneek aan het lessen waren...
Ik had inderdaad pas later in je profiel gezien dat je een nieuw paard hebt. En ik had ook al iets van Rianne gehoord. Ziet er leuk uit je nieuwe paardje...
Ze is ook erg leuk! Heb je ook foto's van Jutta???odolphie schreef:HatsikiDildo schreef:De namen Jutta en Margo komen me wel heel bekend voor!
Heb je ook met je paard op de lwd manege gereden? in ieder geval welkom
Ik zag in je profiel dat je beroep bij de Blinkert op Ameland is... Ik heb een tijdje gewerkt bij Le Cheval, en daar komt Jutta vandaan. Dus misschien ken je daar onze namen van...
Ik heb Jutta nog maar 1.5 jaar. Dus ik heb niet met haar op de LWD-manege gereden...

ik weet geen onderwerp... Alleen wel dat het lekker rustig is in de klas