Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Falli

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:04

Ik was vanmorgen al om 08:30 uur op stal Gaaaap .. en dat voor in me vakantie.. Haha! Champ lekker 2 uur buiten gezet met Dox.. die hebben ook 2 uur gespeeld en waren allebei zeiknat toen ik ze uit het bakkie haalde.. Allebei maar effe een zweetdekentje opgegooid (us Tes ik heb stiekem uit je kastje je zweetdeken gepakt) maar Dox die bleef maar nat.. En Nuggt gaat hem strax voor je afdoen.. Want jij was niet te bereiken .. Nu effe lekker douche en aankleden natuurlijk.. laatste kerstkado'tjes kopen, boodschappen doen voor de kerst en daarna nog een verjaardag.. Zo en dat allemaal op 1 dag voor een halve suri.. Is echt wel vermoeiend hoor!!! Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:22

zo lekker vroeg hoor fal Gaaaap maarja ze zijn er wel lekker lang uitgeweest Haha! veel plezier nog vandaag Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:49

Zooooo ik ben helemaal van slag Bloos heb denk ik het leukste kerstcadeautje van iedereeen gekregen Bloos

Een envelopje met heeeel veel centjes Haha!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:51

Zoooooo welke kerstman is dat??? heb je mijn adres ook door gegeven??

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:51

heb gezegt dat je vlak bij woont Knipoog

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:53

Super dank je wel.. ik wacht met smart voor het raam!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 14:02

Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 15:07

ohhh ben een beetje zenuwachtig hihi...heb zo n zin in vanavond Haha!

Ga vanavond lessen bij Patrick...ben zo benieuwd Bloos

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:16

Leuk Veer. *LOL*

Ben al een tijdje terug van stal.
Het ging zó goed!
Heb Regina losgegooid, lekker liggen rollen natuurlijk. Schijnheilig
En heb dr gelongeerd, ze luisterde heel goed en heb dr lekker laten lopen.
Komen Dox en Moonlight terug van hun buitenrit, gaat Pina helemaal showen en druk doen galopperen enz. Bloos!
Clown
Gekke muts, whaha.
Daarna lekker op dr buiten uitgestapt in het park.
Helemaal trots op Pina dat ze het goed deed vandaag. Pling

Byee Doei!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:18

zo de ruintjes hebben weer lekker buiten gestaan in de losgooibak.Ko heeft zich keurig gedrage.Haha het leek wel een standbeeld,zo stil heeft hij gestaan.
Alleen Blando en Diddle waren weer verschrikkelijk en Tessa is mijn getuige.Kaar je moet Blando maar weer gauw die deken afdoen,want nu gaat hij net als Diddle zichzelf verstoppen onder zijn nieuwe dekentje.Gaan die 2 gekken toch rennen en steigeren en bokken terwijl ze naar binnen moesten.Hebben wel 5 minuten werk gehad om ze te vangen.Ik ben bang dat Blando nu de verkeerde dingen gaat leren van die tijgerpoonie Diddle.HahaDiddle stookt ham op ik weet het zeker hoor

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:03

hahahahah ja idd ik ben getuige die 2 waren niet te houden Haha! ik ben lekker met tessa naar buiten geweest ( klinkt raar tessa gaat met tessa naar buiten whaha Tong uitsteken) doxie en moonie waren echt super braaf!! het ging zelfs zo goed dat we ook nog een klein stukje zandvlakte deden alleen geen galop want ijsbrand kwam met z'n 4span. Dox werd toen HELEMAAL lijp. helemaal showen enz.. Tong uitsteken gek beest Schijnheilig ben heel even afgestapt voor eigen veiligheid. vond het gewoon eventjes te gevaarlijk om te blijven zitten. daarna wer vrolijk opgestapt en weer verder gegaan. Ow ja op de heen weg waren er een stelletje lijpo's die vuurwerk af gingen steken Boos! Boos! ow daar kan ik me zo boos over maken en dan ook nog met dat k woord schelden en werdt helemaal gekk Boos! mja dox schok maar heel even volgens mij schrok ik zelff meer Tong uitsteken

verder hebben dox moon en champ vanmiddag ook nog bijna 2 uur losgestaan. we waren de tijd vergeten en niemand was na ons Tong uitsteken hihihi toen was het ineens 3 uur Schijnheilig owja de paardjes staan nog los ik ik moet ook nog mnaar huis hihihi blondd hea :p dus de paardjes zijn vandaag lekker bezig geweest Knipoog

Doei!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:27

Zozo Tess, volgens mij kan je niet zeggen dat Dox zn beweging niet heeft gehad vandaag. Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 22:00

Doei!

Ik ging vandaag shoppen Lovers
By sil met famke Haha! En haar mama !
En de stad in !
En toen ging ik naar stal
Spetter gelongeerd !
Ik ben trots op dat kleine ventje Lovers
Kaar ; ik ben opnieuw verlieft op m Lips are sealed
En hy heeft losgestaan Haha!

Vesje ook tydje losgestaan en eventjes gereden Haha! !

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 22:02

NuggT schreef:
Zozo Tess, volgens mij kan je niet zeggen dat Dox zn beweging niet heeft gehad vandaag. Haha!

hahaha nee idd niet Tong uitsteken jij trouwens ook niet show paard van 17 Haha! Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:05

pumbaa_nr_1 schreef:
NuggT schreef:

hahaha nee idd niet Tong uitsteken jij trouwens ook niet show paard van 17 Haha! Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

Whaha ja omg. Haha!
Ze was echt aan het showen. Bloos!
Ze zag Dox en het was gelijk staart omhoog en door de bak galopperen. Schijnheilig

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 23:11

*LOL*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:30

Nou hier ff een kort verslagje van de theoriecursus van gisteravond... Het is echt een aanrader. Ze (twomoons) verteld o.a. over jouw denken/voelen en doen en hoe het paard hier op reageert. Stukje trailerladen kwam ook aan het bod.
Met het "loswerken" heb ik ook wel weer dingen opgestoken, waar je op moet letten enzo en hoe paarden elkaar "loswerken"dat vond ik ook wel interessant om te zien!!
Met uitgebreide foto's en films ging ze hier verder op in. Het mooiste vond ik dat ze in Frankrijk was en daar een friese jaarling (die al dik een jaar niet in handen was genomen en niet bij mensen wilde komen ivm slechte ervaring) heeft getraind, na 1,5 uur mocht ze het paard al volledig aaien en zelfs halster omdoen, terwijl de eigenaar dit nog nooit was gelukt!! echt heel mooi om te zien!!
Grappige was nog dat Natasja (van Willow en Diesel) er ook was, er kwamen zelfs mensen die nog 2,5 uur in de auto moesten rijden om naar huis te gaan (weet ff niet meer waar ze vandaan kwamen Bloos |) Waren met ca 10 man/vrouw, dus voldoende tijd om al je vragen te stellen, werd ook een latertje, waren geloof ik pas 00.00 thuis Bloos en ik moest er vanochtend wel weer vroeg uit om te werken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:39

Nou niet veel gemist lees ik.

Ben nog niet zolang thuis van lang dagje werken!.
Nog 2 dagen en dan paar daagjes vrij lekker hoor!

Verder heb ik niet zo veel te melden hoor!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:40

Vandaag het afscheid van mijn collega gehad.. pff was wel ff zwaar hoor. Verdrietig Al bijna 5 jaar was hij mijn maatje op het werk, op werkgebied was er gewoon een onwijze klik.
Tijdens zijn speech kon eigenlijk niemand het helemaal droog houden.. Ik heb nog een mooie bos bloemen gehad met een kaartje eraan. Apart is nog dat ik op het afscheidskaartje hetzelfde heb geschreven als hij!!
Ik krijg nu een andere adviseur, een nieuwe, is nu maandje in dienst, maar daar heb ik toch niet zo'n gevoel/klik mee als ik wat ik al bij dag 1 bij die andere had.. we zullen zien wat de toekomst brengt Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:40

Tess, was de zandweg nog goed te rijden??

Saaie Mad, bijna nooit meer op stal en dan ook nog niet eens wat leuks te melden Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:48

Afscheid nemen van een leuke collega is nooit leuk. Heb ik ook gedaan bij vreugde tours..zal ik ook al 6 jaar en dat is dan best heel raar want je hebt dan toch een band met elkaar.

Ja ja ik weet het ik ben saai..in het nieuwe jaar is het niet meer zo druk in de winkel (hoop ik) Bloos endan ben ik er ook weer in het weekend om een ritje te maken hoor nous beloofd! Haha!

Morgen en zondag nog even werken en dan kerst vieren. Ik ben er wel maandag de 1ste..dan kunnen we wel even ergens naar toe gaan?? Met ko of bizje een stukje. Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:50

madelon31 schreef:
Morgen en zondag nog even werken en dan kerst vieren. Ik ben er wel maandag de 1ste..dan kunnen we wel even ergens naar toe gaan?? Met ko of bizje een stukje. Knipoog

Is goed, kijken we tzt wel ff Knipoog
Werkse alvast voor morgen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:56

oke we sms wel oke want ik weet zeker dat je nog genoeg procent hebt! Knipoog

Ga naar mijn bedje toe, morgen weer bijtijds op nog een paar boodschapjes doen voor de 2de kerstdag want dan zijn we thuis. Beetje vlees en melk enzo...

Morgenavond met mijn schoonfamilie gezellig kerst vieren Misselijk Misselijk echt onwijs veel zin in getver..maar 1 voordeel ik ben nu wel 1 kerstdag helemaal zonder verplichtingen endat vind ik heeeerlijk Haha! Haha!

De 1ste gaan we naar mijn familie endat is natuurlijk wel leuk he! Knipoog
Heel veel kadootjes onder de kerstboom ook voor mij Haha! Haha!

Bij mijn schoonfamilie niet want kadootjes is niet de gedachtengang achter kerst volgens hun Koe Koe
Maar wel ons kadootje aannemen he! Duivel Want wij moeten altijd wel iets voor frits zijn moeder kopen waarom weet ik ook niet want dat is niet de gedachtengang achter kerst hihi Extreme duivel

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:00

hihi, ik weet lekker al wat ik voor kerst krijg Duivel Zelf gekocht, samen met mijn zus

En van John mocht ik vanavond wat uitzoeken bij mr.ed Schijnheilig ben thuis gekomen met een rijbroek, stalschoenen en thermolaarzen Bloos oh ja en een andere waterdichte uitrijdeken met uitsparing bij de beugels, dat vind ik wel fijn, heb je meer contact met beengebruik Knipoog Dus als iemand nog een uitrijdeken zoekt?? ik heb er nog eentje liggen die ik waarsch niet meer zal gebruiken Haha! ik had er nl al 1 maar niet zo luze als deze

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:03

Ik wil wel even naar jou uitrijdeken kijken...is het een andere dan die ik heb???