Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Niekie

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:28

Loompie komt niks te kort met jou hoor le.
Jongens ik ben vandaag weer zooo gezond bezig!
Ik ga squashen, hardlopen en ben nu een smoothie aan het drinken dat wil je niet weten!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:31

Dank je, dat is lief van Bloos
Jezus, wauw straks ga je nog licht geven in het donker van al die gezondheid! Kanelly moet salaris krijgen en dan schoenen kopen, dan gaan wij ook echt echt echt. Hoeveel loop jij? Misschien komt er ooit One Fine Day dat Kanel en ik je bij kunnen houden (spraken zij die nog moesten beginnen (maar ik zit wel op de sportschool he? ...1 keer per week...)

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:42

Als ik jullie inhaal in mijn autootje dan toeter ik wel even goed Haha!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 10:42

TOET TOET

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 11:30

Ik heb een toet toet toeter op mijn waterrrrr scooter hihi Knipoog
Ik had mij ook voorgenomen toen ik de dam tot dam wandeltocht deed, dat ik hem volgend jaar zou hardlopen, maarja dan mag ik eerst wel eens 30 kg afvallen. Dus wat zijn dat voor smooties niekie?? Knipoog Maar mij bijrijdster is een bron van inspiratie voor mij wat afvallen betreft, ze woog ooit net zoveel als ik en is nu ook vet slank! Vind ik!!!
Hansje is weer terug en dat is echt fijn voor mijn zussie!! Jippie.
En Denk, mooie hond, wel groot inderdaad Clown
En vandaag gaat Lucje als het goed is voor het eerst met het veulen buiten , maar het onweerde net wel....dus ik heb geen idee eigenlijk. Ga zo werken, jeuhh
Oja en er waren mensen die hadden geklaagd omdat Luc op t land stond en hun paard niet, mennn en dat menen ze dan serieus?? Ik begrijp best dat dat niet leuk is als jou paard dan niet op het land mag, maar zelfs ik zou op zo'n moment kunnen bedenken dat als een paard geopereerd zou zijn dat die dan moet herstellen, zeker omdat er spieren bij zijn lip zijn weg gehaald en er zich bindweefsel moet vormen. En dat gebeurt door te grazen en dat is op het advies van de veearts notabene.
Maargoed, ik ben super blij dat dit mogelijk is gemaakt voor Lucje.

Ik heb net al gestemd, was er vroeg bij!! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:26

Wauwie, zomeeten komt zuster Ilzas en die gaat me naar het stembureau rijden. En naar de AH Haha!

Ik heb gisteren een heel genante aanvaring gehad met mijn voet en een radiator.
Dat eindigde in een bezoekje SEH ( nu snap ik waarom Llover in het Gemini werkt Haha! ).
En nu is ijn voetje mooi ingepakt en loop ik kneuzig rond met krukjes...
( gelukkig niet gebroken hoor )

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:14

Lekker Kanelly! Dat hardlopen wordt dus voorlopig niks met jou.
Hoewel het wel über stoer is om met krukken te gaan hardlopen natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:16

Haha! Er zijn grenzen hè!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 19:31

Luc zijn plek is open aan t gaan, en dat terwijl de hechtingen eruit zijn gegaam gisteren, nouja waarschijnlijk juist daarom!! En er komt pus uit, ieuww en het is weer wat dikker, volgens mij is het ontstoken. Ik heb het afgespeold met afgekoeld gekookt water in een spuit van m'n werk! En met steriele gazen de troep weg gehaald. Nu komen ze morgen, geld zat tenslotte huh Knipoog

Ja Kanelly t is net Grey's Anatomy daar hoor Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:01

Ga ik leuke mensen tegenkomen als ik co-schap moet gaan lopen in het gemini Verward Haha!

Pus eruit is iig beter dan dat het erin blijft zitten Ja

Lekker weer was het vanmorgen hè Nagelbijten / Gniffelen Ik had otje net opgezadeld en toen was het flits-KABOEM!!!
Weer afgezadeld en gaan stemmen met het idee om daarna naar oostwoud door te rijden, maar toen was het onweer over en was het droog. Weer opgezadeld dus en het begon meteen weer te gieten...Toch maar erop en toen ging het ook nog hagelen, was dus vrij snel klaar met otje. Maar na het afzadelen was het weer droog en ben ik dus ook nog maar op de merrie geklommen voor ik naar oostwoud ging Clown Dat hield ik gelukkig redelijk droog. Mijn rijbroek was rond de middag ook wel weer een keer opgedroogd gelukkig Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:40

And the winner is....

Go jij! Go jij! SP Go jij! Go jij!

Ik ben zo blij blij blij...
Alleen nu nog even kijken wat voor een coalitie we gaan krijgen Nagelbijten / Gniffelen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:50

Ben allang blij dat het geen PvdA, SP en GL kan worden, dan was ik gaan emigreren denk ik Clown

Zoals de standen nu zijn is er bar weinig van te maken, ben benieuwd hoe dat uitpakt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:55

Oh en ik vind het zo jammer dat het niet links wordt Haha!

Ik ben wel reuze blij met met verlies van de VVD Clown
En de winst van Wilders vind ik heeel erg eng Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:58

Maar ik ben heel hard aan het zennen en mantra's zingen Clown
Ik vind dat de exit polls het fout hebben en dat het nog PvdA/ SP/GL wordt Haha!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 00:06

En PvdD ook Neel, je moet wel een beetje met me meevoelen Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 00:06

Dat is dus echt mijn grootste nachtmerrie Kanelly Nagelbijten / Gniffelen
Ik denk dat ik een tegenoffensief tegen jouw mantra's ga beginnen Clown

Wilders vind ik idd wel een beetje eng Bloos Maar ik hoorde net iemand stellig beweren dat dat links was Clown

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 00:10

Oh oeps, pardon... Nu heb ik mezelf zeker verraden he? De vorige post was voor een ander topic bedoeld Haha! Maargoed. Hai Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 00:12

Ha stiekeme meelezer! Betrapt!

Maar ben het wel met je eens, met 2 of 3 zetels an de PvvD ook leuk meedoen. Precies genoeg om de rest op de dieren puntjes te wijzen.

Hahaha Wilders links Haha! Goeie grap Clown

Maar wat heb jij gestemd Gormir? VVD of CDA?
Dat jij daar voor kiest Knipoog Clown Willen allebei zeker een miljard bezuinigen op de zorg... dus nee, die kregen alleen op dat punt mijn stem al niet Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 00:14

VVD

Ze gaan allemaal bezuinigen op de zorg Clown Als je leest wat die linkse partijen willen dan wordt je als aanstaand arts ook niet blij...Dat is ook niet te realiseren in de praktijk.
Over bezuinigen in de zorg ga ik nog steeds met wijlen Pim mee, er moet gewoon veel efficiënter gewerkt worden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 00:24

Nee als aanstaand arts misschien niet, maar als medewerker op de werkvloer wel Clown Haha!
En verder bern ik het op meer punten eens, afschaffing van de no claim, illegalen/onverzekerden het recht op zorg niet afnemen etc etc, meer handen aan het bed, minder in de top. etc etc

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 01:26

Ben ik ook allemaal voor, ik ben er alleen heilig van overtuigd dat dat met het beleid wat links wil gaan voeren niet haalbaar is en dat ook nooit gaat worden...
Denk niet dat de idealen van artsen en het personeel op de werkvloer(daar komt een arts trouwens ook hoor Knipoog ) veel verschillen, want een arts kan ook niet functioneren zonder goed team en een arts wil ook iedereen kunnen behandelen, ook die illegaal die binnen komt lopen en niet verzekerd is(gelukkig hebben veel ziekenhuizen daar zelf voorzieningen voor!).

Alleen ik vertrouw er persoonlijk niet op dat een linkse coalitie dat voor elkaar kan krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 01:41

Ah nou ik was het net voor het eerst eens met de VVD, in het slotdebat toen Rutte Wilders even goed afmaakte Haha!
Fantastisch.

Ook geweldig trouwens toen ze allemaal zwegen op Witteman's vraag wie er samen met Wilders wilde regeren Haha!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 09:24

Hebben jullie allemaal gestemd? Ik vind het zo'n onzin om te gaan stemmen; het wordt toch nooit zoals je het wilt.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 09:44

gomir schreef:
er moet gewoon veel efficiënter gewerkt worden Knipoog

Inderdaad Gomir. Bij ieder bezoekje aan ons fameuze Gemini verwonder ik mij over de relaxtheid van het personeel daar (no offense to Llover, die wordt ingezet op plaatsen waar het druk is). Maar, menn... kopje koffie hier, praatje daar, dossiertje hier en nog maar weer eens een prive praatje...Mijn moeder moest laatst bekeken worden, ik mee, ze laten haar gewoon vijf kwartier zitten. En ondertussen is het niet zo dat ze door de gang rennen met bedden al reanimerend en al ofzo he? Het gaat gewoon door met koffie hier, praatje daar. Un-be-liev-able.
Laatst bijgewerkt door Ilzas op 23-11-06 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 09:48

4EverHobbes schreef:
Hebben jullie allemaal gestemd? Ik vind het zo'n onzin om te gaan stemmen; het wordt toch nooit zoals je het wilt.

Niet stemmen? Door, jou had ik hoger ingeschat! Tuurlijk moet je gaan stemmen. Stemmen moet! Wat is een democratie waard als je niet gaat stemmen?
En als je vind dat het niet is geworden zoals de vorige keer dat je gestemd had, stem je strategisch de andere kant op, daarom zijn de VVD en in het verleden D66 zoveel zetels kwijt geraakt.

Ik KON niet stemmen, bij fameuze stal Koorn is mijn stembiljet in de post kwijt geraakt. Ik had anders CDA gestemd.