.. en dat voor in me vakantie..
Champ lekker 2 uur buiten gezet met Dox.. die hebben ook 2 uur gespeeld en waren allebei zeiknat toen ik ze uit het bakkie haalde.. Allebei maar effe een zweetdekentje opgegooid (us Tes ik heb stiekem uit je kastje je zweetdeken gepakt) maar Dox die bleef maar nat.. En Nuggt gaat hem strax voor je afdoen.. Want jij was niet te bereiken
.. Nu effe lekker douche en aankleden natuurlijk.. laatste kerstkado'tjes kopen, boodschappen doen voor de kerst en daarna nog een verjaardag.. Zo en dat allemaal op 1 dag voor een halve suri.. Is echt wel vermoeiend hoor!!!
heb denk ik het leukste kerstcadeautje van iedereeen gekregen

) doxie en moonie waren echt super braaf!! het ging zelfs zo goed dat we ook nog een klein stukje zandvlakte deden alleen geen galop want ijsbrand kwam met z'n 4span. Dox werd toen HELEMAAL lijp. helemaal showen enz..

Al bijna 5 jaar was hij mijn maatje op het werk, op werkgebied was er gewoon een onwijze klik.
Want wij moeten altijd wel iets voor frits zijn moeder kopen waarom weet ik ook niet want dat is niet de gedachtengang achter kerst hihi