hoe vaak rij jij je paard dan ? Ik zou het liefst hier maar 2 daagjes gaan werken en dan de rest opvullen met pony lessen geven.. Maar eerst een diploma halen
mjaaa echt achterlijk hoor. dat je snuift ok, moet je zelf weten, maar als je gaat paardrijden!?!?! dan heb je wel erg veel lef (en ben je wel erg achterlijk)
Ik heb een meisje in de les gehad die geblowd had, en die had dus een lachkick niet normaal. Verder was er niks mee te beginnen. Die heb ik het dus even heel duidelijk gemaakt, dat gesodemieter wil ik dus niet in mijn lessen
een kabeltje? Van Marcels flat naar Menno;s flat? Misschien hebben ze aan de uiteinden van die blikjes, zodat ze tegen elkaar kunnen praten, scheelt weer tel. rekening
kom roddel even verder... wie waren dat nou? in de springles? dat meisje met dr witte rijbroek en dr lichtblauwe chaps, en ? (dingetje van esprit?) tgaat hier wel weer lekker hard vandaag met kletsen hahaa en ik heb 30 euro gewonnen met de staatsloterij!!
ik heb net een pak gekocht (naja mn mam ) voor vastelaovend!! echt kei leuk, een groene tuinbroek van dat mega zachte stof, echt abnormaal zacht en dan zitten er eendenkopjes op, van die knuffelhoofdjes haha, er zit ook nog een pet en een tas bij haha echt kei grappig... maar ik weet eigenlijk niet wat ik ben dan... zacht en groen